Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7834 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב לאחר מחשבה וקצת חישובים, יצאתי עצבני.

 

זה לא משנה שאיזה מתח הם מאלים במגבר, מכיוון שהפיוז נמצא לפני שנאי המתח, מה שאומר שה 801X לא יכול לצרוך יותר מ 70A ב 13.8V ולא משנה איך יסובבו את זה, זה אומר 13.8*70 = 966 נכפיל את זה בנצילות, המוצהרת של 60% ונקבל תוצאה של 580RMS וזה בהחלט המקסימום שניתן לקבל ממנו, ושלא יזבלו לנו בשכל.

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ran... ur dreaming.

dont be a fool , the company just explained us how this works

the volts wich are getting out of the system are getting higher then it gets in.

that's how u need to calculate the watt in the amplifire.

not in the normal way u are usualy using p=IV

this aint working in this case as explained before.

read again , and go the the link and check what said in there.

dont go direct with the formula because there are variables wich you dont count

and you dont know how they work, so you cant calculate it with this formula.

פורסם

joker..

תרשה לי לצטט את עצמי, לפעמים גם אני מתעייף לחזור על דבריי :)

 

לגבי המדידות, העובדה שמישהו אמר לכם שהמגברים של רוקפורד הם באמת עם ניצול חשמל של 70 אחוז.

לא מעידה על שום דבר, חוץ מהעובדה שהם נמדדים בעיוות גבוה.

המדידה הסתמית והמפוברקת שהוא נתן לכם למדוד, לא מעידה על שום דבר.

מדידה עושים עם נגד דמה, ועם סקופ, אם לא, היא לא שווה יותר מהמספר שכתוב על המגבר שלכם.

 

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

but! u forget that they are using the rules of CEA-2006

wich mean's also other companies measuring their amplifire in the same way

so every 1 is cheating then. all high end companies , and every 1 is a thief and a lier and we should sue their asses for this :)

 

also who said there isnt a 70% usage ?

you got proof ? of newage amplifires that cant supply this amount of usage.

if u dont then u cant say it aint like that.

פורסם

גוקר, המון אנשים משתמשים בסכיני מטבח .... בגלל שאחד השתמש בסכין בשביל רצח.

לא אומרת שנעמיד לדין את היצרן של הסכיני מטבח.

 

העובדה שרוקפורד ניצלה את התקן לרעה, לא אומרת שהבעיה היא בתקן, או בחברות האחרות שמשתמשות בתקן הזה.

 

מי קבע שאין 70 אחוז ניצול חשמלי כשעושים מדידה אמיתית ואובייקטיבית ? זה פשוט.

אם לא קיים אף מגבר CLASS AB בשום בדיקת מעבדה אשר זמינה באינטרנט, אשר עובר את קו ה60% ניצול חשמל.

 

המסקנה פשוטה, המציאה לא תמצא אצל רוקפורד ...אלה רמאות לשמה, ותעתוע במציאות לקוחותייה.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
ran... ur dreaming.

dont be a fool , the company just explained us how this works

the volts wich are getting out of the system are getting higher then it gets in.

that's how u need to calculate the watt in the amplifire.

not in the normal way u are usualy using p=IV

this aint working in this case as explained before.

read again , and go the the link and check what said in there.

dont go direct with the formula because there are variables wich you dont count

and you dont know how they work, so you cant calculate it with this formula.

 

ג'וקר, עם כל הכבוד, את מידת ההבנה שלך בנושא ובחשמל כנראה אפשר להכניס לכוס טקילה שכבר מלאה, תפסיק לקשקש ולהטעות אנשים.

 

לגבי תמיר, יפה לך לזרוק דברים ללא הסבר, זה מראה על ידע ורצון לשטף בו.

פורסם

עם כל הכבוד לך רן אתה צריך קצת לחשוב לפני שאתה עונה.

הידע שלי בחשמל אולי לא מזהיר.

אבל לקרוא אני יודע, וללמוד איך דברים עובדים אני גם יודע.

כמו כן גם למדתי שדרך המדידה הינה שונה משלך, משום מה גם מצאתי את זה לנכון לגבי שאר החברות אשר משתמשות בתקן CEA-2006 משמע , מי אתה בכלל שתקבע שזה בלבול שכל אחד שלם.

הרי מומחים קבעו זאת. אולי הם טועים ? ... תדבר איתם לא איתי.

