Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4127 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב ססאנגיונג מוסו 2001. החלפתי שני איתותים אחוריים ללדים, וכדי שלא יהיה איתות מהיר מדי יש לי גם אוטומט איתות (פלאשר) ייעודי ללדים שעובד על איזה פטנט אלקטרוני.

 

בקיצר - כששמים אותו במקום המקורי אין איתותים בכלל.

 

מעבר לעובדה שייתכן שהוא סיני דפוק, האם יש משהו שאני מפספס ? תבנית הרגליים נראית זהה ועד כמה שידוע לי כל האוטומטים האלה עובדים על אותה סכמה חשמלית בדיוק.

 

 

העליון עם התווית הלבנה הוא מקורי עם הלוגו של ססאנגיונג, השני ה CF14 הוא מדיל אקסטרים.

 

tJBl4eB.jpg

 

WwrTpam.jpg

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

עיקרון הפעולה של פלשר ללדים שונה לחלוטיין מהפלשר המקורי שמבוסס כנראה על בי-מטאל.

 

בדוק שחיבורי הרגלים זהים בין שני הפלשרים ולא רק מיקום הרגלים.

איזה כייף לי :)

פורסם

בפלשר שרכשת רגל מספר 49 מקבלת פלוס מהמצבר ורגל 49A מתחברת למנורות.

רגל 31 למינוס.

 

בדוק מה הם הסימונים על הפלשר היישן מספרים או אותיות וחזור עם ממצאים :-o.

 

לחילופין חבר מד מתח לשקע של הפלשר ובדוק מהו הפלוס ומהו המינוס כאשר את מפעיל את האיתות.

 

* אם הכול מתאים כנראה הפלשר שרכשת לא מתאים להפעלה של לדים בשילוב של מנורות יחדיוץ

איזה כייף לי :)

פורסם

תודה מרק, אני לא מספיק מבין לקרוא סכמת חיווט אבל ממה שאני רואה במצ"ב היוניט היה אמור לעבוד, אני צודק ?

 

7JHlnLr.png

 

אני אבדוק עם מולטימטר מה מתקבל בשקע, כפי שאתה רואה על הפלשר המקורי (העליון בתמונות) אין שום סימון.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

בסכימה החשמלית ניתן לראות שרגל E של הפלשר המקורי מקבלת מינוס ורגל B מתחברת למצבר. בדרך כלל על התקע/שקע צריכים להופיע סימונים דומים (לפעמים קשר לראותם).

איזה כייף לי :)

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

אוקיי, לאחר החלפה למודול אחר התבררה הבעיה - סדר הרגליים היה לא נכון, במוסו צריך BLE (כשהרגל המרכזית למעלה) ולא ELB.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

×
×
  • תוכן חדש...