Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מפגש רכבי אספנות במודיעין - 14/8/2015


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3965 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

https://www.facebook.com/events/1610032365940680/

 

פעם קודמת היה מפגש מוצלח מאד!

 

יום שישי, 14.8.2015

בשעה 16:00, בחניון ליד ארומה, ישפרו סנטר מודיעין.

 

רוצים לשמור על קשר?

חברים חדשים מוזמנים להצטרף לקבוצה בפייסבוק, או לשלוח אלי הודעה ואני אצרף אתכם לקבוצת וואצאפ.

טייפ סלילים, פטר והזאב, קומודור 64 ו... פורד אסקורט לבנה

פורסם
https://www.facebook.com/events/1610032365940680/

 

פעם קודמת היה מפגש מוצלח מאד!

 

יום שישי, 14.8.2015

בשעה 16:00, בחניון ליד ארומה, ישפרו סנטר מודיעין.

 

רוצים לשמור על קשר?

חברים חדשים מוזמנים להצטרף לקבוצה בפייסבוק, או לשלוח אלי הודעה ואני אצרף אתכם לקבוצת וואצאפ.

מחר! מי מגיע?

טייפ סלילים, פטר והזאב, קומודור 64 ו... פורד אסקורט לבנה

פורסם

למפגש היום הגיעו עוד חברים חדשים ובסה"כ כמות הרכבים הנהדרים הולכת וגדלה. הפרלמנט דן בכיווני ההמשך וכרגע ננסה להיפגש אחת לשבועיים. מוזמנים להצטרף ולהתעדכן במועדי המפגשים הבאים...

2015-08-14 16.51.32.jpg2015-08-14 17.16.23.jpg2015-08-14 17.27.24.jpg2015-08-14 17.31.05.jpg2015-08-14 17.31.09.jpg

טייפ סלילים, פטר והזאב, קומודור 64 ו... פורד אסקורט לבנה

×
×
  • תוכן חדש...