Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דרוש נציג למחלקת רכב בחברת היי-טק גדולה


Max.M
שימו לב! השרשור הזה בן 3445 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כי חברת ליסינג היא לא מלכ"ר, ואת העלות שלה היא מגלגלת לצרכן כדי להרוויח.

משמע מה שהיא מוציאה בהוצאות, צריך גם להיכנס בהכנסות (ויותר) אחרת אין להם ממה להתקיים.

 

ואז אם אתה משלם 2500 שקל ליסינג לחודש, ומתוך זה 20% זה העלות של העובדים, ומתוך זה נניח 50% (כלומר סה"כ 10%) זה עלות של עובדים מתחת ל-5300 שקל, ונניח שהם בממוצע מקבלים היום 4300 שקל (מינימום, שזה לא הגיוני לממוצע, אבל טוב בשביל הקטע) ויעלו ל-5300.

אז זה עלייה של 23% בשכר, שההשפעה שלו היא 10% מעלות המוצר, ואז ההשפעה של עליית השכר על עלות המוצר היא בסופו של דבר 2.3%.

 

שזה עבור 2500 שקל יוצא... 57 שקלים נוספים.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 308
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לא מפטרים. פשוט מגלגלים את העלות הנוספת ללקוח כי אין ברירה.

 

ואז מה שקורה זה שמי שיכול למגלגל את העלות הלאה עד שמגיעים לעובדי שכר המינימום שלהם אין לאן לגלגל והם ישלמו יותר במכולת, בחשבון החשמל ובאוטובוס ופתאום הם יגלו שזה יפה שרשום מספר גדול יותר בתלוש אבל אפשר לעשות איתו עוד פחות ממה שהיה קודם.

 

זוכרים ששכר המינימום היה כ 700$ ועשו חגיגות שהוא הולך לעלות ל 1000$ ולא יהיו יותר עניים?

 

אז הוא כבר יותר מ 1100$ ויש הרבה יותר עניים. אם רוצים לצמצם את העוני ואת העול צריך להוזיל את המחיה הבסיסית.

 

כ"כ מדויק.

פשוט בדיחה פופוליסטית כל קמפיין העלאת שכר המינימום. הרי אף אחד מהמעסיקים, בטח לא הגדולים, לא באמת ירצה לשחוק את הרווחים שלו תוך הגדלת שכר העובדים על חשבונו, כך שבפועל מישהו אחר ישלם את זה, שבסוף השרשרת זה יהיה אותו עובד אומלל.

 

ובשורה התחתונה אותו עובד שמקבל כיום x יוכל לעשות את אותו דבר עם ה x+y שיקבל.

 

אגב אנקדוטה משעשעת, ראיתי שלטי חוצות עם "החייבים להעלות את שכר המינימום" כשצמוד אליהם מימין ומשמאל שלטי חוצות פרסומת של דירות חדשות ורכבים חדשים. הקמפיין הזה מלבד היותו לא אפקטיבי בעליל במבחן התוצאה שלו, הוא סתם פוגעני באותה אוכלוסיה שזהו שכרה.

 

פשוט קשקוש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Stone

תראה,התשובה פשוטה מאוד.

 

פרסמתי משרה בצורה קלילה,באו אנשים קלילים שגם עבודה קלילה לא רצו לעשות

 

אז בן אדם עבר אצלי ראיון,הבטיח הרבה קיים מעט.

 

משאבי אנוש מודעים לבעיה למצוא אנשים איכותיים בדרישות השכר הללו.

 

אני מאמין שעובד בעל משמעת עצמית גבוהה- יהיה בעל משמעת עצמית גבוהה בכל תחום שכר.

 

גם כשהרווחתי שכר מינימום... באותה משרה.. הייתי דואג לא לאחר,ולעשות את המקסימום.

 

הקאץ? אני אוהב רכבים כנראה שיהיה לי קל יותר להמריץ את עצמי.

 

מקבל את זה- וזהו,לא לוקח יותר מדי ללב.

אנשים שבאו לראיונות- הייתי פוליטיקלי קורקט איתם כנהוג בפורום.

 

הפעם? גם בראיון- בצורה חברותית כמובן,הסברתי למועמד בצורה דומה מאוד למה שהסברתי פה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אישית הייתי מתבייש לחפש בכלל עובדים כשזה השכר המוצע. שכר מינימום במדינת ישראל הוא בגדר דמי כיס במקרה הטוב ובגדר יריקה בפרצוף במקרה הרע.

אני גם נדרשתי בזמנו (כחלק מתנאי לקבלת איזושהיא הטבה מהעבודה) להביא ולהכשיר עובדים בשכר מינימום. אם הייתי אכן מביא הייתי מקל על עצמי אישית באופן משמעותי בעבודה. כמה עובדים הבאתי? 0 עגול. אני חושב שזה ביזיון להציע לעובד את שכר המינימום הישראלי ואני מאחל לכל בית עסק שזה השכר שהוא מתכוון לתת, שלא ימצא עובדים, ואם יימצא שיקבל תמורה ״הולמת״ לשכרו. עבודה בזיונית מול שכר בזיוני.

 

כמובן שאין לזה קשר אליך אישית. אני פשוט חושב שכל מעסיק (ואתה לא מעסיק) קמצן צריך לאכול את מה שבישל.

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב,

רוב העובדים בשכר מינימום בתחום ה "נהג" - גם לא שווים את שכרם כשהדרישות מינימאליות

 

 

היוצא מן הכלל רק מעיד על הכלל.

 

יש גם חבר'ה שלומדים לימודי ערב כדי לא לעבוד בעתיד בשכר מינימום.

 

והעובדות בשטח- הרבה עובדים מוכנים לעבוד בשכר מינימום. לצערי.

 

אבל זה מה יש ועם זה ננסה לנצח- לפחות לתת לאותם עובדים מקום עבודה נעים,חברותי,ומכבד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מודע לזה שזה בעיקר כי הדולר ירד?

 

בתקופה של פרץ הדולר היה 4 שקלים. שכר המינימום עבר את הדולר של אז.

 

חוץ מזה דולר נמוך אומר גם יבוא יותר זול.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נהג לילה, כוח הקניה של השקל באותה תקופה היה הרבה יותר חזק!! כמה חזק? את הבית שלנו רכשנו ב 70k דולר כלומר 280 א״ש. היום הבית שווה 700 א״ש והדולר נכון להיום 3.86. (פחות או יותר). אגב גם הדלק עלה אז בסביבות 4.5-5 והיום מגיע כמעט ל8. וליאור לא ככה מודדים כיצד עליה של משהו תשפיע על שאר השוק, בשביל זה יש מודל קינסיאני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...