Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נזילת שמן


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3514 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שמן מחליפים פעם בשנה\10-15 אלף.

 

אני הייתי מתחיל לחשוד אם היא אומרת את זה = פסיכולוגיה הפוכה.

 

צודק. אבל ממבט ראשון ישר רואים שהרכב שכב שם בערך חודשיים מהאבק. היא אומרת שעברה לגור בתל אביב ובגלל זה מוכרת ולא משתמשת בו.

בבדיקה שעשיתי חוץ מהנזילה לא חשתי בכלום גם בנסיעה. יש מעט מעט "שיהוק" של הרכב פעם בכמה זמן (בקושי שמים לב). זכור לי אותו דבר גם ברכב שהיה לי בעבר משנתון קצת ישן אז זה בסדר

לדעתי.

 

הקמ נמוך מאוד 120 אלף. בדקתי מול המוסך מורשה עשו 90 אלף כלומר עשו טיימינג אבל מ8.14 לא נכנס למוסך מורשה כך שזה בעיה לעקוב.

מלבד הנזילה הרכב מ ע ו ל ה

זה מה שאני צריך לרכב שני

פורסם

מצויין יש לך לפחות 3 שנים או 60אלף ק"מ שקט מטיפול הטיימינג הבא.

תוכל להרחיב לגבי ה"שיהוק" הנ"ל?.

חברי הכנופייה לא לוקחים תשלום תיצור קשר עם אחד מהם בהודעה פרטית אחריי שתקנה את הרכב והחלקים לטיפול על מנת להיפגש עם אחד מהם לפי מיקומך הגיוגרפי.

פורסם
מצויין יש לך לפחות 3 שנים או 60אלף ק"מ שקט מטיפול הטיימינג הבא.

תוכל להרחיב לגבי ה"שיהוק" הנ"ל?.

חברי הכנופייה לא לוקחים תשלום תיצור קשר עם אחד מהם בהודעה פרטית אחריי שתקנה את הרכב והחלקים לטיפול על מנת להיפגש עם אחד מהם לפי מיקומך הגיוגרפי.

 

מעולה

לגבי השיהוק הזה, כשהרכב עומד יש לפעמים מעין תחושה כזו כמו של החלפת הילוך אבל הרבה הרבה יותר חלשה לחצי שניה.

 

חינם? יש דבר כזה היום עזרה בחינם? מדהים! איזה אנשים מלאכים אתם!!

 

 

הבנתי לרכוש אטם אחד. מה עוד צריך לדעתך?

פורסם

השיהוק הוא תופעה של חוטי הצתה בלויים בחיבור שלהם לפלאגים בעיקבות השמן החם שנוזל דרך אטם מיכסה השסתומים ישירות אליהם. יש מצב שברגע שתוציא פלאגים אתה תזהה לא מעט שמן עליהם בתבריג ואף באלקטרודה. הכל הוא בר תיקון לא יקר כי אחרי הכל מדובר בגטס האגדית שאין לה תחליף מבחינת אמינות ותחזוקה זולה.

פורסם

יישור קו:פילטרים(שמן אוויר,דלק),פלאגים,רענון נוזל בלמים, שמן מנוע ושמן גיר(במידה ואוטמטי אז גם פילטר גיר),נוזל קירור.

ידוע לך מההרכב עבר טיפול אחרון יכול להיות שלא הכל צריך להחליף?

חלקי יונדאי מקוריים יחסית זולים ולכן יישור קו עצבני שכזה עם עזרת הכנופייה לא היהי יקר.

פורסם

טוב אז קניתי בסוף יונדאי גטס אחרת. שנת 2005 עם 140 אלף קמ. שמורה במצב נדיר. חיצונית פנימית ומכאנית.

 

תודה רבה רבה לכולכם על העזרה והטיפים אתם נכס!!

×
×
  • תוכן חדש...