Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3617 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדובר בA3 קבריולט , חבר ניסה למרוח חומר לא ברור על המסגרת וכתוצאה מכך נהיו שברים ו״אכילה״ של הפלסטיק ,

הפקיד את הרכב בידיי על מנת לשקם את המסגרת .

פירקתי את הכרית אוויר והתחלתי לעבוד

שלבי העבודה :

1.הדבקת סרט נייר על מנת לא לפגוע בטקסטורה של הכרית אוויר

2.שיוף עם נייר 400 על מנת להחליק את השכבות והגלים במסגרת

3.מריחת חומר פחחים על השברים

4.שיוף נוסף מסביב לשברים עד לקבלת מרקם אחיד ולאחר מכך מעבר עם ניירות 800,1500

5.התזרת פריימר פלסטיק כדי שהצבע יתפס טוב

6.התזת צבע די דומה למקור בשתי שכבות עם המתנה ולאחר מכן התזת 2 שכבות לכה

התוצאות לפניכם , אשמח לביקורת2fd9a8d298c5ebf0d4a663d0d6b68b63.jpgb4402c2579696213d713d57942ac3ec1.jpge99bb836f22141b30faa1e0bea1138ba.jpg1b0cd38e008dbe52039eb6f405f4f938.jpg10ce23ecff92064f01174c47a490ad4c.jpg3a09413149c7e9ce1809aec72ccebb86.jpg

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

C200k W204 & C180k W203 coupe

×
×
  • תוכן חדש...