Jump to content

Asaf Cremisi

  • הודעות

    6
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Asaf Cremisi

  1. תקציב 4000 יש לי מסך מולטימדיה כבר אני צריך המלצה לרמקולים,מגבר,וסבופר
  2. תקציב זה לא בעיה אני יכול להשקיע אני לא מבין בזה בגלל זה שאלתי אני רוצה מערכת שהאיכות תהייה טובה שיהיה נעים לשמוע אז כדאי לי לקנות את הציוד ב4 אלף?
  3. יש לי מערכת מולטימדיה שקבלתי באוטו מהחבר'ה אני מחפש מערכת רמקולים לשמוע טוב באוטו מצאתי את זה http://www.cheaper.co.il/product/%D7%97%D7%91%D7%99%D7%9C%D7%AA-%D7%A7%D7%99%D7%94-%D7%A4%D7%99%D7%A7%D7%A0%D7%98%D7%95-kia-picanto-%D7%A7%D7%95%D7%9E%D7%A4%D7%9C%D7%98 השאלה עם שווה לי? או מגבר http://www.bombuy.co.il/%D7%9E%D7%92%D7%91%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%A8%D7%9B%D7%91/%D7%9E%D7%95%D7%A6%D7%A8-%D7%9E%D7%A1%D7%A4%D7%A8-2274 רמקולים: http://www.bombuy.co.il/%D7%A8%D7%9E%D7%A7%D7%95%D7%9C%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%A8%D7%9B%D7%91/%D7%A7%D7%95%D7%9E%D7%A4%D7%95%D7%A0%D7%A0%D7%98/%D7%9E%D7%95%D7%A6%D7%A8-%D7%9E%D7%A1%D7%A4%D7%A8-1008
  4. אני הבנתי בגלל שהמערכת שמקבלים עם הרכב לא מספיק חזקה זה העניין של הבעיה?
  5. מישהו יכול לתת המלצה לסט רמקולים ?
  6. שלום לכולם.. אני קראתי מדריכים ולא הבנתי כלכלך על מה כדאי יותר אני קניתי אוטו חדש קיה פיקנטו ספורט 3 דלתות הרמקולים לא משהו אני שומע מוזיקה מזרחית הרוב אני מחפש רמקולים לשמוע בהם מוזיקה שיהיה איכות טובה לשמוע בהם אני מוכן להשקיע עד 1000 שקל מקדימה המידה זה 4 זה מעל המערכת סטריו שם ומאחורה זה 5.25 זה בדלתות במצע כזה תודה לעזרוים
×
×
  • תוכן חדש...