Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3946 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם. הבנתי שבאיבזה fr שנת 2014 לדוגמא (עם הפנסים החדים) , מאחורי המושב נוסע, יש מעין קופסא קטנה שניתן לפתוח ולשים דברים.. רציתי לשאול, האם ניתן לפרק את הקופסא באיביזה שעברה תאונה לדוגמא ולשים באיביזה am5 ללא צורך בפירוק הכיסא?

ואם לא, האם חוקי להחליף את הכיסא כולו לאחד שכולל את הקופסא באותם מסילות?

פורסם
נראה שמדובר בחלק נפרד (#22): http://www.partsbase.org/seat/ibiza-st-ib-eu-2013-88100-seat/

המק"ט הנ"ל אינו תואם בהכרח לרכבך.

אגב, זה נראה לי בקדמת המושב ולא מאחוריו.

זה תאי אחסון שמחוברים לכיסא הקדמי, אבל הם בעצם מאחורה, רק אנשים שיושבים מאחורה פותחים אותו

פורסם

גם בתמונה שהבאת וגם בקישור שאני שמתי מדובר במגירה שיושבת מקדימה.

מאחור זה יפגע לדעתי במרווח הרגליים של הנוסעים, אבל יכול להיות שאותה מגירה ניתנת להתקנה כך או כך.

ובכל אופן, נראה שכאמור מדובר בחלק נפרד, ולכן לא צריכה להיות בעיה להשיגו ללא צורך בהחלפת הכיסא (כן ידרוש פירוק חלקי/מלא של הכיסא הנוכחי לצורך ההתקנה).

פורסם
איזה מגניב. לא ידעתי שקיים כזה. למה אף אחד לא מאמץ את הפטנט הזה?

כן זה שימושי מאוד, אני התקנתי לבנתיים משענת יד באיביזה AM5, הברגה פשוטה אבל טיפה יקר.

גם בתמונה שהבאת וגם בקישור שאני שמתי מדובר במגירה שיושבת מקדימה.

מאחור זה יפגע לדעתי במרווח הרגליים של הנוסעים, אבל יכול להיות שאותה מגירה ניתנת להתקנה כך או כך.

ובכל אופן, נראה שכאמור מדובר בחלק נפרד, ולכן לא צריכה להיות בעיה להשיגו ללא צורך בהחלפת הכיסא (כן ידרוש פירוק חלקי/מלא של הכיסא הנוכחי לצורך ההתקנה).

אני אחפש בן אדם עם FR ואסתכל בהזדמנות :) אולי אחזור עם תמונות! תודה על העזרה.

×
×
  • תוכן חדש...