Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4012 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן אנשים , מצאתי אימפרזה שנת 2006 שאהבתי ואני שוקל לקנות אותה

בגדול הרכב עבר 220 אלף מנוע 1.6 , האם המנוע יסחוב עוד ? או שהוא כבר גמור

צריך לציין שאני לא נוסע מעל 7 אלף בשנה

פורסם

מחזיק 500.000 ויותר אם טופל בזמן ובשמנים ונוזלים נכונים.

 

אבל אוטו זה לא רק מנוע. גיר, אביזרים נלווים למנוע כמו סטרטרים, אלטרנטורים, מדחסים וגם חלקים מכאניים כמו מייסבים, ציריות, בולמים וכו מחזיקים פחות זמן ואתה צריך לקחת בחשבון החלפות של חלק מהם בקניית רכב עם ק"מ גבוה.

 

 

פורסם

אוקיי אני אספר לך ככה , בגדול זה רכב ראשון שלי , יש לי תקציב של עד 15 אלף

ומצאתי אחת שנראת שמורה ונכנסת לתקציב , מחשיד אותי טיפה המחיר שהוא ממש נמוך , אבל לא נראה לי שיש לה בעיות מיוחדות

בכ"מ אני מתלבטת בין אימפרזה לבין גטס , וכמה תעלה לי אחזה וטיפולים של אימפרזה ?

מדובר ברכב שהחלקים שלו יחסית זולים או יקרים

פורסם

כמה חשוד המחיר?

בנוגע לאמינות המנוע, כמו שבוקי כתב, הוא יחזיק גם 500 אלף ויותר אם טופל כראוי.

 

אני אישית ראיתי אימפרזות וb4 שהגיעו ל400 ו600 אלף קמ עם אותו מנוע בלי שנפתח מעולם.

 

שוב- חשוב מאוד איך הרכב טופל.

אם יקפידו על החלפת שמן מנוע/פילטר שמן/פלאגים/פילטר אוויר/שמן גיר בזמן, ולא שוחטים את הרכב מבחינת אופי נסיעה- הוא יחזיק לך 500 אלף ויותר.

עם זאת סביר להניח שכבר תמכור אותו עד שיגיע ל300 אלף ככה שאין לך מה לדאוג ולחכות ל500 אלף.

יש לנו במשפחה סובארו לגאסי 93 עם 210 אלף קמ שמטופלת כל 10kבשמנים ופילטרים איכותיים והיא נוסעת כמו בובה.

כמו כן לי אישית יש b4 2004עם כמעט 220 אלף קמ, טופלה כל 15 אלף במוסך המרכזי עד שקניתי אותה (ומאז מטפל בה לבד כל 10 אלף- שמן מנוע פילטרים וכו', מקפיד על החלפת שמני גיר ודיפרנציאל כל 40-50 אלף) והיא טפוטפוטפו נוסעת כמו חדשה.

 

המלצה שלי, בגלל הק"מ שעבר הרכב, תקפיד לבצע החלפת שמן ופילטר שמן כל 10 אלף ולא כל 15 אלף (ואם הנסועה שלך נמוכה יותר מ10 אלף בשנה- תבצע טיפול פעם בשנה בכל זאת גם אם לא הגעת ל10 אלף) כמו כן תקפיד על החלפה/ריענון של שמן הגיר (ידני או אוטומט?)

בכל מקרה- שיהיה בהצלחה. אם יש שאלות נוספות אשמח לעזור

שלומי

פורסם

כמה חשוד המחיר?

בנוגע לאמינות המנוע, כמו שבוקי כתב, הוא יחזיק גם 500 אלף ויותר אם טופל כראוי.

 

אני אישית ראיתי אימפרזות וb4 שהגיעו ל400 ו600 אלף קמ עם אותו מנוע בלי שנפתח מעולם.

 

שוב- חשוב מאוד איך הרכב טופל.

אם יקפידו על החלפת שמן מנוע/פילטר שמן/פלאגים/פילטר אוויר/שמן גיר בזמן, ולא שוחטים את הרכב מבחינת אופי נסיעה- הוא יחזיק לך 500 אלף ויותר.

עם זאת סביר להניח שכבר תמכור אותו עד שיגיע ל300 אלף ככה שאין לך מה לדאוג ולחכות ל500 אלף.

יש לנו במשפחה סובארו לגאסי 93 עם 210 אלף קמ שמטופלת כל 10kבשמנים ופילטרים איכותיים והיא נוסעת כמו בובה.

