סליחה סליחה שהעלתי בטעות פעמיים.!
מנהלים בבקשה תמחקו את הקודם.תודה.
רעש מוזר גרררר מאיזור הדוושות .
ברגע שאני לוחץ על הקלאצ' הרעש מפסיק!
איביזה 2008 מנוע 1.6 ידני. דגם מנוע BTS.
שאלתי שתי מוסכניקים ששמעו, אחד אמר יכול להיות זה מיסב בגיר ואחד אמר תחליף קלאצ'..
בבקשה חברים אני חייב לדעת אם מישהו נתקל בזה בעבודה (מכונאות) או ברכבו האישי..
בנוסף תמליצו לי בבקשה על שמן גיר לרכב הזה
מקורי , או יותר איכותי!! איזה שמים?
ועוד שאלה קטנה , האם החברה לוק הגרמנית היא חברה טובה לרכישת קלאצ'?
או יש משה באיזור המחיר של לוק(700) אבל יותר טוב ומשתלם..?
תודה תודה תודה לכל העוזרים!!