Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

one of the strongest cars in israel - movie


joker2k
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7820 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

a friend of myn sent a link to this movie...

i was amazed by the power of this HONDA civic

u all be amazed.

also important to say , this car is made in israel!

amazing... havnt seen a car speeding up like this ever.

 

 

to whoever has a problem try using getright or any other download manager

then ull be able to download the movie!!!

 

http://www.we-todd-did-racing.com/wetoddimage.wtdr/wNzQ0NjU4NnM0MTNkZmQzMXk1NDE=

  • תגובות 67
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הלינק שלך משום מה לא עובד.. (אולי רק אצלי)... :???:

אני אנסה לשים לינקים שעובדים.

2 הסרטונים:

right click --->save as

 

הונדה מטורפת,B18C עם שבלול גדול:

http://www.we-todd-did-racing.com/wetoddimage.wtdr/wNzQ0NjU4NnM0MTNkZmQzMXk1NDE=

 

כמה הונדות 1.6T ועוד משהו מעניין ביותר. :twisted:

http://www.we-todd-did-racing.com/wetoddimage.wtdr/wNzQyOTYzNnM0MTNkZmQzMXk1NDE=

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם

to whoever has a problem try using getright or any other download manager

then ull be able to download the movie!!!

 

just notice the second movie!!! amazing

CBR900 vs the HONDA

the honda kicked its ass...

 

this car accelerate from 100-200 more faster then i do then 0-100

just amazing

:shock::shock::shock:

פורסם

למרות שאני לא חובב גדול של הונדות...

אי אפשר שלא להשאר המום מהדברים האלה. :shock2:

פשוט מטורף. :drinking:

 

 

בקיצור - כבוד. :mm_cool:

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם

אני לא מבין מה הקטע בהונדות..., זה לא שאני לא אוהב אותם אבל למה אנשים בוחרים לשפר אותם?!?!, מה יש להם פוטנציאל כל כך גדול לשיפור?, טורים מטורפים?, מנועים טובים?

 

למה למשל לא מגדישים איזה MX3 מנוע 1.9 אמורה לשבור כל הונדה לפי הנתונים...

Power Is Nothing Without Control

פורסם

זמינות אולי?

גם מכוניות וגם קיטים יותר מלכל מכונית אחרת בעולם!

היתרון של גודל מאפשר ליצר קיטים בסדרות ייצור גדולות מותאמות לסיוויק ובמחיר נוח מפתרון שצריך

לתפור למכוניות פחות נפוצות

הבעיה היא בחוסר טעם של מי שקונה מלכתחילה מכונית כזו אבל זה סיפור אחר כבר

.I'm a blocked user

פורסם

לי הלינק עובד :roll: מה זו הנורה הזאת שנדלקת לו בפעם הראשונה שהוא מאיץ?

וג'וקר - רושמים mine לא myn :wink:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
לי הלינק עובד :roll: מה זו הנורה הזאת שנדלקת לו בפעם הראשונה שהוא מאיץ?

וג'וקר - רושמים mine לא myn :wink:

הנורה נדלקת בכל פעם שהוא מגיע לניתוק הצתה

SENA לשעבר

פורסם
זמינות אולי?

גם מכוניות וגם קיטים יותר מלכל מכונית אחרת בעולם!

היתרון של גודל מאפשר ליצר קיטים בסדרות ייצור גדולות מותאמות לסיוויק ובמחיר נוח מפתרון שצריך

לתפור למכוניות פחות נפוצות

הבעיה היא בחוסר טעם של מי שקונה מלכתחילה מכונית כזו אבל זה סיפור אחר כבר

מה רע בהונדה? ואם אפשר לשאול על איזה רכב אתה נוהג?

 

ולבחור ששאל למה דווקא הונדה,המון סיבות,הוא רכב יפה עם נוכחות,מנועים מצויינים שאוהבים טורים גבוהים ובונים אותם תמיד עם שיא הטכנולוגיה,יש עוד המון מכלולים בהונדה שניתנים לשיפור בקלות.

פורסם
מה רע בהונדה? ואם אפשר לשאול על איזה רכב אתה נוהג?

 

ולבחור ששאל למה דווקא הונדה,המון סיבות,הוא רכב יפה עם נוכחות,מנועים מצויינים שאוהבים טורים גבוהים ובונים אותם תמיד עם שיא הטכנולוגיה,יש עוד המון מכלולים בהונדה שניתנים לשיפור בקלות.

סע יום אחד בהונדה סיויק שנים 93-95 מוגדשת, סע יום לאחר מכן, ב ZX מוגדשת ... מבטיח לך שתבין למה הוא התכוון :)

פורסם

אין ספק שבמנועים אטמוספריים תאבי סל"ד הונדה טובה, ואפילו טובה מאוד.

אבל מכונית זה לא רק מנוע וקו ישר (לפחות בשבילי)

חבל שיש כל כך הרבה שמסתפקים בכך והולכים עם העדר

(או יותר גרוע מבטאים את ה"ייחודיות" שלהם בכנף אלומיניום אחורית זוועתית וצביעת בלמי תוף אחוריים)

 

חוץ מה S2000 המחשמלת ,אין לסוכנות בארץ שום מכונית שמציתה את הדמיון (רק מכבה אותו).

דרך אגב: מנגנון תזמון השסתומים המשתנה של הונדה ה VTEC שמיוחצן לעייפה

אינו "משתנה " באמת אלא פועל בשני שלבים.

לב.מ.וו פורשה טויוטה ומיצובישי (עם מנועים אטמוספריים שהם פנינות טכנולוגיות ולא יצאו מיפן)

תזמון שסתומים משתנה אמיתי

ולאורן :גם אם הוא יסע ב ZX אטמוספרית בכביש המתאים הוא יבין על מה אני מתכוון

ואם לא הוא כבר אבוד

.I'm a blocked user

פורסם

levil - מה עם ה TYPE R ?

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

חחחח לא ידעתי שמאחורי הבית שלי יש מרוצי מכוניות לפי השלטים בכביש , הם ביצעו את זה בכניסה לעיר בת ים. ליד בית העלמין שנמצא בין העיר חולון לבת ים

ניסן אלמרה 01' 1800


×
×
  • תוכן חדש...