Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3649 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

את רכבי סובארו אני מכיר מקרוב (לכל המשפחה שלי יש ושלל דגמים ושנים:))

 

יש לאחי 2012 טופ. אכן רכב נהדר. והשיפור הכי משמעותי הוא המרווח. הדגם שלי צפוף יותר מקורולה!

 

לגבי צריכת הדלק אל תסתמך על מחשב הרכב. בסובארו הוא אופטימי מעל למקובל... אצלי עם המנוע הזללן יותר בשיוט על 110 עם בקרת שיוט המחשב מציג לפעמים 4-5 ליטר ל100 ק"מ וזה ממש לא נכון.

פורסם
את רכבי סובארו אני מכיר מקרוב (לכל המשפחה שלי יש ושלל דגמים ושנים:))

 

יש לאחי 2012 טופ. אכן רכב נהדר. והשיפור הכי משמעותי הוא המרווח. הדגם שלי צפוף יותר מקורולה!

 

לגבי צריכת הדלק אל תסתמך על מחשב הרכב. בסובארו הוא אופטימי מעל למקובל... אצלי עם המנוע הזללן יותר בשיוט על 110 עם בקרת שיוט המחשב מציג לפעמים 4-5 ליטר ל100 ק"מ וזה ממש לא נכון.

 

מה הצריכה האמיתית אצלך?

שלומי

פורסם

אני לא ממש אינדיקציה כי אני נוסע לפחות 85% בינעירוני. ליטר10.5 בנהיגה לא חסכונית במיוחד אבל לא פרועה

(בדיקה אמיתית חילוק ליטר בק"מ)

×
×
  • תוכן חדש...