Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חישוב צריכה ע"פ מחשב הדרך


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3403 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חישוב הצריכה ע"פ מחשב הדרך, אם מראה 9.6L/100KM אז החישוב זה 100 לחלק 9.6 והנתון הוא 10.4 ליטר לכל קילומטר אחד? זה החישוב?



שאלה נוספת - זו צריכה נורמלית לרכב משפחתי/ג'יפון? או נחשב לצריכה גבוהה מידי? אני מדבר על מנוע בנזין אוטומט, בלי להחשיב מנועי טורבו/דיזל וגיר ידני - שמן הסתם יהיו חסכנים יותר.

תודה.

פורסם

החישוב שלך נכון,אם כי לפעמים יש מעט סטיה בין המחשב לחישוב ידני.

על איזה רכב מדובר? נסיעה עירונית? בין עירונית?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

תודה

yulianx.

 

מדובר על ספורטאז נסיעה משולבת, אבל בעיקר בין עירוני.

ביחס לרכב משפחתי ממוצע מנוע בנזין אוטומט זו צריכה נורמלית או גבוהה?

שוב - בלי להחשיב דיזל/טורבו/ידני.

תודה.

פורסם

לדעתי לרכב זה זאת צריכת דלק הגיונית.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

הבנתי שזו הצריכה הנורמלית של הרכב הזה או בקטגוריה הזאת (פלוס מינוס), השאלה ביחס לרכבי משפחה שהם לא ג'יפונים - זה נחשב כצריכה גבוהה או זהה?

פורסם

המשפחתיות קלות יותר,לחלקם יש מנוע בנפח קטן אבל עם טורבו ותיבה כפולת מצמדים רובוטית לכן שם הצריכת דלק תהיה טובה יותר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לכן הוצאתי מההשוואה את הטורבו/דיזל וגיר ידני.

אבל ביחס למשפחתית אוטומטית - זה נורמלי או גבוה יותר?

פורסם

כניראה מעט גבוהה יותר בגלל המשקל.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

צריכת דלק תלוייה בראש ובראשונה בנהג. לנהג יש הכי הרבה השפעה על הצריכה.

לא ציינת באיזה רכב מדובר ובאילו תנאים נמדדה הצריכה? עירוני? בין עירוני? נסיעות קצרות וריבוי התנעות? עמוס? ננהג בעדינות או באגרסיביות?

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם (נערך)

הצריכה המנהלתית שלך היא 1:10 וזה בסדר גמור לדגם הזה גם אם נהגת בעדינות . משפחתומטית רגילה תצרוך לפעמים פחות באותו תוואי כי יש לה חתימה אווירודימית נמוכה יותר. חרטום מחודד , גלגלים צרים משקל קל ,שילוב גיר מנוע ...

אצלי ברכב אירופי, נסיעה משולבת מניבה 1:15 , הרבה משפחתיות נמצאות סביב 1:12

קאיונדאי מעולם לא ייבאו מכונית חסכוניות. זה לא המוטו שלהם אפילו לא בפיקנטו. אולי עכשיו עם כניסת דגמים היברידיים זה קצת משתפר.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

מעולה save, תודה רבה.

כי שמעתי שהרכב שלי מוגדר כשתיין לא קטן (לא מפריע לי במיוחד), אז אני רואה שההפרש לא ממש קריטי מרכב משפחתי ממוצע.

פורסם

מתעלק על השרשור בשביל שאלה קטנה שקשורה בנושא.

אני נוהג ברכב בנזין ידני, נניח בהילוך חמישי ב3000 סל"ד במהירות קבועה

מגיע לעליה והסלד מתחיל לרדת..

האם הזרקת הדלק למנוע גדלה על מנת לנסות ולשמור על הסל"ד למרות שהדוושה לחוצה באותה מידה כמו לפני העלייה?

פורסם (נערך)

השאלה לא קשורה לשרשור. התשובה היא בדרכ לא אבל כיום הדוושה היא רק רמז למחשב מה אתה רוצה . זה לא אומר שהמחשב מסכים איתך .

עריכה אחרונה על ידי save
×
×
  • תוכן חדש...