Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1808 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
למה לחוקק ולחייב בכל רכב? מה עם רכבים שלא מסיעים ילדים, גם הם צריכים מערכת התראה כזאת? למה לא לאפשר סבסוד מלא של התקנת מערכת כזו למי שרוצה ובמקביל להחמיר משמעותית את הענישה למי שמסיע ילדים ללא המערכת? ואם כבר, למה לא מסבסדים מושבי בטיחות ובוסטרים? הם חשובים בדיוק באותה מידה אם לא יותר.

 

באופן כללי אני חושב שהגישה הזאת של "הכל" ו"כולם" ו"לחייב" היא שגויה. כל מקרה לגופו.

 

אפשר להכליל את הבעיה לזיהוי יצור חי כלשהו (ילד/מבוגר/בעל חיים) בתוך רכב דומם ונעול.

  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הרגולציה בארצות הברית תחייב בסביבות 2022 התקנת מערכת בילד אין לזיהוי ילדים וגם אירופה בדרך לשם.

יצרני הרכב כבר נמצאים בבדיקות והתאמות של מערכות כאלה והטמעתן ברכבים.

 

Sent from my Le X829 using Tapatalk

פורסם

למכשיר המופץ ע"י יד שרה במחיר סימלי קוראים טף צפה - להלן סרטון בנושא. המכשיר ניתן להשאלה בכל סניף של יד שרה והמלאי בסניפים תוגבר.

 

 


וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
יש מערכת שפותחת חלונות ומפעילה אזעקה כשמזהה ילד יושב + מנוע כבוי + תזוזה [למשל נשימות כבדות או בכי] ברכב, כמו שמערכת האזעקה מופעלת עם תזוזה או משב רוח בתוך רכב.

לדעתי - זה הכי טוב, למערכת הזו קוראים "בייביווקס".

הבעיה היא שאנשים לא יוציאו כל כך הרבה כסף (בסביבות 2,000 ש"ח) על מערכות כאלו.

המדינה צריכה לממן לי התקנת מערכת למניעת שכיחת פעוט ברכב, לא ייתכן שכאזרח המדינה שמשלם מיסים אצטרך לשאת בהוצאה כזאת לבדי.

:wink:

פורסם

אם היה לי תינוק ברכב אז הייתי משלם בכיף גם 5אלף מהכיס שלי בשביל להתקין את המערכת הזאת.

מה זה 2000שח תמורת החיים של הילד שלכם?

 

ביונדאי סנטה פה 2020 החדשה שמשווקת באנגליה יש גלאי שמותקן בתקרה של הרכב והוא אמור לזהות כל תנועה שיש בתוך הרכב.

ואם הרכב ננעל ועדיין יש תנועה בתוכו, של ילדים או חיות, אז הוא מתריע לנהג.

 

לדעתי זה יהיה בכל הרכבים החדשים בתור תוספת אבזור או יעבור בחקיקה בכנסת (אם תהיה ממשלה אי פעם) בתור חובה.

פורסם
המדינה צריכה לממן לי התקנת מערכת למניעת שכיחת פעוט ברכב, לא ייתכן שכאזרח המדינה שמשלם מיסים אצטרך לשאת בהוצאה כזאת לבדי.

:wink:

 

אם המדינה רוצה מערכת כזו בכל הרכבים היא צריכה לסבסד אותה,או לחייב אם יש ילד.

איזה סיבה יש לרווק לשלם על תוספת אבזור מיותרת?

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
אפליקציה בשם BIP IT צועקת "לא לשכוח ילד " כאשר אתה יוצא מהרכב ומתנתק מהדיבורית .

מומלץ בחום משתמש כבר מעל שנה .

הבעיה, שאתה כל הזמן מייצר false positives כי המערכת מייצרת לך רעש כל פעם שאתה יוצר מהרכב. בסוף מפסיקים לשים לב.

היות שברכבים חדשים יש גלאי לחץ בכל מושב (כך הוא מזהה אם יש צורך לחגור חגורה), לגרום שהרכב יצפצף כשמכבים אותו והגלאי לחץ ממשיך לדווח על לחץ כעבור 15 שניות.

בקשר לרכבים ישנים, הרעיון של יד שרה נראה טוב, רק שאת ה"דג" צריך לחבר לילד או לסלקל ולא לבסיס שלו.

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

פורסם
המדינה צריכה לממן לי התקנת מערכת למניעת שכיחת פעוט ברכב, לא ייתכן שכאזרח המדינה שמשלם מיסים אצטרך לשאת בהוצאה כזאת לבדי.

:wink:

 

לדעתי הכי טוב שפשוט יעלו את המיסים ל 100% .. כל אחד ישלם מיסים על כל ההכנסה שלו.

ואז המדינה תדאג לכולם...

- מערכות למניעת שכיחת פעוטות ברכב יחולקו לכל מי שנולד לו ילד.

- המדינה תרכוש לכולם רכבים .. רווקים יקבלו GTI כלשהו .. משפחות עם 1/2 ילדים - סופר מיני, משפחות עם 4 ילדים יקבלו וואן.

- כל משפחה תקבל פנקס שוברים למזון .. שיחולק בסופר השכונתי ..

- כל פעם שנקבל דוח על מהירות המדינה תשלם לנו אותו

- המדינה תשלם על כל שירותי הבריאות

- כל הלימודים באמת יהיו חינם

- דירות יחולקו בחינם (לפי הגרלות כמו מחיר למשתכן)

 

פשוט לא יתכן שאנחנו כאזרחים שמשלמים מיסים צריכים לשאת בכל ההוצאות האלה של החיים..

 

מי בעד?

אולי נקים מפלגה חדשה? נקרא לה 100% !!!!

פורסם
אם המדינה רוצה מערכת כזו בכל הרכבים היא צריכה לסבסד אותה,או לחייב אם יש ילד.

איזה סיבה יש לרווק לשלם על תוספת אבזור מיותרת?

 

זה לא רק לילדים.

פורסם

למה עוד?

בע"ח?

הגיע הזמן שאנשים יקחו אחריות על עצמם ולא שיצפו לאביזרים שיחליפו את המחשבה שלהם.

טוב שיש כלי עזר, אך הם לא צריכים לבוא במקום. מי שיש לו בעיות ריכוז/שיכחה וכיו"ב, אזי או שימנע מגורמי הסיכון או שירכוש אביזרים שיסיעו לו במשימה, ולא המדינה היא זאת שאחראית לממן לו זאת.

דרך אגב... אני לא רואה טוב בלי משקפיים, למה שהמדינה לא תממן לי את המשקפיים שהיא זאת שמכריחה אותי לנהוג איתם.

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

הי, המערכת הכי טובה היום בשוק למניעת שכחת ילדים ברכב היא של Tippy והיא מאושרת על ידי משרד התחבורה בהתאם לתקנות החדשות שקובעות כי כל מי שמסיע ברכב ילד מתחת לגיל 4 יחוייב בהתקנת מערכת להתרעה מפני שכחת ילדים ברכב. חובת שימוש במערכת תכנס לתוקף בראשון לאוגוסט 2021. 


×
×
  • תוכן חדש...