Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עצירה לרגע בחניית נכה של שכן


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4137 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אבל לנכה זה יכול לקחת יותר מ5 דקות ובגלל שזה מקום מבוקש לא בטוח שהוא יצליח לתפוס חניה שם בלי להמתין הרבה זמן. אז כדי למנוע ממנו את אי הנוחות הזאת משריינים לו מקום מול הכספומט. כמה כבר חניות נכים יש שם? 2?

וכמה כבר קשה לאדם בריא לחנות בחניה הרגילה שהכי קרובה לכספומט וללכת לשם?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • תגובות 79
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
כנראה רצו שאתה תראה כי חניית הנכה והאזור מצולם, להרתעה כדי למנוע את תפיסת חניית הנכה ע"י רכב זר .

אולי משפחת הנכה הנ"ל מצלמת בגלל בעיית החניה באזור, הרי הם לא יודעים כי הרכב שלך עוצר לרגע, אולי אתה מתכן לחנות להרבה זמן..

 

ולכל השאלות התשובה כן, אסור לחנות וגם לעצור בחניית נכה.

ואת הטיפול בחניית נכה מבצעת המשטרה, וגרירת רכב מחניית נכה מבוצע בד"כ ע"י העיריה בתאום עם המשטרה.

 

אבל גדול - יש גם הגיון ודרך ארץ בחיים, אם ברצונך לרגע לעצור ולהוריד ילדים קטנים - הפעל ארבע אורות אזהרה ועצור לרגע.

אם ברצונך לפרוק מטען כבד, כנ"ל , בצע זאת מהר ולרגע ולא כדרך חיים. ( של ניצול הזדמניות )

אני חוזר למשפט חכם שכתבתי בעבר.

דברים שרואים מכאן לא רואים משם .

אני נכה צה"ל עם חניית נכה, הנסיעות שלי קצרות והרבה פעמים יש לי כאבים.

ואין לי מקום נורמלי אחר ליד הבית שנוח להכנס ולצאת מהרכב, כך כי תפיסת חנייה מבחינתי אומרת כי עליי להשאר ברכב.

כאשר אני מת :lol: לצאת כבר.

אבל מנגד - כואב כואב, אם בשביל נתינת אפשרות לילדים לרדת בבטחון מהרכב, אני מוכן להמתין עם חיוך וכאבים.

לכן דרך ארץ התחשבות וראיית כל התמונה - ואם באמת עצרתה לרגע לא נראה לי כי יגישו תלונה כנגדך.

ובבקשה לא לעצור סתם לרגע בחניית נכים ציבוריות או בקניונים .

כאשר אני ברכב קשה לי לצאת ולבדוק אם יש לרכב תו חנייה לנכה, או יש נהג ברכב, או עצר לרגע.

אני נותן פיצפוץ קל, מסמן עם האור אם אין תגובה מצד הרכב , אני מוותר וממשיך ומבטל את התוכניות שלי.

ראה את מצב הנכה ברכב, כמטוס באויר אשר צריך מסלול נחיתה, אין מסלול נחיתה פנוי,, קראש.

 

אייל.

 

כל מילה בסלע.

 

איזה יופי, סולידריות של כולם עם נכים והחניות שלהם.

כל אחד עושה דין לעצמו, רק שתי דקות, אין חניות פנויות, קרוב לכספומט... את מי זה מעניין?

חניית נכים מיועדת לנכים וזהו.

פורסם
אבל לנכה זה יכול לקחת יותר מ5 דקות ובגלל שזה מקום מבוקש לא בטוח שהוא יצליח לתפוס חניה שם בלי להמתין הרבה זמן. אז כדי למנוע ממנו את אי הנוחות הזאת משריינים לו מקום מול הכספומט. כמה כבר חניות נכים יש שם? 2?

וכמה כבר קשה לאדם בריא לחנות בחניה הרגילה שהכי קרובה לכספומט וללכת לשם?

 

גם שייקח 20 דקות, ברגע שהכספומט מופנה לכיוון אחר החניות שליד הכספומט ישמשו רק את הכספומט ולא את "אני שנייה קופץ לסופרפארם" "אני שנייה זורק לתיקון בא.ל.מ" וכו', ולכן אוטומטית הם יהיו בתפוסה נמוכה יותר, מה גם שאין בעיה למקם 7-8-10 חניות כאלה בצד השני שישמשו רק את הכספומט כי אין לבנאדם אחר מה לחפש שם.

 

יש שם 8 או 10 חניות נכים משהו כזה, והמרחק של החניה הרגילה הקרובה ביותר הוא עוד 4-5 מטרים (רוחב של כביש עם 2 נתיבים), אבל אנשים הם קקות.

הנקודה שלי היא שאם זורקים את הכספומט לפינה אחרת (כמו בביל"ו למשל) זה מקל על העומס של חניות הנכים.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

המתכננים של מתחם הקניות כנראה לא רוצים שתצטרך לצאת מטווח הראיה של החנויות כדי להוציא כסף. ראית פעם מרכז קניות עם כספומט נסתר או מרוחק מהחנויות?

 

צר לי אבל הבעיה היחידה שאני רואה פה היא התנהגות של אנשים. מי שיכול ללכת 4-5 מטר ברגל לא צריך לעשות דין לעצמו. המקום מתוכנן בצורה כזו שנכה יגיע עם הרכב, יוציא כסף וילך להסתובב בחנויות בכמה שפחות סרבול. אם הסידור הנגיש הזה מעודד מטומטמים לעבור על החוק, הבעיה בו או בהם?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

גם במקום הנוכחי הכספומט מוסתר מהחנויות ומרוחק מהן, הוא קרוב אך ורק... לחניות נכים!

 

אני ממש חייב לצלם לך את המקום כדי שתבין.

 

אני גם איתך שההתנהגות של האנשים היא חרא, בגלל זה אני אומר בוא ניקח את החראות הקטנים (שמושכים כסף) ונעשה להם חישוב מסלול מחדש לחור אחר ונשאיר את הנכים רק עם החראות הגדולים.

 

והרי אם המטרה שיסתובב בחנויות באותו קניון ממש יש כספומט בפנים, אז מה שאני הצעתי ישנה את המצב הקיים רק עבור הנכים שלא באים לקנות אלא רק למשוך כסף, וגם עליהם הוא יקל.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭


×
×
  • תוכן חדש...