כמו כן לי אישית יש b4 2004עם כמעט 220 אלף קמ, טופלה כל 15 אלף במוסך המרכזי עד שקניתי אותה (ומאז מטפל בה לבד כל 10 אלף- שמן מנוע פילטרים וכו', מקפיד על החלפת שמני גיר ודיפרנציאל כל 40-50 אלף) והיא טפוטפוטפו נוסעת כמו חדשה.

 

המלצה שלי, בגלל הק"מ שעבר הרכב, תקפיד לבצע החלפת שמן ופילטר שמן כל 10 אלף ולא כל 15 אלף (ואם הנסועה שלך נמוכה יותר מ10 אלף בשנה- תבצע טיפול פעם בשנה בכל זאת גם אם לא הגעת ל10 אלף) כמו כן תקפיד על החלפה/ריענון של שמן הגיר (ידני או אוטומט?)

בכל מקרה- שיהיה בהצלחה. אם יש שאלות נוספות אשמח לעזור

 

וואו תודה רבה על התגובה המפורטת , הרכב הינו אוט' , מה אתה ממליץ לבדוק לפני קנייה ? , מה לפסול על המקום

פורסם

מכרתי לפני מספר ימים רכב בן 10 עם 251 אלף ק"מ.

הרכב טופל בקפדנות ואופי הנסיעות היה בעיקר בין עירוני, המנוע שלו במצב מעולה, נשמע טוב ולא צורך טיפת שמן בין טיפול לטיפול.

הכל תלוי בצורה שבה הרכב טופל. 220 אלף ק"מ זה לא הרבה בצורה חריגה לרכב מהשנים האלה, אם טופל כראוי, הק"מ שעבר זה לא מה שמשנה.

פורסם
מכרתי לפני מספר ימים רכב בן 10 עם 251 אלף ק"מ.

הרכב טופל בקפדנות ואופי הנסיעות היה בעיקר בין עירוני, המנוע שלו במצב מעולה, נשמע טוב ולא צורך טיפת שמן בין טיפול לטיפול.

הכל תלוי בצורה שבה הרכב טופל. 220 אלף ק"מ זה לא הרבה בצורה חריגה לרכב מהשנים האלה, אם טופל כראוי, הק"מ שעבר זה לא מה שמשנה.

 

העניין הוא שאני לא נרתע מהק"מ , אלא באמת לגלות את המצב של הרכב

אני צעיר בן 17.5 עם 0 נסיון ברכבים , כרגע נוסע על הרכב של ההורים , ומחפש לעצמי משהו , כי בכל זאת אני ממשיך ללימודי י"ג , י"ד ככה שיש לי צורך ברכב , אני מתכנן להגיע עםם אבא והבעל של אחותי לבדיקה , שבעלה עובד בשלמה סיקסט ודיי מבין ברכבים

זה רכב ראשון שלי וכסף שעבדתי הרבה מאוד בשבילו וגם אמשיך לעבוד כמובן

ואני לא רוצה להגיע למצב שאני נתקע עם רכב שמבקר כל ראשון חמישי במוסך

פורסם
מכרתי לפני מספר ימים רכב בן 10 עם 251 אלף ק"מ.

הרכב טופל בקפדנות ואופי הנסיעות היה בעיקר בין עירוני, המנוע שלו במצב מעולה, נשמע טוב ולא צורך טיפת שמן בין טיפול לטיפול.

הכל תלוי בצורה שבה הרכב טופל. 220 אלף ק"מ זה לא הרבה בצורה חריגה לרכב מהשנים האלה, אם טופל כראוי, הק"מ שעבר זה לא מה שמשנה.

 

ממוצע 70 ק"מ עירוני לכל יום (כולל סופ"ש) זה לא רכב, זאת מונית!

פורסם (נערך)

קניתי את הרכב כשהיה בן 5, עברתי איתו כ-130 אלף ק"מ ב-5 שנים. זה באמת יוצא כ-70 ק"מ ליום בממוצע.

כסטודנט הייתי עושה את הנסיעות האלה 2-3 פעמים בשבוע. לאחר מכן 4-5 פעמים בשבוע.

סה"כ בממוצע נסעתי כ-30K בשנה.

 

אם נחזור לפותח השרשור ולשאלתו, המנוע זה החלק היחיד ברכב שלא היה לי שום ספק שהוא יכול עוד לנסוע ולנסוע.

עריכה אחרונה על ידי Max_igo
×
×
  • תוכן חדש...