Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עצירה לרגע בחניית נכה של שכן


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4137 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 79
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
חניית נכה שמסומנת ע"י העריה יכולה להאכף רק ע"י העריה ולא המשטרה !

 

ממש לא.

 

למגיב BAGIR

אני מספיק גבר , ולידיעתך הרבה .

כל שקל שאני אשלם , מי שגרם לי לשלם אותו ישלם כפול ...

מניסיון .

 

זכית בתחרות ״ערס החודש״.

פורסם (נערך)

זו ממש לא התחכמות. במקום המגורים הקודם שלי הדבר היה קורה לי כל אימת שהייתי הולך לדואר או לבית המרקחת: התמרון לצורך חניה או לצורך סיבוב לאחור ויציאה מהמגרש דרש, בהרבה מקרים, עצירה קצרה על חניית הנכים - למשך לא יותר משתי שניות. טכנית זו כנראה עבירה. מצד שני - נסיעה לאחור ויציאה עיוורת לכביש (שאינה פשוטה גם ביציאה לפנים בגלל עיקול עיוור של הכביש הראשי המגיע משמאל) יותר מסוכנת.

 

טרונשו - תאר לך מגרש חניה ברוחב 12 מ', חניות בניצב למדרכה. אתה רוה להכנס לחניה האחרונה מימין - כאשר האחרונה משמאל היר חנית נכים (ראה התמונה בקישור למעלה. החניה משמאל, בה חונה רכב כסוף היא חנית נכים. רוב היום המגרש מלא עד אפס מקום) יש לך שתי אופציות: להכנס לחנית הנכים ולעשות רברס לחניה שמימין, או לחנות עם הפנים פנימה ואז ביציאה לעלות על חנית הנכים כדי לצאת שוב עם הפנים מהחניה. יציאה מהמגרש ברברס לא באה בחשבון בגלל התנועה החוצה הכבדה והמהירה, וחוסר שדה ראיה לנתיב הקרוב.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
שוטרים לא אוכפים חניות זה באחריות הרשוית המקומיות

 

שמע, קראתי את כל התגובות שלך בשרשור הזה, ואתה פשוט מדבר שטויות בקצב שאין דברים כאלה.

 

אז מי שענה לך הוא בורג קטן במערכת המשטרתית.

אני אענה לך כבורג ברשות מקומית מסוימת בארצנו, אני עובד בשיתוף פעולה גדול מאוד עם המשטרה, וחניות נאכפות גם על ידי הפקחים שלנו וגם על ידי המשטרה.

וחניות נכה על אחת כמה וכמה, כמובן כשיש לנו פקחי חניה הרעיון המרכזי הוא שהם יאכפו את הנושאים האלה.

אך תסמוך עליי שבתקופת הזמן הלא קטנה שאני עובד, ראיתי לא מעט דוחות של 1000 שקלים חדשים נרשמים על ידי שוטרים.

 

אז בבקשה ממך, תפסיק לדבר שטויות, להגיד שלמשטרה אין סמכות זו שטות גמורה, לא הגיונית, ואפילו מצחיקה.

כל חוק עזר בנושא ביטחון ותנועה שיכול להיאכף על ידי הרשות המקומית יכול להיאכף גם על ידי המשטרה, אם כבר הרשות המקומית היא זאת שמוגבלת בסמכויות שלה וצריכה סיוע של משטרה לא פעם, במידה ואין לה שיטור משולב.

 

ערב טוב.

פורסם

שוחרי הצדק פה יהרגו אותי אבל אני לא רואה סיבה למה לא לחנות בחניית נכים כל עוד הרכב מונע והנהג יושב ברכב. במידה ומגיע רכב נכה, מכניסים לD ומפנים את החניה.

פורסם

כי הנכה שמגיע לא יודע שאתה לא נכה, הוא פשוט ממשיך הלאה לחניה הנוחה הבאה, או מוותר כליל - כי מבחינתו, החניה תפוסה.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

^בדיוק.

אבל עזבו את העניין החוקי,תהיו בני אדם ותחשבו על הבן אדם הנכה שיצטרך את החניה הזאת אבל יוותר עליה רק כי הוא לא ירצה לצפור לכם כדי שתשימו לב שהוא הגיע,או שאולי הוא מפחד שתגרמו לו "לשלם כפול"...

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

מה גם שיש כאן כמו שאמרתי עניין של התרשמות העוברים ושבים.

