Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7831 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, לאחרונה צצו פה לא מעט מקרים של יללת אלטרנטור, רעשי "רקע" וכו ..

היתי מעוניין לערוך סקר קטן לחברי הפורום...

 

דבר ראשון אני מדגיש, מדובר בסקר בלבד, אם מישהו נתן תגובה כזאת או אחרת, לא לבוא לתקן, להעיר, לשאול, וכו .... תשתמשו בפרטי או משהו .. אני רוצה להשאיר את זה כ-סקר- בלבד, אשר פתוח לכולם לענות עליו.

* יש לזכור, גם כאלה שאין להם רעש, ולא היו להם רעשים .. מוזמנים לענות על הסקר.

*הסקר מיועד אך ורק לקהל היעד שיש בשרותו הגברה חיצונית אשר פועלת על רמקולים אשר נמצאים בתוך תא הנוסעים, (לא סאבים.).

*הסקר לא מיועד לאנשים שיש ברשותם מנחת מסוג כל שהו, אשר נקודת החיבור שלו נמצאת בבאגז.

אלה אך ורק לאנשים אשר יש להם כבל RCA מהרדיודיסק, שהולך לבאגז.

 

הסקר בנוי מכמה שאלות.

1. איזה כבל RCA יש ברשותך ? (איזה סוג ?, חברה ?) ומה העלות המשוערת ?

2. האם יש לך ברכב רעש אלטרנטור ?

3. האם כבל המתח שלכם, עובר ביחד עם כבל הסיגנל ? או שכל כבל עובר בנפרד ?

4. האם נתקלת אי פעם ברעש כזה או אחר? מה הגורם, ומה דרך הפיתרון שנקטת ?

 

בשביל לענות על שאלה מספר 2, יש לנקוט בצעדים הבאים....

להיכנס לרכב, להפעיל את הרדיודיסק, -ללא התנעה- , להשים את הווליום ב1% מהעוצמה. (נמוך ככל האפשר).

ולאחר מכן , להאזין בצורה קשובה לאחד הרמקולים המוגברים על ידי הגברה. (אשר איננה הרדיודיסק.)

להפעיל צרכנים, כגון... אורות .. אורות גבוהים .. מפשיר אדים .. מזגן .. חלונות חשמל .. וכו וכו ..

ולהאזין שוב בזמן הפעלתם, האם יש רעש "נלווה" כזה או אחר, מהרמקול המוגבר.

 

לאחר מכן, להתניע את הרכב... ולחזור על הבדיקה..

כשהרכב מותנע, יש לכם גם את האופציה לתת נגיעה קלה בגז, ואז להאזין בצורה טובה יותר, האם יש רעש נלווה .. או לא ....

שוב, לא לשכוח... הבדיקה הראשונה ללא התנעה, הבדיקה השניה עם התנעה, ובשני המקרים - הרדיודיסק על מינימום ווליום ככול האפשר, (1-2% VOLUME).

 

תודה רבה לכל העונים, מקווה שלא סיבכתי אתכם, הסיבה שפירטתי בצורה מדוייקת כיצד לבדוק רעש אלטרנטור, משום שיש המון מקרים שהרעש מאוד שולי וזניח, ואנשים אפילו לא מודעים לעובדה שהוא קיים ...

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

בשביל שיהיה יותר נוח איך התשובה אמורה להיות .. אתחיל אני עם התשובה הראשונה.

 

1. יש ברשותי כבל RCA של חברת SOUNDQUEST, הכבל הינו שזור, אני יכול לנחש שעלותו בערך כמאה שקלים.

2. אין לי ברכב רעש אלטרנטור.

3. כבל הסיגנל עובר -ביחד- עם הכבלים של המתח שלי.

4. אכן נתקלתי בתופעה,הפיתרון החלפת כבל הRCA, והנה האינדקציה עבור התופעה שהיתה לי:

 

1. מדובר בכבל של חברה לא מוכרת, הכבל לא היה שזור. אין לי מושג מה עלותו.

2. היו רעשי אלטרנטור אשר היו שמיעים אך ורק בווליום מאוד נמוך, ובזמן עבודה עם מוצרי חשמל ברכב, בעיקר עם דוושת הגז.

3. הכבל סיגנל -לא עבר ביחד- עם הכבלים של המתח, אלה בצד השני של הרכב.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

1. יש ברשותי כבל RCA של חברת KnuKonceptz, הכל הינו שזור, אני יכול לנחש שעלותו בערך כמאה שקלים.

2. אין לי ברכב רעש אלטרנטור.

3. כבל הסיגנל עובר -בנפרד- מהכבלים של המתח שלי.

4. לעולם לא נתקלתי בתופעה שכזו, וגם לא ארצה להיתקל.

 

אורן :wink:

פורסם

טוב אני יגיד מה קורה עכשיו ומה קרה ברכב הקודם שלי

 

1.כבל RCA פשוט מאוד שעולה ממש ממש גרושים לא זוכר חברה ולא זוכר את המחיר אבל שוב ממש זול ופשוט

 

2.אין לי רעש אלטרנטור

 

3. הכבלים ממש ממש עוברים ביחד

 

מצב שני

 

1. RCA סיכוך מסאיבי כבל ממש "משוגע " עלה 150 שקלים

 

2.לא היה רעש אלטרנטור

 

3. גם שם הכבלים היו עוברים ביחד

 

מדובר על 2 רכבים שונים

המצב הראשון זה מה שיש לי כרגע בפיגו 206

המצב השני היה באופל קורסה שלי

פורסם

1)יש לי קיט התקנה של חברת MACSOUND שקניתי לפני 4 שנים במאה שקל.

