Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3901 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אני קורא פסיבי הדוק של הפורום אך כעת אני צריך את עצתכם.

לאחרונה שמתי לב שהחיבור בין שני חלקי הדשבורד (ניתן לראות בתמונות) נהיה דביק מאוד.

ניסיתי לנקות את זה עם allclean מדולל וזה לא ממש עזר.

לאחר קריאה של נושאים דומים החלטתי לנסות acp בדילול 1:10 בבית היה של cif אם זה משנה.

העניין הוא שלאחר שיפשוף דיי רציני שמתי לב שהדבק כאילו המשיך להתפשט ולא ממש מתנקה. זה נראה ממש כאילו הדשבורד נמס.

אני מצרף תמונות של אחרי (לפני לא צילמתי... וזה גם לא משנה כרגע)

שימו לב להבדל בין החלק המחוספס לחלק - כמובן שזה אמור להיות מחוספס.

האם לדעתכם יש סיכוי שהapc פגע בפלסטיק עוד יותר? האם יכול להיות שזה עדיין רק שכבה דביקה ומלמטה יכול להתגלות דשבורד תקין?

מה הייתם מציעים לעשות? זה עדיין דביק, וגם לא נראה משהו.

האם כדאי לפנות לבעל מקצוע?

 

אציין מספר דברים:

-האוטו עבר שטיפה פנימית אולי פעם אחת (הוא בן 6) לפני שלוש שנים כשהייתי בחו"ל והאוטו היה אצל גיסי.

-החומרים שאני משתמש בפנים האוטו הם הAllclean וסילק שיין. ואני משתמש בהם בכל האוטו כך שאין סיבה שרק בנקודה הזאת הם יגרמו לצרות.

-האוטו עומד בחוץ וסופג מנות מקסימליות של שמש ישראלית. על אף השימוש בצילון הקטע הפגוע בד"כ חשוף לשמש.

 

תודה לעוזרים.

20151014_130451 (Large).jpg

20151014_130541 (Large).jpg

20151014_130844 (Large).jpg

20151014_131057 (Large).jpg

פורסם

אכן מזדה 3 2009 החלק שמעל ללוח שעונים.....

אני מבין שזאת בעיה מוכרת? כי לא הצלחתי למצוא על זה שום דבר... לפחות בפורום

אני פשוט מנסה להעריך מראש אם ידעו על מה מדובר במוסך ואם לא איך לפעול.

האוטו מטופל רק במוסך מורשה.

האם מחליפים את כל החלק? כי בתכלס זה כל הדשבורד...

 

ותודה על התגובה.

×
×
  • תוכן חדש...