Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם חשוב לתת למנוע להגיע לטמפ' עבודה לפני כיבוי?


Fkl0ster
שימו לב! השרשור הזה בן 3340 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אם כן, מדוע? בחורף אני מרבה בנסיעות קצרות והמנוע לא מספיק להתחמם. עד עכשיו הארכתי את הנסיעות שלי עד שמד החום הגיע לאמצע. האם יש צורך בכך בכלל ובתקופת ההרצה בפרט?

:idea:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חום מנקה פיח מהמנוע ולכן עדיף ללת לו לעבוד עוד קצת זמן מאשר לכבות כל פעם לפני שהגיע לטמפ' עבודה.

אם אלו נסיעותך מומלת כי תיציא את הרכב "לטיפול" ששבועי של חצי שעה על כביש פתוח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לתת למנוע להגיע לטמפרטורת עבודה וישר לכבות לא פותר את הבעיה.

כמו שדני אמר, פעם בשבוע נסיעת אוורור וזהו. כל השאר סתם שריפת דלק

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דובר על זה הרבה פה, אין טעם לחכות.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לכל מי שאומר שאיו צורך:

תשובה ללא הסבר לא שווה הרבה.

 

יצרני רכב מסויימים מגדירים רכב שנוסע למרחק של 5-8 ק"מ בלבד ברוב הנסיעות שלו, כרכב שנמצא תחת תנאי שימוש קשים וממליצים לקצר את מרווח הטיפולים ב 50%.

 

מדוע לדעתכם נותנים את ההנחיה הזאת?

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור: כי המנוע (ומכלולים נוספים) פועלים כשהם קרים, דבר המגדיל את הפיוח, זיהום השמן וכך הלאה. לכך יש להוסיף שכמעט תמיד רכב כזה ננהג בסביבה עירונית שמובילה לזמן נייחות רב (ועמידה בסרק), לנהיגה בסגנון האצה-האטה ולאוורור מוגבל של המנוע.

 

עדיין, בעיני להאריך כל נסיעה באופן מלאכותי זה לא פתרון יעיל. עדיף לנסות לגוון את תנאי הנסיעה ככל הניתן ו/או לבצע מדי פעם נסיעת "אוורור" ייעודית. בכל אחד מהמקרים, יש לשלב בין שיוט ממושך במהירות בינעירונית לבין נהיגה בעומס משתנה הכוללת, כשהמנוע חם, מהירות מנוע גבוהה ופתיחה רחבה של המצערת.

 

מנסיוני, רכב כזה הוא לרוב אחד מצמד רכבים במשפחה שהאחד מהם הוא רכב חברה או רכב עבודה שמטעמי חסכון בדלק הנסיעות המשפחתיות הארוכות מתבצעות בו. שימוש ברכב ה"פרטי" לטובת כך מפקידה לפקידה (פעם בשבועיים זה סביר) תמלא את המטרה.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3340 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...