Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המגיפה ממשיכה להפיל קורבנות (או: התחדשתי בקקטוס)


אורי מ.
שימו לב! השרשור הזה בן 277 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אז עכשיו אכתוב זאת בעדינות.

 

המזגן מעולה. ניתן לכוון אותו לאן שרוצים, לא מקפיא ידיים ולא שולק טחול.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סליחה ממי שנפגע. קמתי קרבי הבוקר (-;

 

קומם אותי שאנשים שאין להם שום נסיון עם הרכב מביעים דעה כ''כ נחרצת.

 

אבל אתה צודק. הסגנון לא ראוי ואני מיצר על כך.

 

יום נפלא!

 

נושא החלון האחורי באמת שטויות, גם המזגן, אין סיבה שלא יקרר את כל הרכב.

אבל לדוגמא למי שחשוב לבטל את מערכת הs&s היה עדיף אילו יהיה כפתור ייעודי.

אם מצאת רכב טוב - זה פשוט פצצה של רכב. הוא לא הכי טוב בכלום. הוא הכי טוב בהכל ביחד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבחינת מזגן, זו המכונית הכי טובה שהיתה לי, להוציא אולי E36 קופה, שהיתה מוציאה אדי כפור מהפתח הראשי.

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שאפשר לסכם את הדיון במזגן כך:

מי שאוהב להרגיש בפרצוף את משב האויר מהמזגן - שיחפש רכב אחר

מי שטוב לו שהרכב קריר ונעים - הרכב מתמודד עם האתגר מצויין, גם בחמסין כבד.

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שנתיים מאוחר יותר...

עדכון קצר:

המכונית חוגגת יומולדת 4. מונה הקילומטרים עומד על כ-67,500. 

במהלך התקופה הזאת לא נרשמו כניסות למוסך מלבד לטיפולים תקופתיים ותיקון פחחות אחד קטן (מישהו בחניה בעבודה לא הסתכל טוב בנסיעה לאחור, תפסתי אותו במצלמות האבטחה של המתחם).

צריכת הדלק הממוצעת במשאבה עומדת על 1:15 על פני כל התקופה (113 תדלוקים), כשהמיכל הבזבזני ביותר צרך 1:12 והחסכוני ביותר 1:18.

 

נכון לעכשיו אין במכונית קרקושים או רעשים שנובעים מהגיל והכל מרגיש מהודק כפי שהיה ביום הראשון. גם אותן רעידות שמיוחסות לדגמי הקונצרן עם המנוע הזה (1.2 מטורבת) לא מורגשות יותר מבמכונית אחרת. אני נוטה ליחס את העדרן לעובדה שמדובר בגיר ידני (אתה רואה me5000, יש טמבלים שבוחרים בגיר הזה מרצונם החופשי ואפילו לא בגלל אילוץ כלכלי, סתם כי כיף להם ככה).

 

באופן אישי אני מרוצה מאוד מהבחירה במכונית, עם חרטה אחת שלא רכשתי את הגרסה עם מנוע הדיזל.

  • אהבתי 5

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטרף לסיכומון שלך

 

הקקטוס שלי עלתה לכביש באוקטובר 16, אבל בפועל רכשתי אותה 0 ק"מ ביולי 17

 

כעת מד הנסועה מראה 75,000 ק"מ

 

עד כה היו רק טיפולים שוטפים, והוחלפו הגומיות בספי הדלתות אחרי שהתעקשתי עם המוסך המרכזי.

כמובן הוחלפה גם רביעיית צמיגים ב60,000~

 

 

מכונית נהדרת, תמורה מקסימלית לכסף (65,000 ש"ח. כסף של אלטו)

עריכה אחרונה על ידי avargel
  • רעיון טוב! 1
ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שנה מאוחר יותר...

שנה חמישית עברה, אבל גם היא, על כל צרותיה לא הצליחה לעצור את הקקטוס מלהתגלגל בכביש בשמחה.

הרכב צבר עוד 14,285 ק"מ והקילומטרז' הכולל הגיע ל-82,000.

צריכת הדלק השנתית הממוצעת השתפרה במעט, לאומת שנים קודמות. ממוצע של כל התדלוקים השנה עומד על 15.8 ק"מ לליטר. את השיפור אני נוטה ליחס לכך שהתנועה בכבישים הייתה דלילה יותר, בגלל מגבלות הקורונה ולכן היו פחות פקקים ועומסים בנסיעות היומיות לעבודה. למעט שנה שעברה (השנה הרביעית) יש שיפור עקבי משנה לשנה.

 

מלבד טיפול שנתי, או ליתר דיוק  זה של 75,000, שבו גם הוחלפה רצועת התיזמון,  נאלצתי להכנס למוסך בגלל סולונייד קידום מרימי שסתומים שהחזיר נשמתו ליוצרו לפני כחודשיים.

 

כמו בדיווח משנה שעברה, פנים הרכב עדיין מהודק כמו ביום הראשון, אבל, במקרים של נסיעה על כביש משובש יש מידי פעם צרצורים קלים מאוד. כל זמן שהכביש במצב סביר הם לא קיימים.

 

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, אורי מ. כתב:

מלבד טיפול שנתי, או ליתר דיוק  זה של 75,000, שבו גם הוחלפה רצועת התיזמון,  נאלצתי להכנס למוסך בגלל סולונייד קידום מרימי שסתומים שהחזיר נשמתו ליוצרו לפני כחודשיים.

 

 

האם רצועת התזמון הוחלפה על חשבונך או במסגרת הריקול?

העובדה שנדרשת להחליף גם סולונאיד ה- VVT לאחר ביצוע טיימינג יכולה להצביע בסבירות לא נמוכה שיש לך פירורי רצועה שמטיילים במנוע. לרוב הסולונואידים מושפעים בקלות מחלקיקי גומי.

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרצועה הוחלפה במאי, מסגרת הריקול. תכננתי להחליף אותה על חשבוני ואז הגיע הריקול וחסך ממני את העלויות.

לגבי פרורים שמסתובבים במנוע. השאלה היא אם יש משהו לעשות, בלי שיהיה פולשני מידיי (הניתוח יהרוג את החולה)?

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תעדכן האם תהיה לך צריכת שמן לאחר ההחלפה, חלק מדווחים על זה.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 11 חודשים מאוחר יותר...

עדכון קצר.

הרכב אצלי כבר 6 שנים. נוספו השנה כ-17,000 ק"מ, מספר שדומה יותר לממוצע השנתי שלי, לעומת השנתיים הקודמות שבהן הנסועה הייתה כ-14,000. הקילומטרז' המצטבר עומד על כמעט 100,000.

ממוצע צריכת הדלק של כל התדלוקים כמעט זהה לשנה שלפני 15.85 ק"מ לליטר (לעומת 15.81).

כפי ש @yulianx צפה התחילה צריכת  שמן. אני ממלא כקילו על כל 1500 ק"מ. כיוון שזה בתחום סביר החלטתי שלא לטפל בזה עכשיו.

 

הרכב מתפקד כמו ביום שהיה חדש. אין קרקושים או סימני בלאי משמעותיים ולמרות שאפילו זוגתי זרקה משהו בכיוון החלפה אין לי כוונות כאלו בינתיים, בין היתר כי אין שום חלופה שקורצת לי. אני מאוד אוהב גיר ידני ובגזרה הזאת אין שום דבר שנראה לי מתפתה.

  • אהבתי 1

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 277 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...