Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך זה מרגיש לעבור מענף המוניות לסונטה הייבריד?


tzvipper
שימו לב! השרשור הזה בן 1197 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

סונטה זה רכב בקטגוריה D, כמו קאמרי, פסאט, מזדה 6 וכד'.

 

אומנם סיוויק הייתה ברשימה של רכבים לשקול לקניה (זה קטגוריה C), במיוחד ידנית בגלל המחיר. אבל זה היה הדגם הקודם שהוחלף, לכן ספק אם היה כדאי לקנות כזה בתחילת 2017. האוטומט יותר יקר ממרבית הרכבים האסיאתיים בקטגוריה שלו וזה כבר כמעט כמו איוניק עם מערכות בטיחות הרבה יותר מתקדמות.

 

 

 

אני לא יודע באילו סקירות הסונטה אוכלת 1-14. אצלי זה 1-20, ואני לא נוהג בפריוס סטייל. זה מעל 1000ק"מ למיכל עבור מישהו שמגיע למצב של מנורת אזהרה דולקת.

1-15 בסיוויק? אולי בנהיגה פריוס סטייל בבין עירוני, ללא פקקים. וגם, צריך למדוד מתדלוק לתדלוק ולא לפי מחשב שבמרבית הרכבים אופטימי למדי +-0.5 ליטר לפחות.

הנה אחי

 

http://m.icar.co.il/מבחני_רכב/Live_Blog:_יונדאי_סונטה_היברידית_במבחן_ארוך_טווח/

 

עשו מבחן ארוך טווח לסונטה

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הם באמת הגיעו לצריכה הזאת, כניראה הם מאוד מוכשרים, באותם תנאים הסיוויק תעשה לא 1-15, אלא יותר לכיוון 1-6 במקרה הטוב.

 

צריכה של 1-14 בסונטה, אפשר להגיע לזה רק בנהיגה פסיכית, או בפקקים שהם כולם בעליות ו/או נסיעות קצרות מאוד בפקקים כאשר הסוללה לא מספיקה להטען ולאגור אנרגייה, עם מנוע קר שלא מספיק להגיע לטמפרטורת עבודה. במצב הזה שום רכב לא יהיה חסכוני.

 

לגבי צריכה אמיתית, תאמין למי שאתה בוחר להאמין, ותחליט לפי זה בהתאם לתנאי הנסיעה שלך.

בנסיעה שאתה עם הסיוויק מקבל 1-15, אני חושב שעם הסונטה תקבל יותר.

עריכה אחרונה על ידי tzvipper

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי הסונטה , עשיתי עליה נסיעת מבחן , חייב לציין שהאוטו דיי נוח , הזכיר לי את הרנו מגאן , אבל המראות צד ממש הפריעו לי , משהו מוזר בהם רק אני שמתי לב לזה ?

לגבי צריכת דלק , נראה שהאוטו חסכוני כי הנורת ev דולקת הרבה

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צביפר אל תשכח שאתה נוסע רק במצב חסכוני בגיר שמסרס את תגובות המנוע וגם בנהיגה חסכונית שצופה את הדרך, ולא כולם רוצים לנהוג כך, במצב נסיעה רגיל היא תחסוך פחות, עדיין יותר טוב מכל רכב משפחתי או מנהלים שאיננו היברידי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי הסונטה , עשיתי עליה נסיעת מבחן , חייב לציין שהאוטו דיי נוח , הזכיר לי את הרנו מגאן , אבל המראות צד ממש הפריעו לי , משהו מוזר בהם רק אני שמתי לב לזה ?

לגבי צריכת דלק , נראה שהאוטו חסכוני כי הנורת ev דולקת הרבה

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

לא שמתי לב לבעיה עם מראות, עם כיוון נכון רואים הכל. אצלי בדגם הפשוט יש מראה פנורמית קטנה עבור שטח מת במראה שמאלית. בדגם המפואר נדלקות מנורות כאשר יש רכב בשטח מת.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה רכב נחמד מאוד ובהחלט הייתי שוקל אותו ברצינות, אם האישה לא הייתה מתעקשת על ג׳יפון...

