יש לי מערכת מולטימדיה שקבלתי באוטו מהחבר'ה
אני מחפש מערכת רמקולים לשמוע טוב באוטו
מצאתי את זה
http://www.cheaper.co.il/product/%D7%97%D7%91%D7%99%D7%9C%D7%AA-%D7%A7%D7%99%D7%94-%D7%A4%D7%99%D7%A7%D7%A0%D7%98%D7%95-kia-picanto-%D7%A7%D7%95%D7%9E%D7%A4%D7%9C%D7%98
השאלה עם שווה לי?
או
מגבר
http://www.bombuy.co.il/%D7%9E%D7%92%D7%91%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%A8%D7%9B%D7%91/%D7%9E%D7%95%D7%A6%D7%A8-%D7%9E%D7%A1%D7%A4%D7%A8-2274
רמקולים:
http://www.bombuy.co.il/%D7%A8%D7%9E%D7%A7%D7%95%D7%9C%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%A8%D7%9B%D7%91/%D7%A7%D7%95%D7%9E%D7%A4%D7%95%D7%A0%D7%A0%D7%98/%D7%9E%D7%95%D7%A6%D7%A8-%D7%9E%D7%A1%D7%A4%D7%A8-1008