2)היו לי לפעמים רעשים מהסאב,(מגבר חרא) שהיה מחובר עם קרוס,ואחרי שהורדתי את הקרוס היה לי רעשים מהרמקולים (מגבר שתי יציאות JBL).

3) הכבל RCA עובר בניפרד מהכבל מתח,והRCA לא שזור

4)אחרי איזה שבוע בערך שסבלתי מרעש מאוד חלש בווליום נמוך נעלם הרעש מעצמו וגם אחרי שהחלפתי למגבר 4 יציאות חדש אין זכר לרעשים, קצת מוזר איך שזה היסתדר לבד

פורסם

1.מותקנים אצלי 3 RCA,אחד של רוקפורד ועוד 2 בלי חברה,אף אחד מהם לא שזור.

2.יש לי רעש אלטרנטור רק מהרמקולים האחוריים למרות שכל הRCA עוברים ביחד מצד אחד של הרכב,ולכל המגברים אותה נקודת מינוס.

3.כמו שאמרתי,עוברים בנפרד מכבל המתח.

4.לא ניסיתי כל כך לפתור את הבעיה כי אני גם ככה מוותר על מגבר לאחוריים ומחזיר אותם להגברה של הרדיו דיסק.

חלקים איכותיים של מערכות סאונד למכירה.

פורסם

1- יש לי RCA של אמריקאן וואיר

 

2-כיום אין! טפו טפו טפו

 

3-הכבלים עוברים בניפרד!

 

4-בעבר ניתקלתי ברכבי ברעש כזה שנבאה מיציאת RCA מקולקלת במכשיר שעד היום לא תיקנתי!

 

הפיתרון היה שעברתי ליציאת RCA שנייה ואיבדתי שליטה על הסאב אבל בקרוב אני שולח את המכשיר לאוזי רדיו כדי שיתקנו את יציאה המקולקלת!

פורסם

1. כבלים של לייטנינג אודיו מסדרה יחסית גבוהה שלהם.

2. היו רעשי אלטרנטור. ( עם מגבר לנזר ).

3. כבלים עוברים לחוד.

4. החלפת המגבר של לנזר במגבר קצת יותר טוב (גנסיס) פתרה את הבעיה ...

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

1. יש לי באוטו קיט התקנה שקניתי מאוטו דיפו ב100 שקל.. לא שזור פשוט ביותר....

2. אין לי רעש אלטרנטור

3. כל סוג כבל עובד בצד אחר של הרכב.

4. היה לי עד שסידרתי את זה עם קבל חשמל שחיברתי לגוף של המערכת ואת הצד השני ליפפתי סביב הכניסות של ה RCA במערכת. ואז כבר לא היה שום רעש של אלטרנטור אבל יש לי ברמקולים רעש שם המערכת כלומר את הצלילים הקטנים האלה שהמערכת קוראת את הדיסק אבל זה לא מפריע....

 

לירן

פורסם

כבלים של רוקפורד (לא זוכר כמה עלו)

היה לי רעש אלטרנטור

עובר בנפרד לחלוטין !

היה רעש בטוויטרים של הקומפוננט, נפתר ע"י השמת משתק של סטינגר, על הכבל RCA (בצד של ההד יוניט!) של הסאב וופר,

פורסם

1. RCA של BOSS 50 ש"ח

2. אין רעש

3. מופרד מהכבל מתח

4. היו לי רעשים, לא בדקתי מה הגורם פשוט סידרתי קצת את הכבלים באזור המגבר ואין יותר זכר לרעשים. אני משער שזאת הייתה השראות מהשלדה כי הכבל היה מסורבל תחת המושב באזור גדול של שלדה גלויה ועכשיו הוא ממש בתא המטען ששם יש גם עץ וגם בד עבה שמפריד בין הכבל לשלדה.

ונתקלתי גם במקרים שהכבל לא היה טוב. החלפת הכבל פתרה את הבעיה.

פורסם

1. קניתי סט של EXPLOTION אם אני לא טועה עלה 120 שקל

2. לא

3. כל כבל עובר בנפרד

4. כן, כבל המינוס שלי לא היה מחובר במקום "נקי" חיברתי במקום אחר וכך נפתרה בעיית הרעשים

פורסם

1. יש ברשותי כבל RCA אחד של חברת EXPLSION, חלק מקיט התקנה שעלותו 99 ש"ח, הוא מגיע למגבר 2 ערוצים ומהמגבר יש יציאות OUT ומהן הולכים מפצלים ומאריך של חברת REDSOUND עלות משוערת של המאריך ושל המפצלים יחד כ-50 ש"ח.

2. אין ברכב רעש מהאלטרנטור, ולא היה מעולם, מקווה שלא יהיה!

3. כבל הסיגנל עובר יחד עם המתח.

4. נתקלתי ברעש כשאתה שי עזרת לי לכוון את המערכת, ובסוף זה התגלה כשיר שצרוב לא טוב..:)

מלבד זה, היה איבוד של SIGNAL, מפני שהמפצלים היו מחברת CALIFORNIA BOOM, אין לי דבר נגד החברה אבל המפצלים שלהם חרא, מהשנייה ששמו לי אותם הם לא עבדו טוב, הוחלפו הכל הסתדר!.

 

דימה.:)

Audi S5 4.2 V8 FSI Quattro

פורסם

1. 2 כבלים של לייטנינג אודיו כל אחד עולה בסביבות 100 שקל

2. כן יש לי רעש אלטרנטור

3. לא עובר ביחד אם החשמל אלא בצד השני אבל בכל זאת...

×
×
  • תוכן חדש...