Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3896 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב.

ברשותי כחודש מאזדה 3 שנת 2005 עם 55K ק"מ.

בשביל בדיקה חשדנית שמתי כ150 ש"ח דלק ויצא 25 ליטר.

חישוב שלי 25 ל' בערך 1-10 יוצא 250. ק"מ.

אמרתי במקרה הגרוע יצא 220-230 ק"מ, לאחר שהגעתי בחזרה לנורה האדומה המד עמד על 170 ק"מ.

זה לא הגיונייייייי - זה אומר שהרכב עשה 1-7 +- .

יש למישהו מידע על זה ???? חייב עזרה ...!!! (יש לציין נסיעה בעיר בלבד - ללא מזגן)

פורסם

צריכת הדלק לדעתי תקינה, המאזדה ממש לא חסכונית בדלק.

לגבי הק"מ - מחשיד מאוד שהוא כ"כ נמוך, האם יש תיעוד מסודר על הטיפולים במוסך מסודר?

מתי בוצע טיפול אחרון?.

פורסם

יש תיעוד ...טיפול אחרון של הבעלים הקודם לפני שנה בדיוק...ואני עשיתי לפני חודש כשקניתי.

נקנה מזוג מבוגרים (הרבה בריאות ! אנשים נפלאים) מ-יד 00.

מוזרר לי מאוד , הרבה אמרו לי המאזדה זוללת אבל תאמת שלא חשבתי ככה. אמרתי טוב.... 1-10 סביר...אבל זה מוגזם 1-7/8 .

פורסם (נערך)

מה שאני מציע זה לעשות בדיקה אחרת שתהיה מדוייקת הרבה יותר מהבדיקה שעשית:

לתדלק מיכל מלא.

לאפס את מד הק"מ היומי/שבועי.

לנסוע עד שהמיכל מסתיים.

לתדלק שוב מיכל מלא.

לחלק את מספר הק"מ שנסעת מאז התדלוק האחרון במספר הליטרים שמילאת.

לחזור שוב על הבדיקה לפחות פעמיים, ואז תהיה לך אינדיקציה מה צריכת הדלק האמיתית. הבדיקה שעשית פשוט לא מדוייקת.

אגב לפי אתר KML הצריכה הממוצעת של המאזדה היא 1:10, אז מן הסתם בתוך העיר זה אמור להיות גבוהה יותר וזה תלוי באופי הנסיעה ובמצב המכאני/מצב הצמיגים:

http://www.kml.co.il/Car/%D7%9E%D7%90%D7%96%D7%93%D7%94_%D7%A1%D7%93%D7%A8%D7%94-3_2004-2009_3500

 

אגב, אם יש תיעוד מסודר לטיפולים נשמע שעשית אחלה עיסקה, תתחדש!.

עריכה אחרונה על ידי itamarg
×
×
  • תוכן חדש...