Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3752 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

מצבר Start UP בן כ 4 שנים, 60 אמפר שעה. היה בשימוש מועט. מתח קטבים לפני תחילת טעינה 2.75 וולט.

 

שמתי בטעינה על ידי מטען מצברים ישן ופשוט.

 

לאחר כ 20 שעות טעינה אני שומע רעש חלש של רתיחה (כלומר רעש של בועות) מהמצבר.

 

המצבר עצמו לא חם למגע.

 

האם זה תקין ורק אומר שהמצבר נטען במלאו או לא תקין?

 

תודה.

 

 

פורסם

מתח מצבר 12.75 ללא טעינה זה בתחום ה"בסדר". רתיחה של האלקטרוליט במצבר אחרי 20 ש' טעינה מצביעה על מתח טעינה גבוה או על קצרים פנימיים באחד או יותר מתאי המצבר. אם ניתן הייתי בודק את גובה האלקטרליט ומשלים, או שהייתי מתקין את המצבר ובודק בתנאי אמת. מצבר מתניע היטב = בסדר , מגמגם = להשבתה.

פורסם

אכן נשמע כמו טעינת יתר. חבר מד מתח במקביל למצבר בעת הטעינה. במידת הצורך אפשר לחבר בטור נורת 12V בתור התנגדות.

:turn-l:
פורסם
שלום,

 

מצבר Start UP בן כ 4 שנים, 60 אמפר שעה. היה בשימוש מועט. מתח קטבים לפני תחילת טעינה 2.75 וולט.- אתה בטוח 2.75 וולט ?

 

שמתי בטעינה על ידי מטען מצברים ישן ופשוט.

 

לאחר כ 20 שעות טעינה אני שומע רעש חלש של רתיחה (כלומר רעש של בועות) מהמצבר.

 

המצבר עצמו לא חם למגע.

 

האם זה תקין ורק אומר שהמצבר נטען במלאו או לא תקין?

 

תודה.

האם במקרה בצידי המצבר קיימים שני פקקים שאוטמים את פתחי האיוורור של המצבר ?

איזה כייף לי :)

פורסם

בטוח שמתח המצבר היה 2.75 וולט לפני תחילת הטעינה.

 

בצידי המצבר יש שני פתחי אוורור קטנים עגולים. הם לא חסומים.

 

 

פורסם (נערך)

לדעתי אתה יכול לשכוח מהמצבר. המצבר עבר תהליך גיפור מה שלא יאפשר לו להטען ולהחזיק טעינה.

 

אחרי הטעינה אם המצבר יציג מתח של 12.6 וולט לפחות חבר אליו מנורת הלוגן של 55W ובו זמנית נטר את מתח המצבר. אם מתח המצבר יורד במהירות מתחת ל-12 וולט אתה יכול להיות בטוח שהמצבר מת ולא תוכל להניע איתו את הרכב.

 

שאלתי לגבי הפקקים מכיוון שלפעמים החשמלאים או המכונאים בטעות מתקינים את שני הפקקים ולא אחד.

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם

מתח קטבים יום לאחר ניתוק מהמטען היה 12.9V.

 

הרכבתי את המצבר, הדלקתי אור נמוך שזה בערך 150W. לאחר כ 2 דקות מדדתי, מתח 12.08V יציב.

 

הנעתי. הניע רגיל, סטרטר חזק.

 

נראה אם יחזיק.

 

תודה על התגובות.

 

 

פורסם

לא חושב שנפלה טעות.

 

כמו כן לפני פירוק מצבר שום דבר באוטו לא עבד, שום מנורה לא דלקה לא באור חלש ולא בכל צורה אחרת.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...