Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4059 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום,

 

יש לי תקלה מוזרה מאוד במערכת שלא נתקלתי בה בעבר,

היום בבוקר נסעתי עם הרכב (קורולה 2008 ) ועצר מולי רכב בפתאומיות בלמתי גם כמובן בחוזקה

ופתאום המערכת השתגעה ויוצא צליל חזק וצורם מהרמקולים גם כשהנמכתי את הווליום בHU זה לא מגיב

כבתי והוצאתי מפתח מהסויץ ואז שוב פעם הדלקתי וזה עדין לא מגיב בכל זאת יוצא רעש מאוד חזק מהרמקולים הHU עצמו עובד אבל חוץ מהצליל הנוראי שיוצא מהרמקולים שום דבר יותר לא עובד ואני מדגיש גם שהווליום על 0 עדין ממשיך לצאת רעש נוראי מהרמקולים, דבר נוסף הרעש יוצא מהרמקולים ברגע שהרדיו דיסק נידלק

מה הסיבה יכולה להיות? בדקתי כבר את החיבורים והכל בסדר חשבתי שאולי איזה כבל RCA היתנתק אבל זה לא זה,

אם אני יעשה ריסט לHU זה יכול לסדר את הבעיה?

משהו נתקל בבעיה דומה בעבר?

 

אם יעזור זה המפרט של המערכת:

סוג הדגם רדיו דיסק KENWOOD 3035BT

קומפוננט קידמי ואחורי

מגבר 5 ערוצים

סאב

עריכה אחרונה על ידי efi750
פורסם

האם יש רמקולים שמחוברים ישירות לר"ד?

בדקת את מצב המגבר?

לפני כמה ימים התלוננת על ניתוקים במכות באס, אולי החיבורים שם רופפים? אולי בבלימה משהו עף על המגבר ודפק אותו או גרם לקצר?

פורסם

שלום טום

 

1) לא, כל הרמקולים מחוברים דרך המגבר.

 

2) בדקתי את המגבר וחיצונית אין שום נזק, קשה לי להאמין שהוא קיבל מכה חזק אומנם הסאב נמצא מאחורה אבל המהירות נסיעה הייתה יחסית נמוכה 30-40 קמש אז אני לא חושב שהסאב גרם לנזק כלשהו חוץ ממנו אין שום דבר בבגאז,

 

3) צודק באמת שאלתי אך המגבר היה לא שלי אלא תקלה אצל חבר, עדיין לא היתעסקתי שוב בנושא ההוא ולכן לא החזרתי תשובה עדיין אני יעדכן שם ברגע שאני יחזור לזה

 

אני ינסה לעשות ריסט לר"ד ויבדוק אם הוא יתאפס

אם אני ינתק את הכבל של המינוס מהמצבר אתה מאמין שזה יכול לעזור? או שאתה עדיין חושב שזה משהו במגבר עצמו אולי עף איזה רכיב אלקטרוני?

יש עוד איזה בדיקה אולי שאתה יכול להמליץ לי שאני יעשה?

תודה

פורסם

- נתק את ה-RCAים בצד המגבר ובדוק אם עדין יש רעש.

- חבר טלפון או נגן בעזרת כבל מיניפלאג-RCA למגבר וראה אם הרעשים נמשכים.

- אם שללת בדרכים הנ"ל בעיה במגבר, אזי יש בעיה בדרך אליו או בר"ד.

- בדוק קצרים בצמת החוטים של המכשיר ולא רק בהתייחס ל-RCA.

- קווה שלא נגרם ו/או היזהר לא לגרום נזק בתהליך.

 

ניתוקים וחיבורים למיניהם יש לבצע כשהמערכת כבויה!

פורסם
- נתק את ה-RCAים בצד המגבר ובדוק אם עדין יש רעש.

- חבר טלפון או נגן בעזרת כבל מיניפלאג-RCA למגבר וראה אם הרעשים נמשכים.

- אם שללת בדרכים הנ"ל בעיה במגבר, אזי יש בעיה בדרך אליו או בר"ד.

- בדוק קצרים בצמת החוטים של המכשיר ולא רק בהתייחס ל-RCA.

- קווה שלא נגרם ו/או היזהר לא לגרום נזק בתהליך.

 

ניתוקים וחיבורים למיניהם יש לבצע כשהמערכת כבויה!

 

טוב אז ככה אחרי בדיקה יסודית יותר, הצליל חזר אבל עדין עם רעשים ומתברר שהפלוס והמינוס של הסאב נגעו בגוף המגבר ונוצר כנראה קצר (הוספתי תמונות ורואים שם את הנקודות), ניתקתי את הRCAים והרעשים נעלמו, דבר נוסף כשאני מניע את הרכב הרעשים הופכים לחזקים יותר משמעותית וגם ברגע שאני מביא לחיצה בדוושת הגז יש רעש של מן טעינה/שריקה חזקה וכשאני עוזב זה נעלם כנל יש את אותו הרעש בזמן נסיעה כשהמערכת כבויה אבל מאוד מאוד חלש ורק בלחיצת הגז,

מה לדעתך נפגע המגבר או הר"ד?

שאני ידע את מה לשלוח לתיקון

תודהIMG_9367.jpgIMG_9368.jpg

פורסם

אם כשה-RCA מנותקים, יש "רעשי אלטרנטור" אז די סביר להניח שהבעיה במגבר.

גם עצם זה שמקור הקצר היה במגבר מחזק את זה. אבל איני יודע להגיד אם זה הצליח גם לפגוע גם בר"ד.

×
×
  • תוכן חדש...