Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המגיפה ממשיכה להפיל קורבנות (או: התחדשתי בקקטוס)


אורי מ.
שימו לב! השרשור הזה בן 271 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אנחנו מדברים על צריכה של 15 ליטר שמן בין טיפול לטיפול, באיזה עולם זה סביר לרכב בן 6 שעשה 100k?

הצרפתיה בת ה 21 שלי שעשתה אלוהים יודע כמה קמ צורכת כליטר וחצי ל 10k ומבחינתי זה לא תקין...

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 דקות, Ooga כתב:

אנחנו מדברים על צריכה של 15 ליטר שמן בין טיפול לטיפול, באיזה עולם זה סביר לרכב בן 6 שעשה 100k?

הצרפתיה בת ה 21 שלי שעשתה אלוהים יודע כמה קמ צורכת כליטר וחצי ל 10k ומבחינתי זה לא תקין...

לפי המלצת היצרן טיפול כול 15 אלף, לכן יש צריכה של 10 ליטר, הרבה.

זה רק מחזק אצלי את המלצת אורן, החלפת טיימינג כול 4 שנים או 60 אלף.

 

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להבנתי קילו על 1500 ק"מ זה מספר סביר למנועי טורבו.

כיוון שאין שום בעיה אחרת ברכב אני לא רוצה כרגע לנסות לטפל בזה. בהתייעצות קצרה עם "גבע" זאת גם ההמלצה שקיבלתי מהם.

אם המצב יחמיר כנראה הרכב יאושפז לטיפול בבעיה.

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לעניות דעתי צריכה של קילו ל1,000 ק"מ ממש לא סבירה

 

אגב

אצלי בקקטוס גם התחילה צריכת שמן. אני עדיין לא יודע כמה כי זה התחיל ממש לאחרונה.

 

הוחלפה רצועת טיימינג ב102,000 [לא התפוררה], כיום הרכב על 112,000, ולראשונה בחייו נאלצתי להשלים מפלס שמן

האם יש קשר לטיימינג? - לפי הדיווחים השונים אצל כולם התחילה צריכה רק לאחר טיימינג [בלי קשר להתפוררות], אז כנראה שכן.

הנדסית - אני לא מצליח להבין מה הקשר בין החלפת רצועת טיימינג לבין אכילת שמן.

 

אגב

גם צריכת הדלק עלתה [15.6 לאורך השנים, כרגע על 13.8] אבל יתכן שזה בגלל שינוי באופי הנסיעות אני עדיין מנסה לאפיין את זה.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצריכה ממש לא נראת סבירה. זו גם הוצאה שנתית של מעל 500 ש"ח על מילוי שמן. 

האם הרכב נוסע לרוב בעיר? 

 

הקקטוס שלי עבר טיימינג לפני כמעט שנתיים והיתה לי צריכת שמן של קצת פחות מליטר ל 17000 ק"מ השנתיים שלי.. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני נוסע בערך חצי-חצי בעיר ומחוץ לעיר ואופי הנסיעה שלי לא השתנה מאז שהקקטוס אצלי.

@avargel צריכת השמן אצלי היא לא קילו ל-1000 אלא קילו לכ-1500.

@oleg_kra תוספת העלות של השמן לשנה קטנה מכל אלטרנטיבה (ולא באמת משמעותית ביחס לסך ההוצאות על מכונית - בערך 3%)/ כיוון שאין שום בעיה אחרת אני לא מתייחס לזה יותר מידי. כל זה בתקווה, כמובן, שהמצב לא יחמיר.

 

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אם צריכת השמן סבירה מבחינת יתרת החיים שנותרו למנוע, ההימור שלי הוא שממיר קטליטי שבולע כמויות כאלה של שמן שרוף לא יחזיק מעמד עוד הרבה זמן.

  • רעיון טוב! 1

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באיזה עולם נראה סביר להוסיף 10 ליטר שמן בין טיפול לטיפול? 

החזקתי הרבה רכבי דיזל ( לנדרוברים על מאות אלפי קמ, פאג'רו, ולנדקרוזרים שונים) בחיים לא היתה צריכה כזו, למעשה אפילו לא 1 ליטר בין טיפול לטיפול, כולל נזילות השמן המובנות בלנדרוברים. 

לעניות דעתי, משהו מאוד לא תקין במנוע של הרכב. 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 37 דקות, discoTD5 כתב:

למעשה אפילו לא 1 ליטר בין טיפול לטיפול, כולל נזילות השמן המובנות בלנדרוברים. 

ממקורות יודעי דבר שמעתי שאם בלנדרובר אתה קם בבוקר ולא רואה סימני שמן מתחת לאוטו זה אומר שאתה נוסע בלי שמן 😄 (מצד שני, שמעתי את אותה בדיחה גם על מיני...)

 

  • מצחיק 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 18 שעות, אורי מ. כתב:

אני נוסע בערך חצי-חצי בעיר ומחוץ לעיר ואופי הנסיעה שלי לא השתנה מאז שהקקטוס אצלי.

@avargel צריכת השמן אצלי היא לא קילו ל-1000 אלא קילו לכ-1500.

@oleg_kra תוספת העלות של השמן לשנה קטנה מכל אלטרנטיבה (ולא באמת משמעותית ביחס לסך ההוצאות על מכונית - בערך 3%)/ כיוון שאין שום בעיה אחרת אני לא מתייחס לזה יותר מידי. כל זה בתקווה, כמובן, שהמצב לא יחמיר.

 

מה זה אין בעיה אחרת. מנוע שבולע ככה שמן - בוודאות יש לו גם בעיה אחרת. אין מצב שעכשיו 5 שנים תמלא 10 ליטר בין טיפול לטיפול וזהו.

 

גם אין שום מנוע טורבו שזו צריכה תקינה בשבילו. יש מחלה כזו בואגיות אבל גם שם, זה מנוע שדורש אוברול..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים, להרגע. עוד רגע תשלחו את שירותי הרווחה שיקחו את המכונית וימסרו אותה למשפחת אומנה.

 

אני מניח שאעדכן מה המצב בשנה הבאה.

  • רעיון טוב! 1

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 271 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...