Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3338 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן. אני מחפש אוזניות אלחוטיות שיתחברו לטלוויזיה. הם עבור אבא שלי, ואכפת לו הרוב מנוחות. התקציב שלי הוא בערך 400 ש"ח, ואשמח אם מישהו יכול להמליץ לי על אוזניות נוחות (Over the ear חשוב!)

 

תודה רבה! (מעדיף להזמין מאמאזון אם אפשר!)

פורסם (נערך)

אני משתמש באלו:

https://www.ivory.co.il/catalog.php?id=13915

 

נוחות מאוד, אמנם לא האוזניות הכי איכותיות ששמעתי, אבל לגמרי לא רעות.

 

המשדר מתחבר עם חיבורי RCA אנלוגיים והאזניות מוזנות מ-2 סוללות AAA נטענות.

 

התקשורת היא RF בפרוטוקול דיגיטלי, אז אין הפרעות בקליטה ברדיוס סביר מהמשדר.

עריכה אחרונה על ידי saay222
פורסם
אני משתמש באלו:

https://www.ivory.co.il/catalog.php?id=13915

 

נוחות מאוד, אמנם לא האוזניות הכי איכותיות ששמעתי, אבל לגמרי לא רעות.

 

המשדר מתחבר עם חיבורי RCA אנלוגיים והאזניות מוזנות מ-2 סוללות AAA נטענות.

 

התקשורת היא RF בפרוטוקול דיגיטלי, אז אין הפרעות בקליטה ברדיוס סביר מהמשדר.

 

תודה רבה - יש לך עוד דגמים שאתה מכיר אולי שתוכל להמליץ? התסכלתי על כמה סרטונים ביוטיוב ונראה לי שהפדים קצת קטנים. חשוב לי הנוחות, אני לא רוצה שהפדים ילחצו על האוזן, אני צריך שהם ישבו מעל (Over the ear)

×
×
  • תוכן חדש...