Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4222 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שמע, בסופו של דבר חיים רק פעם אחת. אם הVRS עושה לך את זה ואתה תסתדר עם התקציב של התמחור שלה, לך על הVRS. אוטו יפהפה עם 220 כ"ס, 0-100 לא הכי מהיר בקטגוריה אבל בהחלט רכב משפחתי ספורטיבי מצויין. ראיתי כמה וכמה כאלה על הכבישים ועל אף שהעיצוב שלהן "פחות ספורטיבי" ויותר ספורט-אלגנט, הן מתבלטות בשטח.

בכל אופן, אולי תבדוק את הגולף GTI החדשה. אולם זה האצ'בק, אבל אולי תאהב את התחושה.

פורסם

אפשר לשאול אם יצא לך לנהוג בכלל באוקטביה ועל איזה עוד רכבים משפחתיים סטנדרטיים נהגת שאתה יוצא בהצהרות כאלו לגבי נוחות של אוקטביה?

 

יכול להיות שהוא משווה את הנוחות של אוקטביה RS למשפחתית סטנדרטית?

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם
שלום

בעקבות המלצה פה בפורום שמתי עין על האוקטביה RS (חדשה).

. (כרגע אני עם פורד פוקוס 2 ליטר בת שנה שנמאס לי ממנה, הרכב הכי משעמם בעולם)

 

 

תודה

אם אתה באמת רוצה לחוות ריגושים בנהיגה - יש לי פתרון הרבה יותר פרקטי בשבילך, קורס נהיגה מתקדמת עם הפוקוס 2.0 שלך.

אם אתה חושב שזה הרכב הכי משעמם לנהיגה - אז צר לי, אתה באמת לא מכיר את היכולות של הרכב ומעלותיו (לפוקוס הנוכחית טונות של חסרונות - הנאה היא לא אחד מהם).

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

×
×
  • תוכן חדש...