Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7835 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוי אוי אוי .....זה בידיוק מה שאני אומר......

 

 

ברור שכולם רוצים להרוויח אבל לבוא ולישלול חברה ולהגיד שהיא ממש מנפחת נתונים בלי שום הוחכות לא כול כך הגיוני!

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני לא מאשים את שי ותמיר. להיפך, אני מצדד בהם.

רוקפורד לא מרמה, והתשובה שג'וקר קיבל, וגם אנחנו - תודה לג'וקר, מבארת זאת.

מה שכן, לדעתי, לחברה בעלת שם ומוניטין כשל רוקפורד, זה לא נראה מתאים.

 

שלומי

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

פורסם

מתן כבר אמרתי שאת הוואטים שרשומים ע"ג הקופסא זה אכן ניפוח של הנתונים פי שתיים עד שלוש.

וזאת על מנת להתמודד עם ניפוחי הוואטים ששאר החברות בשוק מבצעות וגוזלות לקוחות.

לכן זה מתבצע.

 

then please disregard this number as it is simply a rated power x2 (or even x3) method we started using to compare Rockford Fosgate amplifiers to those manufacturers that do not use standard testing procedures. See, there are many amplifiers on the market who's published power ratings are immpossible to achieve - we have created a dynamic number so you may compare our amp to these "inflated" ratings

 

מה שמודגש הוא זה רק להראות לך שיש להתעלם מהנתונים הללו שהם מנופחים עקב! ניפוחי הוואטים שמבוצעים בשוק ולמען קנה מידה מתאים לניפוחים אלו. זה הכל.

 

אבל ושוב אבל , לגבי המדידה ששי ואתה ולא זוכר מי עוד התווכחו הרי שטעיתם, עובדה החישוב נעשה אחרת ממה שאתם חשבתם. ולכן תוצאות המבחנים מאוד יתכנו.

ישנו שינוי של וולט בתוך המגבר מ 14.4 ל 19-20 וולט בערך , מה שאומר שהמדידות אכן יתכנו.

ושוב נתתי כאן בדיוק את המייל שקיבלתי מהם (את שני החלקים) במלואו.

שי ראה את החלק הראשון ואמר "אני צודק" אבל הוא לא ראה את החלק השני שבו מסבירים איך מודדים את המגברים הללו במציאות וכאן הוא טעה. שהרי זה לא ניפוח של נתונים. זה פשוט צורת חישוב שונה ממה שהוא חשב וגם אתה והנוסחא של P=IV היא לא נכונה במקרה הזה. כי ה V לא שווה ל 14.4 הוא שווה לוולט שיוצא מהמגבר החוצה.

פורסם

תראה את הלינק המצורף באתר ואז תדע כמה וולט בדיוק יש במערכת בכל מגבר זה שונה!.

כנס ללינק האחרון ותראה איך מבוצע החישוב במדויק יותר. כאשר לכל מגבר יש שינוי בוולט.

פורסם

לכל החכמים פה שטענו שוב ושוב שטעיתי.

במה טעיתי ?

 

טענתי שרוקפורד כותבת מספרים מנופחים, כדי למכור, בדיוק כמו כולן.

והנה, המספרים שעל גב האריזה נכתבו כדי לנפח מספרים, כמו כולם.

אולם אחרים עושים זאת בקטן, 600-800.

רוקפורד הולכת על כל הקופה..... 1500 ...... 2400 ......

אולי אחרים התחילו עם השיטה הזו, אבל כניראה רוקפורד ניכנסה עם פול גז :)

 

לגבי המדידות, העובדה שמישהו אמר לכם שהמגברים של רוקפורד הם באמת עם ניצול חשמל של 70 אחוז.

לא מעידה על שום דבר, חוץ מהעובדה שהם נמדדים בעיוות גבוה.

המדידה הסתמית והמפוברקת שהוא נתן לכם למדוד, לא מעידה על שום דבר.

מדידה עושים עם נגד דמה, ועם סקופ, אם לא, היא לא שווה יותר מהמספר שכתוב על המגבר שלכם.

 

אני עדיין לא מבין איפה טעיתי, או למה אתם חושבים ככה.

רוקפורד סיפרה לכם שהמגברים שלה עם ניצול של 70 אחוז, ואתם מאמינים לה....

 

אם זה המצב, מהזה משנה מה אגיד ? תמשיכו כך....

אחרי הכל, המגברים של רוקפורד מיוחדים מכל שאר המגברים CLASS AB, וכל שאר המגברים לא עוברים את ה60 אחוז,

אבל רוקפורד .... "AVERAGE 70 PRECENT"

מעניין כמה עיוות צריך בשביל לקבל ממוצע של 70 אחוז ניצול חשמל.

 

זה לא משנה שום דבר, וכל הטענה של לרמוז שהם צודקים מגוחכת.

העובדות נשארו על השולחן, רוקפורד טוענת לביצועים שלא קיימים אצל שום מגבר אחר מסוג זה, שנמדד בדרך מקובלת על ידי מעבדה אובייקטיבית. (לפחות לא כזה שנראה לעין)

 

לבוא ולטעון שבגלל שהם אמרו לכם , שזה המצב.... לא מעיד על הרבה :)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אני לא עובד במעבדה, אך אני "אוהב" את התחום.

מן הסתם אם לא היתי מוודא זאת עם כמה וכמה אנשים אשר כן "בתחום" לא היתי טוען אחרת ..

(מה הטעם להשים לעצמי רגל ?)

 

בשביל לקבל מדידות הגיוניות, חייבים :

1. סקופ.

2. נגד דמה.

 

אם אין אחד משני אלה, אתם מבזבזים זמן יקר..... כי התוצאה שתקבלו לא תהייה ריאליסטית, בדיוק כמו התוצאה שנמצאת על הקופסא ממנה הוצאתם אותו.

 

לפי הבדיקה של רוקפורד המגבר של תמיר כבר עדיף ....

אחלה השוואה תמיר :)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

את הנתונים הנכונים נוכל לפרסם כאשר יהיה לי מספיק נגדי דמה של 4.0 אוהם.

 

כרגע מצאתי נגדי דמה של 4.7 בארצנו הקטנה, אך לא מעוניין לעשות רכישה של משהו שלא יניב פירות מדוייקים במיוחד, ולכן אני מעדיף לחכות כדי להגיע למצב האופטימלי, והאמיתי.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
קומבינה של מגבר זה! תמיר מה הנתונים ה''נכונים'' שלו?

עשיתי כול הזמן רק מדידות עם רב מודד.

 

המקסימום שהוצאתי מהמהגבר ב1 אום זה 880WRMS +-. לא זוכר בדיוק אין לי כבר 4 סאבים.

 

תמיר

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

פורסם

 

בשביל לקבל מדידות הגיוניות, חייבים :

1. סקופ.

2. נגד דמה.

תוסף לזה גם דיסק עם Pink Noise... "סטטיספקשן" לא ממש מוקלט על 0DB ועל כל התדרים בכל זמן נתון..

פורסם

את האמת אזי, זה לא נכון.

לא מודדים מגברים עם PINK NOISE, עורכים מדידות RTA עם פינק נויז.

מגברים מודדים עם SINE WAVE. ב 0 DB

העובדה שרוקפורד כתבה שככה מודדים, לא בהכרח אומרת שזה נכון ... לפחות זה מניסיוני הדל בתחום ...

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants


×
×
  • תוכן חדש...