Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עצירה לרגע בחניית נכה של שכן


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4137 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני איזה 6 שנים מיהרנו לבדיקות הריון.

זה היה ברמת אביב.

חניתי בחניית נכה.

לא היה סימון על הכביש.

בטעות חניתי אחרי ולא לפני השלט.

 

הנכה התקשר לעיריה.

העיריה התקשרה למשטרה.

המשטרה התקשרה לחמותי.

חמותי התקשרה לאישתי.

אישתי צרחה עלי שאני יילך להזיז את האוטו.

 

התנצלתי בנימוס.

לנכה שלום.

אני יצאתי עם נזק נפשי.

נזק נפשי זה גם סוג של נכות. יכולת כבר להשאיר שם את הרכב.

 

ולפותח הדיון, נראה לי הזקנה סתם עשתה סלפי מהמרפסת שלה

  • תגובות 79
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לפני איזה 6 שנים מיהרנו לבדיקות הריון.

זה היה ברמת אביב.

חניתי בחניית נכה.

לא היה סימון על הכביש.

בטעות חניתי אחרי ולא לפני השלט.

 

הנכה התקשר לעיריה.

העיריה התקשרה למשטרה.

המשטרה התקשרה לחמותי.

חמותי התקשרה לאישתי.

אישתי צרחה עלי שאני יילך להזיז את האוטו.

 

התנצלתי בנימוס.

לנכה שלום.

אני יצאתי עם נזק נפשי.

 

הריון זה סוג של נכות זמנית. ובלי קשר, בקנדה יש בהרבה מרכזים מקומות חנייה מסומנות לנשים בהריון.

פורסם

עד היום אני לא שומע באוזן ימין.. :wink:

ומתעורר בצעקות בלילה "אל תגררו לי את האוטו".

ובנימה רצינית יותר, אני אישית מעדיף ללכת קילומטר ולא להחנות בחניית נכים.

[CENTER] [/CENTER]

פורסם

רק השבוע יצא לי להגיע לקניון Big Fashion בבית שמש, שם שמו חניות נכים נוחות ומרווחות עם מקום לכיסא גלגלים וזרוע שתוציא את הכסא גלגלים, ממש כמו במדינה מתוקנת, שמו בשורה 6 או 7 חניות כאלה עם רמפות נוחות שהנכה יכול מהרכב ישר לעלות על המדרכה ולא לנסוע על הכביש.

 

אבל מה שמו ליד החניות האלה? כספומט! אז אני מגיע ורואה שהחניות האלה כולן מלאות, ברכבים מכל מיני שנתונים וסוגים, שלאף לא אחד מהם תו נכה, לא ירוק, לא כחול, אפילו לא מצויר.

מהמכוניות נכנסים ויוצאים אנשים לכספומט, ונכה שהגיע עם רכב עם תו כחול מה עשה? המשיך לנסוע.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הכספומט בכוונה ממוקם שם מסיבות ברורות. זה שאנשים מגעילים זו בעיה אחרת.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)

מה הרעיון לשים כספומט בקיר לא קשור ליד החניות נכים ורחוק מהכניסה לקניון? אין הגיון, זה פשוט הקיר הפנוי של הסניף של הבנק שיושב באותו קניון.

 

יכלו כמובן אם רצו סדר לשים את הכספומט בקיר שליד שפונה לאחורי הקניון (ואז אין בעיה גם שיעמדו שם באדום לבן כדי להוציא כסף, זה לא מפריע לאף אחד), ולמי שבא לקנות בקניון בכל מקרה יש שני כספומטים בפנים.

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

שמים את חניות הנכים בכוונה ליד הכספומט כדי שנכה שרק בא להוציא כסף לא יאלץ לטייל בכל המתחם.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

ואם היו שמים את הכספומט בצד השני ליד החניות פריקת סחורה הנכה לא היה יכול לחנות ליד?

היה יכול ואז לא היה מגיע לחניית הנכים ומגלה שהיא מלאה עד אפס מקום באנשים שרק מושכים כסף מהכספומט

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

אם אתה מסתיר את הכספומט מאחורה איפה שפורקים סחורה מה עשית בזה? אתה רוצה שלאנשים יהיה קל להתמצא במתחם. כולם רגילים לזה שהכספומטים נמצאים במפתיע ... ליד סניף הבנק.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
...

מה עשית בזה? אתה רוצה שלאנשים יהיה קל להתמצא במתחם. כולם רגילים לזה שהכספומטים נמצאים במפתיע ... ליד סניף הבנק.

יש לנו משפט יפה על-כך, אל תשים מכשול בפני עיוור - והתוכן מתאים לשני הכיוונים.

זו אי חוכמה להתקין שם כספו היש " הגשש החיוור. - לא חשבו רחוק, בקרב עמך אתה חי :lol:

הרי אתה עוזר ל ביצוע העברה, האדם הלחוץ לא חושב, יאללה נחנה במקום הפנוי הקרוב, גם אם זו חניית נכים.

וזה מכשול גדול לנכים הצריכים את החניה פנויה.

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם
אם אתה מסתיר את הכספומט מאחורה איפה שפורקים סחורה מה עשית בזה? אתה רוצה שלאנשים יהיה קל להתמצא במתחם. כולם רגילים לזה שהכספומטים נמצאים במפתיע ... ליד סניף הבנק.

 

אבל יש גם ככה כספומט ליד סניף הבנק (כלומר בקיר של סניף הבנק כלפי חלל הקניון), עכשיו נשארו עוד שני קירות חיצוניים לבנק, אחד כלפי חניית הפריקה ואחד כלפי מדרכה צמודה לחניות הנכים.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אני חושב שזה טיפשי לתרץ את זה כהכשלה של אנשים. החניה מסומנת בבירור ומי שבכל זאת בוחר לחנות שם עושה את זה במודע.

אם אתה "לא בא טוב בעין" לאיזה ערס והוא דוקר אותך, זה אתה הכשלת אותו לעשות עבירת אלימות כי לבשת אפודת צמר וסנדלים עם גרביים?

אני מבין את הטענה שזה מזיק לנכים כי זה מושך אידיוטים, אבל מצד שני אם אתה מרחיק את חניית הנכים מהכספומט זה לא עוזר לנכה במיוחד. הוא צריך לעשות טיול גדול בשביל פעולה מסכנה של דקה וחצי.

אז מה אתה מציע? חניית נכים עם כספומטים צמודים במקום אחר?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

כספומט drive in.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
אני חושב שזה טיפשי לתרץ את זה כהכשלה של אנשים. החניה מסומנת בבירור ומי שבכל זאת בוחר לחנות שם עושה את זה במודע.

אם אתה "לא בא טוב בעין" לאיזה ערס והוא דוקר אותך, זה אתה הכשלת אותו לעשות עבירת אלימות כי לבשת אפודת צמר וסנדלים עם גרביים?

אני מבין את הטענה שזה מזיק לנכים כי זה מושך אידיוטים, אבל מצד שני אם אתה מרחיק את חניית הנכים מהכספומט זה לא עוזר לנכה במיוחד. הוא צריך לעשות טיול גדול בשביל פעולה מסכנה של דקה וחצי.

אז מה אתה מציע? חניית נכים עם כספומטים צמודים במקום אחר?

 

לא, חנייה סטנדרטית לזמן קצר (5 דקות) צמוד לכספומט, שם גם הנכה יכול לעצור ולהוציא כסף.

 

וכמובן יש את האופציה היקרה יותר שהציע ספריאל, וזה מיושם למשל בביל"ו סנטר.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭


×
×
  • תוכן חדש...