 

כשפני תרבות הנהיגה הם כפני הכלב, מה אנשים יחשבו עליכם כשיראו אתכם עומדים בחניה של נכה בלי תו נכה?

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם (נערך)
זו ממש לא התחכמות. במקום המגורים הקודם שלי הדבר היה קורה לי כל אימת שהייתי הולך לדואר או לבית המרקחת: התמרון לצורך חניה או לצורך סיבוב לאחור ויציאה מהמגרש דרש, בהרבה מקרים, עצירה קצרה על חניית הנכים - למשך לא יותר משתי שניות. טכנית זו כנראה עבירה. מצד שני - נסיעה לאחור ויציאה עיוורת לכביש (שאינה פשוטה גם ביציאה לפנים בגלל עיקול עיוור של הכביש הראשי המגיע משמאל) יותר מסוכנת.

 

טרונשו - תאר לך מגרש חניה ברוחב 12 מ', חניות בניצב למדרכה. אתה רוה להכנס לחניה האחרונה מימין - כאשר האחרונה משמאל היר חנית נכים (ראה התמונה בקישור למעלה. החניה משמאל, בה חונה רכב כסוף היא חנית נכים. רוב היום המגרש מלא עד אפס מקום) יש לך שתי אופציות: להכנס לחנית הנכים ולעשות רברס לחניה שמימין, או לחנות עם הפנים פנימה ואז ביציאה לעלות על חנית הנכים כדי לצאת שוב עם הפנים מהחניה. יציאה מהמגרש ברברס לא באה בחשבון בגלל התנועה החוצה הכבדה והמהירה, וחוסר שדה ראיה לנתיב הקרוב.

נניח שתכננו חניה שאין רדיוס סיבוב מספיק ליציאה, למרות שלדעתי אין רבות כאלה.

עדיין אם נכנסים עם חצי רכב לחנית נכים, זה כבר מספיק בשביל לחזור לאחור ברוורס.

 

ואם יעמוד רכב בחניית הנכים, איך אז יוצאים?

ואיך יוצאים הרכב השני מהסוף והשלישי מהסוף?

 

כמו שכולם מסתדרים, כך גם הרכב הנ"ל יסתדר מבלי לעמוד במלואו על חניית הרכבים.

עריכה אחרונה על ידי Ron Poh
פורסם
שמע, קראתי את כל התגובות שלך בשרשור הזה, ואתה פשוט מדבר שטויות בקצב שאין דברים כאלה.

 

אז מי שענה לך הוא בורג קטן במערכת המשטרתית.

 

צריך להביא לו איזה ניצב

The first one to get angry loses

פורסם

לפני איזה 6 שנים מיהרנו לבדיקות הריון.

זה היה ברמת אביב.

חניתי בחניית נכה.

לא היה סימון על הכביש.

בטעות חניתי אחרי ולא לפני השלט.

 

הנכה התקשר לעיריה.

העיריה התקשרה למשטרה.

המשטרה התקשרה לחמותי.

חמותי התקשרה לאישתי.

אישתי צרחה עלי שאני יילך להזיז את האוטו.

 

התנצלתי בנימוס.

לנכה שלום.

אני יצאתי עם נזק נפשי.

[CENTER] [/CENTER]

פורסם
לפני איזה 6 שנים מיהרנו לבדיקות הריון.

זה היה ברמת אביב.

חניתי בחניית נכה.

לא היה סימון על הכביש.

בטעות חניתי אחרי ולא לפני השלט.

 

הנכה התקשר לעיריה.

העיריה התקשרה למשטרה.

המשטרה התקשרה לחמותי.

חמותי התקשרה לאישתי.

אישתי צרחה עלי שאני יילך להזיז את האוטו.

 

התנצלתי בנימוס.

לנכה שלום.

אני יצאתי עם נזק נפשי.

 

ההורות נחשבת למטלה הקשה ביותר בחיים.

The first one to get angry loses

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

בנוגע לתמרון על חניית נכה, אולי טכנית זו עבירה אבל אף פקח או שוטר עם מנת משכל מינימלית לא יתן לך דו"ח על זה כי ברור שאתה נמצא שם ל2 שניות לכל היותר וגם זה תוך כדי נסיעה. גם אם יגיע נכה בדיוק באותו זמן הוא לא יפגע מזה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.


×
×
  • תוכן חדש...