Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4067 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המראה הימנית של הגרנד צרוקי 2014 נופצה. מדובר בדיזל לימיטד.

מדובר במראה- הזכוכית בלבד עם הפלסטיק שמאחריה. כל הבית מראה עם החיישנים לא נפגע.

פניתי ליבואן- רצה סכום מטורף.

 

לקחתי מהיבואן את המק"ט וחיפשתי בארה"ב דרך האינטרנט.

בכל מקום אמרו לי שלפי המק"ט זה חלק שמיועד לייצוא בלבד.

כשביקשתי את אותו חלק אבל לשוק המקומי- מסרבים למכור לי בטענה שמוכרים רק לפי VIN של הרכב

וה VIN שלי כמובן לא קיים כי הרכב לא בארה"ב.

 

אני יודע שאין שום הבדל ברכב בין הגרסה האמריקאית לגרסה שמיוצאת לישראל, בטח שלא במראת צד.

 

יש כאן מישהו שמבין ויכול לעזור לי בעניין ולומר לי מה המק"ט שאני צריך ?

 

המק"ט שקיבלתי מהיבואן - 68082642AB

מצאתי כמה מקטי"ם מחו"ל וכולם דומים למעט 2 הספרות האחרונות.

משהו שמצאתי באיביי - אבל החברה שמוכרת טוענת שאולי לא יתאים לי- למרות שרשום שזה כן מתאים לרכב שלי.

http://www.ebay.com/itm/281559273399?_trksid=p2060353.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

 

מדובר בהפרש כספי ניכר.

ממש צריך עזרה.

פורסם

אצל זגג החלפתי משהו זמני ב 100 שקל כדי שאוכל לנסוע.

זו מראה עם חיישנים מכל הכיוונים . הפשרה וחימום ועימעום ומד מרחק..

בגלל זה המחיר.

זגג לא מחזיק דבר כזה.

×
×
  • תוכן חדש...