Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יש כאן מומחים למשאבות מים?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2960 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איפה ראית הגבלה ל-40 מעלות?

איפה ראית משאבות סחרור בבלוק רגיל עם מאיץ נירוסטה? בית המאיץ הוא הדבר האחרון שיתבלה במשאבה כזו.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הבעיה היא לא הבלאי של הבית (ואני מכיר משאבות עם בתים יצוקים בנות 20 שעדיין מתפקדות) אלא זה שזו מערכת סגורה. המשקעים האלה לא בריאים למערכת.

 

עריכה: שים לב שיש לך טמפ' סביבה 104 פרנהייט בטמפ' נוזל של 174

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

בבניין הקודם שגרתי היתה לנו מערכת סולארית שהיתה "גומרת" משאבות כל שנתיים בממוצע.

 

נכנסתי לוועד ואחרי פרק זמן מסויים שבקה המשאבה.

באופן מפתיע, כל הגופות של המשאבות הישנות היו זרוקות על גג הבניין ולאחר בדיקה של חלק מהן עלו בי ספקות: כל האימפלרים במשאבות הקודמות לא תפוסים ובכלל לא נראה שיש בעיה "מכאנית" במשאבה.

 

נסעתי לחנות משאבות בבני-ברק צמוד למכון מור וקניתי משאבה סינית פשוטה ב 350 שח והחלפתי בעצמי. דאז רצה איש מקצוע כ 2000 שח.

 

אחרי שהרכבתי אותה (חורף, חודש דצמבר - מן הסתם יורד גשם....) היא עבדה נהדר חודש בערך ואז שוב הפסיקה.

חזרתי לחנות והמוכר טען שחדרו מים לחיבורי החשמל וזה לא באחריות.

איך יכול להיות שמשאבת מים שמיועדת להתקנה על הגג לא עמידה למים ? מסתבר שהן ברובן לא עמידות למים.

 

כאן נפל לי האסימון שככל הנראה רוב המשאבות מתו מחדירה של מים ולא מבעיה מכאנית במנוע או באימפלר.

 

לקחתי את המשאבה חזרה הביתה, פתחתי את קופסת החיבורים והלחמתי את החוטים מחדש.

חברתי את המשאבה, ראיתי שהיא עובדת, ולאחר ההרכבה וניקוז האויר דאגתי לה לכובע (כיסוי נגד גשם) ממיכל פלסטיק פשוט של נוזל קירור (שחתכתי עם סכין והתאמתי אותו שישב על המשאבה). קשרתי אותו עם חוט ברזל שלא יעוף ברוח ומאז המשאבה הזו עובדת ללא דופי כבר יותר מ7 שנים (!).

 

מסקנה: כסו את המשאבות !

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

אני תמיד מרכיב מנועים חשמליים בסביבות כאלה כשקופסת החיבורים פונה כלפי מטה ועם חור במכסה.גם באטומים לכאורה לא סומך על הגלאנדים.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

האם ייתכן שמיכל התפשטות לא תקין הורס את המשאבה?

איך ניתן לבדוק תקינות של המיכל?

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

תפקיד המשאבה "ותפקידה הוא להתחיל להעביר בצנרת את המים החמים אשר נקלטים על הגג בקולטים על ידי דחיפה (סירקולציה) שעוברת בצנרת ודרך הדודים , וכך גורמת למים החמים להגיע ולהיקלט בדודים אשר נמצאים בקומות התחתונות שמתחת לקולטים ",

אם אני מבין נכון, המשאבה נכנסת לפעולה כשיש מים חמים בקולטים.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

לא בטוח.

לפעמים מרכיבים את המשאבות האלה עם טיימר פשוט, למרות שזה לא מומלץ.

לגבי מיכל התפשטות- לא יהרוס את המשאבה ישירות אבל כן יגרום לה לעבוד יותר.

הדרך הפשוטה לבדוק מיכל כזה היא ללחוץ כמה פעמים על הונטיל. אם יוצאים מים- מיכל לא תקין.

שים לב שאחרי בדיקה כזו כדאי למלא שוב אוויר ללחץ הדרוש.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

botzek-אשמח לקבל הסבר מה הדרך הנכונה ביותר לחבר משאבה כזאת מבחינה חשמלית.

לפי הבנתי המשאבה בעלת בקר חום שנותן לה פקודה לעבוד,האם אני טועה?

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

אצלנו יש המשאבה מחוברת לבקר שמתחבר לשני רגשי חום. אחד למים שחוזרים אחרי שעשו סיבוב בכל הדודים בקומות ואחד ביציאה של הקולטים לפני שהם יורדים לרייזרים שמובילים אותום לקומות. לפי הפרשי הטמפרטורות הוא מפעיל את המשאבה

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

מקפיץ!

שוב המשאבת סחרור של המים החמים נדפקה והאינסטלטור טוען שצריך שוב להחליפה,

לי נראה מוזר ביותר שמשאבה המתאימה לנתונים שלה שורדת בקושי שנה וקצת.

 

האם תוכלו להמליץ על איש מקצועי מומלץ באזור המרכז במערכות מרכזיות כאלה?

אחד שמבין עניין באמת ויכול להתאים משאבה שתוכל לעבוד כמו שצריך מספר שנים.

 

תודה מראש.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 


×
×
  • תוכן חדש...