Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3947 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם..

אני קראתי מדריכים ולא הבנתי כלכלך על מה כדאי יותר

אני קניתי אוטו חדש קיה פיקנטו ספורט 3 דלתות

הרמקולים לא משהו

אני שומע מוזיקה מזרחית הרוב

אני מחפש רמקולים לשמוע בהם מוזיקה שיהיה איכות טובה לשמוע בהם

אני מוכן להשקיע עד 1000 שקל

מקדימה המידה זה 4 זה מעל המערכת סטריו שם

ומאחורה זה 5.25 זה בדלתות במצע כזה

תודה לעזרוים :)

עריכה אחרונה על ידי Asaf Cremisi
פורסם

תעשה חיפוש בפורום דובר על הרכב הזה כבר רבות.

הבעיה ברכב הנ"ל נובעת מיחידת הראש שהיא באיכות של טרנזיסטור.

בלי להחליף אותה אתה לא תשפר כלום ,ההמלצה הבסיסית ברכב הזה היא :

רדיודסיק אפטרמרקט

רמקולים קוואסליים 4

רמקולים 6X9 על המגש האחורי.

פורסם
תעשה חיפוש בפורום דובר על הרכב הזה כבר רבות.

הבעיה ברכב הנ"ל נובעת מיחידת הראש שהיא באיכות של טרנזיסטור.

בלי להחליף אותה אתה לא תשפר כלום ,ההמלצה הבסיסית ברכב הזה היא :

רדיודסיק אפטרמרקט

רמקולים קוואסליים 4

רמקולים 6X9 על המגש האחורי.

אני הבנתי בגלל שהמערכת שמקבלים עם הרכב לא מספיק חזקה זה העניין של הבעיה?

פורסם (נערך)
פורסם
תעשה חיפוש בפורום דובר על הרכב הזה כבר רבות.

הבעיה ברכב הנ"ל נובעת מיחידת הראש שהיא באיכות של טרנזיסטור.

בלי להחליף אותה אתה לא תשפר כלום ,ההמלצה הבסיסית ברכב הזה היא :

רדיודסיק אפטרמרקט

רמקולים קוואסליים 4

רמקולים 6X9 על המגש האחורי

.

 

עדיין לא הבנתי מה התקציב ?

אתה מתחיל עם 1000 שח ,ועכשיו מביא קישור לציוד ב 4000 שח.

 

איזה מערכת אתה רוצה לבנות.?

 

תקציב זה לא בעיה אני יכול להשקיע

אני לא מבין בזה בגלל זה שאלתי

אני רוצה מערכת שהאיכות תהייה טובה שיהיה נעים לשמוע

אז כדאי לי לקנות את הציוד ב4 אלף?

×
×
  • תוכן חדש...