הדגם המאובזר נמכר ביד-2 במחירי ריצםה, לדעתי קניה סופר משתלמת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה רכב נחמד מאוד ובהחלט הייתי שוקל אותו ברצינות, אם האישה לא הייתה מתעקשת על ג׳יפון...

הדגם המאובזר נמכר ביד-2 במחירי ריצםה, לדעתי קניה סופר משתלמת.

הרכב המאובזר אכן נמכר הרבה ביד 2 מה ששולל קנייה מהיבואן וחשדות לגבי מכירה כה רבה של הדגם המאובזר ביד 2 , מה שמעלה אצלי את השאלה אם הדגם ממש מוצלח למה אנשים מוכרים ?

 

ד.א ראיתי את הלימיטד גם ב 0 ק"מ , אבל זה בעייתי כי עם ישראל לא אוהב שרשום "ליסינג" על רישיון הרכב

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יש לי את הלימיטיד כבר שנה וחצי, הספקתי לעשות 47000 ק״מ. האוטו מפתיע לטובה בכל דבר חוץ מהמערכת מולטימדיה שהיא סבירה בלבד ואכן נראת כאילו שמו משהו עלוב בדשבורד. המערכות בטיחות בדגם הלימיטד הם מהממות, סטייה מנתיב, אזורים מתים במראות שגם מתריע על רכב שבא במהירות רבה אם הוא רחוק ממך. חיישני תנועה חוצה בזמן יציאה מחנייה. בקרת שיוט אדפטיבית מעולה, הכי טובה בפקקים, נותנת לאוטו לזחול בלי כאב ראש. בקרת אורות שמחליפה אור גבוה לפני מצב הכביש מראות צד שזזות למטה בשילוב הילוך אחורי כדי לראות את המדרכה ועוד... בקיצור לוקסוס בקטגוריה הזו וברמת המחירים הזו.

יש גם חימום מושבים גם מקדימה וגם באחוריים וגם להגה, בחורף בגלל שהמנוע לוקח לו זמן להתחמם אז זה דבר נפלא, הקירור מושבים הוא כיף אדיר בקיץ, אין סיכוי שתצא עם חולצה רטובה.

המראות צד אכן מבלבלות בהתחלה, השמאלית מראה את המכוניות יותר קרובות מאשר הימנית וזה דורש זמן עד שמתרגלים.

יש שני דברים מוזרים בתכנון האוטו הזה, אין בו חיישני גשם! והמראות לא מתקפלות חשמלית! גם לא אורות ערפל, אפילו מאחורה! גם חיישני חניה קדמיים אין ואי אפשר להוסיף אפילו בהזמנה.

זה מעצבן מאוד ברמה של האבזור העשיר כל כך.

לגבי הקול של המנוע ההיברידי בזחילה, לא שומעים אוטו מבפנים בכלל, ובחוץ הוא כזה קול מוזר כמו צפירה/ חריקה אך כנראה עושה את העבודה של האזהרה.

צריכת דלק אצלי בממוצע היא 1 ל 18.5. כאשר הנסיעה שלי יותר בין עירונית.

האחריות הינה 5 שנים/100000 כללית, ו 7שנים/150000 על המערכת ההיברידית.

לגבי הקרינה, הסוללות נמצאות במקום הצמיג הרזרבי, ולא מאחורי המושב האחורי. אז אם אכן יש קרינה אז היא יותר רחוקה. ויש לציין שהסוללה הרבה יותר קטנה למיטב דעתי מאשר בקאמרי למשל.

אגב, נסיעה על מצב ספורט ולא אקו, מרגישים כח מטורף באוטו כמובן זה למצבים נקודתיים שצריך אותו בלבד.

סה״כ עלות/תועלת לדעתי אחת הקניות הכי טובות שיש.

עריכה אחרונה על ידי adel
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ויש לציין שהסוללה הרבה יותר קטנה למיטב דעתי מאשר בקאמרי למשל.