ועד אשר תמצא הוכחה שזה לא עובד ככה (ולא הנוסחא בבקשה) אל תבוא אלי בטענות לגבי הטעיה. שהרי זאת דרך המדידה. ואם אתה לא מקבל את זה זכותך.

 

ושי.. הרי המדידות הללו הן קנה מידה להשוואה מול חברות אחרות.

התקן הזה הוא הדרך היחידה שלך להשוואות מול מגברים אחרים. יש לך דרך יותר טובה חוץ מניסוי במעבדה על כל מגבר ומגבר. כנראה שלהם לא היתה דרך יותר טובה והם בחרו בזאת.

מה שאומר שאתה צריך להסתמך על הדברים הללו, ולא רק של רוקפורד אלא של כל שאר החברות שמשתמשות בתקן הזה... ולא חסר תאמין לי.

 

כמו כן .. אני שיתפתי אותכם בתגובה שקיבלתי מרוקפורד. לא נוח לך (רן) אל תסתכל!.

לי אישית אין הסבר יותר טוב ממה שהם נתנו , והם נתנו הסבר שנראה לי הגיוני.

לך לא, זה לא אומר שזה לא נכון.

פורסם

תרשה לי לצטט את עצמי בשנית, נעשתי עייף.

 

 

 

לגבי המדידות, העובדה שמישהו אמר לכם שהמגברים של רוקפורד הם באמת עם ניצול חשמל של 70 אחוז.

לא מעידה על שום דבר, חוץ מהעובדה שהם נמדדים בעיוות גבוה.

המדידה הסתמית והמפוברקת שהוא נתן לכם למדוד, לא מעידה על שום דבר.

מדידה עושים עם נגד דמה, ועם סקופ, אם לא, היא לא שווה יותר מהמספר שכתוב על המגבר שלכם.

 

 

גוקר, המון אנשים משתמשים בסכיני מטבח .... בגלל שאחד השתמש בסכין בשביל רצח.

לא אומרת שנעמיד לדין את היצרן של הסכיני מטבח.

 

העובדה שרוקפורד ניצלה את התקן לרעה, לא אומרת שהבעיה היא בתקן, או בחברות האחרות שמשתמשות בתקן הזה.

 

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

מה שאתה אומר הוא לא נכון.

ולמה זה.

מי אתה שתקבע אם רוקפורד ניצלו לרעה את התקן ? אתה החלטת לאור כך בגלל שהמדידה מתבצעת כך ? ואם כך , אולי השאר עושים את אותו הדבר.. זה מה שאני בא להגיד. אז אתה לא יכול לשפוט חברה בצורה הזאת ובטח לא על סמך דף נתונים שנראה לך מגוחך אולי ולא הגיוני.

אז אתה לא יכול להחליט שהם ניצלו לרעה את התקן, שהרי יתכן שכולם מבצעים זאת בדרך הזאת. ועד כה אין לך דרך להוכיח את זה (בכל אופן לא דרך שאני רואה).

זאת הנק' שלי.

ובבקשה אל תצוטט לי , כי התגובה הזאת באה לאחר הבנה ממה שאתה כתבת.

פורסם

עוד מעט גם תבקש ממני להוכיח לך שהעולם לא שטוח .....

 

אתה צריך להבין, אין לרוקפורד הצהרה אחת.

יש לה המון המון הצהרות ..עם אותו התקן .. ועם אותם סוגי מגברים .. ומאותם סדרות ...

הפלא ופלא .... יש הצהרות של 56 אחוזי נצילות .. יש הצהרות של 58 נצילות .. יש הצהרות של 57 נצילות ..

וכו וכו .........

-פתאום- =67= אחוזי נצילות, למגבר CLASS AB, פשוט קסם !! פלא טכנולוגי ממש !!!

לא קיים ולא נברא המגבר הזה, בשביל להגיע לנתן שכזה עשו לך מדידה מפוברקת.

העובדה שהם השתמשו בתקן שאינו מחמיר, וניצלו אותו לרעה, לא הופכת את התקן לבעייתי, אלה החברה עצמה לאחת כזאת שלא משקפת את האמת.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

בשביל לסכם את נושא היעילות, מצאתי אינפורמציה מבחור עם קצת ידע בתחום.

amplifier efficiency varies with output power------a typical class A/B car amp is about 75% at full clip

ורציתי לתת לכם עוד נקודה למחשבה, אם 67% מבטא את היעילות של גל הסינוס שלנו, כמה אחוז יבטא גל מרובע טהור ?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants


×
×
  • תוכן חדש...