Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערן - יש לי רובוט רצפתי שסוגר יופי את הפינה של הרצפה (פחות איכותי ממטאטא אבל חוזר על אותה פעולה בתדירות גבוהה יותר)

 

קח בחשבון שהדייסון הנטען הוא הרבה יותר יעיל באופן ההפעלה שלו, אתה לוחץ על הכפתור אך ורק כשצריך שאיבה נקודתית. עד היום, עוד לא נתקלתי במצב שבו נגמרה הסוללה.

 

דבר אחרון - יכול לבדוק ברשת. לא 110V ולא נעליים. ספק הכוח שלו תואם במקור ל 220V. רק תתאים את התקע וזהו.

...CASKA for life

פורסם

רוצה להזמין את הדייסון V8 מאמאזון. האתר הצרפתי והגרמני לא שולחים לארץ. אני מפספס משהו?

מהאתר בארה"ב ניתן לשלוח והעלות הכוללת היא 3,115 ש"ח. כבר עדיף לקנות באילת. המחיר הרשמי בארץ הוא 3,590 ש"ח.

פורסם

לא בקשה שגרתית, אבל ננסה.

 

סבתא לי משתמשת בתוסף ברזל שנקרא SPATONE, בתקופה האחרונה יש מחסור בארץ הקודש, מסתבר שמשרד הבריאות מוציא את המיץ ליבואן בגלל אריזת המוצר ואין צפי חזרה למדף...

מכירים אתר ששולח את המוצר לארץ מבלי לקרוע את הכיס? פה רכשתי אותו בכ 60 שח לאריזה, בחול המחיר הכי זול שמצאתי זה 90 פאונד כולל משלוח ל5 יח (90 ש"ח לאחד).

פורסם

זה מה שהרופא המליץ לה, היא טוענת שזה לא עושה לה כאב בטן, היא רוצה רק כזה ,ועוד מיליוןסיבות....

 

במילים אחרות,לך תתווכח עם אישה בת 90 :).

פורסם

מכיר את היבואן, שוחחתי עם נציג דרך הפייסבוק, משרד הבריאות מוציא להם את המיץ בגלל שהוא דורש שינוי באריזת המוצר.

כפי שהבנתי,מתחילת החודש המוצר עם האריזה החדשה שוכב במשרד הבריאת לצורך אישור, ואין כרגע פי לחידוש הייבוא..

פורסם

שיפוץ בעסק מביא לכך שמערכת המצלמות הישנה (dvr אנאלוגי) מושבתת לשנה הקרובה.

אני רוצה לארגן פיתרון זמני בדמות מצלמות ip שיתחברו כרגע למחשב פשוט, ובעתיד יוכלו להשתלב במערכת nvr חדשה.

 

אז צריך כרגע המלצה לזוג מצלמות חיצוניות וזוג פנימיות. אופציה לחיבור אלחוטי יכול להקל מאוד על המיקום הזמני עד שיהיו תשתיות מתאימות לכבילה - השאלה בכמה זה מיקר את העסק. מקסימום נזרוק כבל על הגג.

בכל מקרה poe חובה.

למצלמות החיצוניות הרזולוציה בהחלט חשובה.

צילום לילה אני צריך בכולן.

אם פער המחירים משמעותי אפשר להיעזר באמאזון, אך לא אליבאבא באנגוד ודומיהם.

 

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

Aprilia Shiver 750

×
×
  • תוכן חדש...