Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4118 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

מצורפות תמונות של הפגוש הקדמי, יש לו שפשוף קטן בפינה השמאלית + פגיעות קטנות של קילופי צבע לאורך כל הטמבון.

השאלה שלי היא האם ניתן לתקן זאת מבלי לצבוע את כל הפגוש ואם לא אז האם לדרוש מהפחח שיפרק את הפגוש לטובת התיקון או שניתן לבצע כאשר מורכב על הרכב?

 

תודה!

תמונה 1.jpg

תמונה 2.jpg

פורסם

מהנסיון שלי כל פחח יכול לצבוע לך רק את הפגוש בלי שום בעיה, כולל צביעה בתנור, ויכול להיות שהשפשוף בצבע של הפח הוא שפשוף עליון- קח מחק רגיל ותנסה להוריד אותו, אם הצבע התקלף אז גם הכנף צריכה צביעה...

 

בהצלחה

פורסם

הייתי קורא לזה יותר שיפשופים של חוסר מזל (:

זה חלק מהכנת הרכב לפני הקניה ע"י חברת הליסינג ולכן העדפתי לתקן אלא אם הצביעה יכולה לפגוע במשהו ועדיף לשמור על הצבע המקורי...

 

בכל מקרה, היה חשוב לי לדעת גם האם להתעקש איתו על נושא הפירוק.

 

תודה.

פורסם

במידה ומתבצעת צביעה רציתי לשאול האם אתם ממליצים על פירוק הפגוש לטובת כך או שאין לזה משמעות מיוחדת?

×
×
  • תוכן חדש...