Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3537 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

יש לי הונדה סיוויק ES 2002.

 

בקרוב צריך טיפול טיימינג. יש אפשרות לרכוש את החלקים דרך האינטרנט?

אני באמת חוסך כסף? יש אפשרות שיגיעו חלקים לא מתאימים וכו'.

אני אשמח גם לקישור לאתר מסוים או.

 

דבר נוסף. נכון שהרכב כבר ישן אבל לאחרונה הוא אוכל שמן ופעם בחודש בממוצע אני ממלא טיפה.

שמתי לב שבהנעה הראשונית במשך 2-3 דקות הראשונות יש עשן לבן שיוצא מהמנוע,זה בעיה?

 

תודה,

פורסם (נערך)

עדיף שתלך לחנות כמו אבי חלפים או חנות אחרת שמתאימה לך ותתאים חלפים לפי שלדה ומספר מנוע - לעיתים רבות המשלוח מחו"ל לא משתלם במיוחד עם חנות כזו שהמחירים בה ממש טובים וגם שי לך אבא ואמא.

תנסה ותשווה - אל תסמוך עלי.

לגבי עשן לבן - יכול להיות שאלו אדי מים? האם זה מפסיק מהר מאוד לאחר ההנעה?

אופציה נוספת כנראה בכלל שהמנוע כבר ישן בבוקר יוצא לך עשן לבן עד שהרכב מתחמם טיפה.

 

יכול גם להיות ששמן נכנס דרך אטם שסתומים ואז בבוקר זה נשרף אבל זה בדרך כלל עשן כחלחל סגלגל.

אפשר גם לבדוק קומפרסיה לראות אם בורח לחץ מהבוכנות מה שיעיד על רינגים שחוקים.

מומלץ שתבדוק אצל בעל מקצוע אפילו אם זה אומר להעמיד את האוטו ולהניע אצלו בבוקר.

בקיצור יש כמה אופציות - כדאי לך ללכת לקבל אבחנה מדויקת אם שווה לך להשקיע או שזה מאוד מציק לך.

עריכה אחרונה על ידי יאני

הזול עולה ביוקר

פורסם

אם זה עשן לבן דליל בהנעה של אחרי לילה אז מדובר ככל הניראה באדי מיים מלחות שהצטברה וזה תקין. לגבי הטיימינג מחזק את יאני..קנה לך את הסט פה בארץ ויש פה לא מעט אנשים שיכולים לעזור לך לבצע את ההחלפה. כך גם תחסוך לא מעט כסף!

פורסם

העשן מפסיק כמה דקות אחרי ההנעה. וזה רק אחרי ההנעה הראשונית.

חבל. חשבתי שאפשר להוזיל את עלות הטיפול. תמיד מספרים שעדיף להזמין חלקים מחו"ל.

תודה בכול אופן.

פורסם

אין למנוע הזה נטייה לצרוך שמן גם אחרי 300-400 אלף ק"מ, אם טופל באופן סביר.

 

איזה ריח יש לעשן?

אדי מים הם ללא ריח.

לעשן של שמן יש ריח ספציפי מאוד.

 

 

אם המנוע צרוך ליטר שמן ל 1000 ק"מ (כמה אתה נוסע בחודש?) משהו לא תקין, זה לא אופייני למנוע הזה.

 

 

טיימינג די פשוט, אין הוראת יצרן להחליף משאבת מים ומותחן בכל החלפת טיימינג אלא לפי מצבם. מותחן עולה יקר.

 

לקנות בנוסף אטם מכסה שסתומים ורצועת אלטרנטור.

 

 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אז ככה.זה טיפה פחות מהמפלס העליון של המדיד.וזה אחרי שמילאתי ונסעתי 500 ק"מ.אין נזילה ואין עשן לבן.מה יכולות להיות הסיבות??

תודה וחג שמח!

פורסם

אם אין נזילה נראית לעיין יש מצב שגומיות השסתומים נחוצות החלפה וזה ייעשה פשוט יותר אם כבר פותחים את הטיימינג. ודרך אגב, מצריכה קטנה שכזו לא צריך כל גך להיתרגש.

×
×
  • תוכן חדש...