Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2616 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אני מעוניין להחליף נוזל קירור לרכב שלי ויש לי כמה שאלות:

1. אני מחפש נוזל קירור תחליפי ולא FL22(מעולם לא היתה מדבקה ליד מיכל העיבוי)

2. האם ניתן להחליף נוזל לצבע אחר(לדוגמה מירוק לאדום)?

 

קראתי בפורומים מחול ושם הרבה משתמשים בנוזל קירור של וולוליין ZEREX מכל מיני סוגים,

האם מישהו התנסה איתם בארץ במאזדה?

 

  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

תגובה של חברת ולוולין, לשאלת התקן וההתאמה - Is

Zerex Asian (Blue) FL-22 compatible/mixable?

https://www.bobistheoilguy.com/forum...le#Post5035449

 

מכתב התגובה אומר - כי זירקס אסיין Zerex Asian אדום או כחול מתאים לתקן מאזדה FL-22 -



ואפשר להשתמש בו וגם לערבב עם הנוזל המקורי , אשר נמצא במערכת הקירור.

לרכבים עם נוזל FL-22 ירוק - עדיף להשתמש בנוזל הכחול , ואפשר גם להשתמש באדום.

העלות ל זירקס אסיין , גלון (כ 4 ליטר - המספיק להחלפה חלקית של הנוזל ברדיאטור) - כ 80-90 ש"ח

 

20190308_140204.jpg

 

הוספה - בתאריך 29.04.2019

בוקר טוב, עדכון חשוב

הנוזל המקורי , עולה אצלנו 35 ש"ח ל ליטר לפני מע"מ.

 

עדי

הוספה אייל - מחיר הנוזל המקורי עודכן הוזל , כ 180 ש"ח כולל מ.ע.מ ל 4 ליטר

 

 

אייל.

עריכה אחרונה על ידי ליין מן

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

×
×
  • תוכן חדש...