Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טמפרטורת נוזל קירור/מנוע לא זהה במד בלוח השעונים מול קריאת רכיב OBD ואפליקציית Torque


יאני
שימו לב! השרשור הזה בן 2730 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

עדכונים בעלילה,

באופן שרירותי לעיתים בזמן הנעה קרה בלבד - נורת טמפ' נוזל קירור (האדומה) נדלקת ויש צפצוף אזהרה. הרכב נותן להניע והנורה נכבית לאחר 2 דקות בערך. באחד המקרים זה לווה ברעידות והשתנקות מנוע. אני די משוכנע שהסנסור הזה קרוב מאוד להחזיר נשמתו לבורא. אני בטוח שניקוי מצערת ולימוד יעזרו בנושא הגמגומים. לא נראה לי שאי פעם זה בוצע ברכב. הזמנתי חיישן מקורי וגם תרמוסטט מקורי וכשיגיעו נתקין אותם בהזדמנות הראשונה.

הזול עולה ביוקר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 61
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

059919501A מקורי מאיביי. כולל משלוח עולה 115 ש"ח.

בארץ חליפי של שלל חברות עולה לפחות 100 ש"ח לפחות לפי בירורים.

 

http://www.ebay.com/itm/GENUINE-OEM-WATER-COOLANT-TEMPERATURE-SENSOR-VW-AUDI-SEAT-SKODA-059919501A-NEW-/191521750388?hash=item2c9795fd74:g:8UQAAOSw0vBUisPj

 

050 121 113C תרמוסטט OEM מאיביי - משלוח חינם. סה"כ 35 ש"ח.

 

http://www.ebay.com/itm/Engine-Coolant-Thermostat-For-VW-Passat-Bora-Golf-Caddy-Beetle-Polo-050-121-113C-/251990060524?hash=item3aabc72dec:g:L2AAAOSwZd1Vd6uq&vxp=mtr

עריכה אחרונה על ידי יאני

הזול עולה ביוקר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי מנורת האזהרה שנדלקה כנראה מצביעה על תקלה בחיישן מפלס נוזל הקירור הנמצא במיכל העיבוי לכן שווה לך לבדוק לפני הכול את החיישן ובמיוחד את הקונקטור והחיווט אשר מתחבר למיכל העיבוי.

 

תוותר על התרמוסטט תוצרת סין העממית ותזמין תרמוסטט מקורי או תוצרת Wahler. קח בחשבון שתרמוסטט איכותי עולה בסביבות 100-150 שקלים ולא 35 שקלים כולל משלוח.

 

התקלה של רעידות והשתנקות בהחלט עשויים להצביע על מצערת מלוכלכת לכן לפני הכול יש לבצע סריקת תקלות בעזרת סורק מקורי או VAG-COM.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה, אני אבדוק את נושא חיישן המפלס שוב- שבוע שעבר בדקתי והכל היה מחובר ולא נראה בעין שיש שנזק לחיישן או למחבר.

אנסה לשחזר את הסיטואציה בעת הנעה קרה ולראות אם יש קוד תקלה בזמן שההתראה דולקת דרך האפליקציות אנג'י או טורק ואם לא אצליח לקבל קריאה, אעשה סריקה אצל רון (אין לי VAGCOMׂ) או סורק מקורי ועל הדרך נחליף את מה שרכשתי כתחזוקה מונעת ונעשה עוד כמה דברים שמציקים לי כמו ניקוי ולימוד מצערת ועוד.

הזול עולה ביוקר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נתק את הקונקטור של החיישן מהמיכל ובדוק האם קיימת רטיבות או נוזל קירור אשר התייבש סביב המגעים של הקונקטור בשני הצדדים. אם קיימת רטיבות אזי עלייך להחליף את מיכל העיבוי.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הזמנתי בסוף תרמוסטט WAHLER מגרמניה מאיביי 120 ש"ח כולל משלוח.

 

http://www.ebay.com/itm/WAHLER-3141-87D-THERMOSTAT-COOLANT-/111939624923

 

לא שאני מתקמצן, אבל למה לא לקנות BEHR או MAHLE (שזה אותו דבר תכלס) והם גם OEM של מלא מערכות תרמודינמיות לרכב.

הזול עולה ביוקר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עם כזו נחרצות אני מרגיש מאוד בטוח :) למה הפסקת בדור 5? נמאס לך? אני דווקא מחבב את הקשישה - חבל שלא הכרתי את אותה מוקדם יותר - הייתי בקטע של יפניות.

הזול עולה ביוקר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדקתי את הנושא - הכל נראה תקין. צירפתי תמונות. ניקיתי קצת את המגעים וניסיתי לשחזר - חצי סוויץ' ללא הנעה -בדרך כלל זה מה שגורם לנורה להידלק. לא הצלחתי לשחזר.

 

1.jpg2.jpg3.jpg

הזול עולה ביוקר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכול הנעה המנורה נדלקה ?

 

אם טמפ' נוזל הקירור לפי השעון בלוח השעונים תקינה וגם בזמן ניטור של טמפ' נוזל הקירור בעזרת סורק תקלות הכול תקין ורק המנורה נדלקת בזמן ההתנעה (לפעמים) אני מסיק שהבעיה בחיישן של מפלס נוזל הקירור או בחיווט החשמלי.

 

* במידה ואתה מנתק את הקונקטור ומניע את הרכב מנורת אזהרה של מפלס נוזל קירור צריכה להדלק מיד או לאחר 30 שניות.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא קורה בכל הנעה - רק בהנעה קרה שבה הטמפ' בלוח המחונים נמצאת על המינימום וגם באפליקציה זה מראה את הטמפ' הקרובה למה שבחוץ.

העניין הוא שבקיץ בהנעת בוקר "קרה" זה לא קורה.

זה התחיל לקרות כאשר הבקרים נהיו קרירים יותר. (לא בטוח שקשור).

אני אנסה להניע עם קונקטור לא מחובר ונראה אם זה מתריע גם כאשר יש חצי סוויץ' או גם כשמניעים.

(לעיתים זה מתריע רק על חצי סוויץ')

לעיתים כאשר מתקבלת התראה בחצי סוויץ' מוציאים את המפתח מהסוויץ' ומחזירים ומניעים - אין שום התראה.

הזול עולה ביוקר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מרק,

בדקתי את נושא ההנעה עם קונקטור לא מחובר ויש התראה תוך בערך 10 שניות לאחר הנעה. עם מוע מונע חיברתי חזרה ולא כבתה ההתראה. לאחר דימום, סגירת סוויץ' מלאה והנעה חדשה לא נדלקה ההתראה.

הזול עולה ביוקר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבדיקה הזו נועדה למעשה לבדוק האם מחשב הרכב מזהה שחיישן מפלס נוזל הקירור מנותק. הבדיקה הזו לא בודקת את תקינות החיישן.

 

ההתראה לא חוזרת בכלל בזמן ההתנעה או רק בזמן הניסוי ?

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2730 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...