לקאמרי הסוללה היא ניקל, לסונטה ליטיום. הסוללה יותר קטנה בגודל, יותר קלה, אבל עם קיבולת גדולה יותר במעט.

 

adel, אתה נוסע על אקו?

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב המאובזר אכן נמכר הרבה ביד 2 מה ששולל קנייה מהיבואן וחשדות לגבי מכירה כה רבה של הדגם המאובזר ביד 2 , מה שמעלה אצלי את השאלה אם הדגם ממש מוצלח למה אנשים מוכרים ?Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

 

מה זה הרבה? אני רואה בלוח 8 מודעות של אנשים פרטיים, מתוכם 5 לימיטד.

נשמע לי די סביר.

לא ראיתי מחירי רצפה חוץ מאחד שעשה על האוטו 92 אלף ק"מ בשנה וחצי ולכן מנסה למכור ב 120.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן אני נוסע על eco, וזה מספיק ויותר ביום יום. מדי פעם אם מתחשק לי ברמזור או עקיפה אפשר לחיצה ומעבר למצב רגיל או ספורט. גם בעליות ממש תלולות עדיף לעבור למצב רגיל ואז יש יותר תגובה.

כאשר מכבים את האוטו ומתניעים מחדש הוא חוזר ל eco באופן אוטומטי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז אפשר לסכם שהרכב אכן חסכוני

נסיעות עירוניות ובינעירוניות ממוצע 1:18:5

עם לחיצות יותר עדינות 1:20-25 זה בושה להצהיר או שזה מציאות ?

 

ד.א

שוחחתי עכשיו עם מישהו מ icar שאומר לצורך הדוגמא שהסונטה עושה 1:14-15 על פי המבחן שעשה לה באתר

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי ramos7626
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני כל הזמן על אקו וזה לא מפריע לי בעקיפות או עליות. הרכב נותן מספיק כוח כדי לעקוף בכביש עם נתיב אחד לכל כיוון אם יש בדרך איזה רכב שנוסע ממש לאט.

 

בלהאיץ מהר ברמזור לא עושה לי את זה.

גם ככה רכבי טורבו בקטגוריה D אוכלים את סונטה בלי מלח בהאצה בכל מצב ובכל מהירות. להתחרות עם 1.6 ליסינג, או ילד שנוהג במאזדה 3 ישנה של אבא לא עושה לי את זה. אם מישהו ממהר, אני תמיד מאפשר לו להאיץ ולעקוף.

 

זה משפיע על צריכת הדלק לטובה ולא משפיע לחלוטין על זמן הגעה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני כל הזמן על אקו וזה לא מפריע לי בעקיפות או עליות. הרכב נותן מספיק כוח כדי לעקוף בכביש עם נתיב אחד לכל כיוון אם יש בדרך איזה רכב שנוסע ממש לאט.

 

בלהאיץ מהר ברמזור לא עושה לי את זה.

גם ככה רכבי טורבו בקטגוריה D אוכלים את סונטה בלי מלח בהאצה בכל מצב ובכל מהירות. להתחרות עם 1.6 ליסינג, או ילד שנוהג במאזדה 3 ישנה של אבא לא עושה לי את זה. אם מישהו ממהר, אני תמיד מאפשר לו להאיץ ולעקוף.

 

זה משפיע על צריכת הדלק לטובה ולא משפיע לחלוטין על זמן הגעה.

תוכל בבקשה לעדכן אותנו על צריכות הדלק שלך בהתאם לנסיעתך (מתדלוק לתדלוק) כי המחשב בדרך כלל תמיד מראה לנו את הצריכה החיובית ;)

 

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אצלי הצריכה בפועל קצת מעל 1-20 לפי ליטרים מתדלוק לתדלוק. משהו כמו 4.9 ליטר ל100ק"מ. לפעמים קצת יותר טוב (מחשב מראה 4.6~4.8 ליטר).

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1197 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...