Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4064 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רכשתי את הרכב לפני שלושה חודשים וזה רכב ראשון שלי בחיים.

הרכב הוא נקנה מליסינג עם 115 אלף ק''ם, 2011

 

מתקרב תיפול 120אלף.

אין לי ספר טיפולים, וש רק היסתוריה של הטיפולים הקודמים.

מה מחליפים בטיפול 120?

 

רכב מטופל במוסך רנו בנשר. אומרים שהם טובים.

אבל אני גר במעלות ונשר קצת רחוק לי.

 

האם יש המלצות למוסך יותר קרוב? נהריה? כרמיאל? או עדיף בתלפיות בנשר?

פורסם

אני המלצתי לך על תלפיות בנשר - מוסך מורשה ומחירים סבירים יחסית

 

מספר חברי הפורום ממעלות עם פלואנס כנראה לא משהו. יש מוסך מורשה לרנו ליד עכו אלרום - לא מכיר.

 

מה קורה עם האוטו? היו לך אז בעיות עם הגיר ועם נורת מנוע.

 

טיפול 120 זה שמן, פילטר שמן, פילטר אויר, פילטר מזגו אם צריך, פילטר סולר, ברקסים לבדוק.

פורסם
אני המלצתי לך על תלפיות בנשר - מוסך מורשה ומחירים סבירים יחסית

 

מספר חברי הפורום ממעלות עם פלואנס כנראה לא משהו. יש מוסך מורשה לרנו ליד עכו אלרום - לא מכיר.

 

מה קורה עם האוטו? היו לך אז בעיות עם הגיר ועם נורת מנוע.

 

טיפול 120 זה שמן, פילטר שמן, פילטר אויר, פילטר מזגו אם צריך, פילטר סולר, ברקסים לבדוק.

 

תודה! כשה הייתי בתלפיות היה בסדר אבל רחוק.

 

נורת מנוע - החליפו פילטר סולר(ב אחריות אופרייט ליס)

 

גיר - היה בסדר אך בזמן האחרון עובד פחות טוב. לעיתים קרובות יש ויברציה, ב עיקר בפקקים. בעיר גם.

ו חשוב לציין יש שני סוגים של ויברציה - ב מהירות 1-2קם - ב"גלישה אל חצי קלאתץ'" . יש צליל נמוך בתדר ומרגישים נדנוד. לחיצה אל גז או בראקס מפסיקה את זה.

ויברציה מסוג שני - ההברה מראשון לשני בעיר בעיקר, יש ויברציה וצליל בתדר יותר גבוה, דומה לצליל של חלקי מתחת שדופקים אחד בשני.

ההברה למתה בזמן בלימה לפני הרמזור (לא חרום, רגיל) אחשב פחות חלק ממה שהיה פעם.

 

בסך הכל אוטו נושה בסדר אבל לפעמים זה קורה ולא תמיד אני מצליח לשחזר את זה אפילו כשה רוצה

פורסם

ואוד - יש הרגשה שנדלקת מנורת דלק - אומרת נשאר קצת אבל מספיק ל 20-30 קם (ולי יותר) אוטו נוסע אחרת. הסיכוי לוויברציות מסוג שני יותר גבוה. זה קורה יותר.

יש גם מצבים ש האוטו כאילו אין לא כוח. היום היה מקרא שבראשון א תורים עלו אד 4000 ואוטו בקושי נעסה ולו הביר הילוכים. היה כאילו delay כזה ו אז הסתדר

פורסם

הרכב דיי נפוץ ולכן כולם במוסכים של רנו מכירים אותו טוב וידעו לטפל בו טוב אז כנס בלי חשש למוסך הכי קרוב אליך.

×
×
  • תוכן חדש...