Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דרוש נציג למחלקת רכב בחברת היי-טק גדולה


Max.M
שימו לב! השרשור הזה בן 3463 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 308
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • חברי המעגל הראשון

במצב כזה שמכריחים את החברה להעלות לכולם את המשכורת, פשוט מעיפים מלא עובדי מינימום ואלה שנותרים עושים גם את העבודה של המפוטרים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במצב כזה שמכריחים את החברה להעלות לכולם את המשכורת, פשוט מעיפים מלא עובדי מינימום ואלה שנותרים עושים גם את העבודה של המפוטרים.

 

לא מפטרים. פשוט מגלגלים את העלות הנוספת ללקוח כי אין ברירה.

 

ואז מה שקורה זה שמי שיכול למגלגל את העלות הלאה עד שמגיעים לעובדי שכר המינימום שלהם אין לאן לגלגל והם ישלמו יותר במכולת, בחשבון החשמל ובאוטובוס ופתאום הם יגלו שזה יפה שרשום מספר גדול יותר בתלוש אבל אפשר לעשות איתו עוד פחות ממה שהיה קודם.

 

זוכרים ששכר המינימום היה כ 700$ ועשו חגיגות שהוא הולך לעלות ל 1000$ ולא יהיו יותר עניים?

 

אז הוא כבר יותר מ 1100$ ויש הרבה יותר עניים. אם רוצים לצמצם את העוני ואת העול צריך להוזיל את המחיה הבסיסית.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה נכון בהחלט.

אבל כצעד ראשוני צריך לעלות את שכר המינימום ומנגד להוריד את עלויות המחיה החודשית.

לפי דעתי צריך להוריד את המע"מ על מוצרי צריכה בסיסים כמו מזון אבל זו דעה אישית.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני גם דוגל בגישתך של להוריד מע"מ ממים ומזון ומנגת העלאת מיסים על מוצרי יוקרה (להחזיר מס קנייה על טלויזיות גדולות למשל או רכבי יוקרה).

 

גם אין שום סיבה שאדם שמשתכר 5000 ש"ח ומטה ישלם ב"ל ומס בריאות כשמנגד יש תקרה שמעליה לא משלמים.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון
לא מפטרים. פשוט מגלגלים את העלות הנוספת ללקוח כי אין ברירה.

מגלגלים על הלקוחות > חלק מהם עוזבים כי יקר > אין מספיק הכנסות לשלם לכל העובדים/ אין מספיק עבודה לכולם > מפטרים.

מ.ש.ל.

ואת מי הכי קל לפטר? את אלה שאין להם קביעות, כלומר עובדי קבלן.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון והבעיה היא שאנשים לא רואים מעבר למספר, מה שמאפשר למכור להם את ה5300 בתור הישג.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מגלגלים על הלקוחות > חלק מהם עוזבים כי יקר > אין מספיק הכנסות לשלם לכל העובדים/ אין מספיק עבודה לכולם > מפטרים.

מ.ש.ל.

ואת מי הכי קל לפטר? את אלה שאין להם קביעות, כלומר עובדי קבלן.

 

זה נכון כשאתה מתחרה מול יבוא אבל כשמדובר בתחרות מקומית (כמו רוב מוצרי המזון, בריאות, תחבורה וכו') כולם מעלים מחירים ולך אין ברירה אלא לשלם.

 

כששינו את מבנה מחירי הדלק בתחנות על מנת ליצור מצג שוא של הורדת מחיר כל חברות הדלק ביטלו את ההנחות לדלקנים בבנזין. כולנו התעצבנו אבל אנחנו ממשיכים לשלם לפי המחיר החדש כי אין לנ ברירה.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

דלק זה מצרך יסוד. מכוניות בליסינג לעובדי חברות הייטק זו עיסקה שכשהיא תתייקר ותפסיק להיות משתלמת, אף אחד כבר לא ירצה אותה ויעדיפו לקנות מכונית בעצמם.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דלק זה מצרך יסוד. מכוניות בליסינג לעובדי חברות הייטק זו עיסקה שכשהיא תתייקר ותפסיק להיות משתלמת, אף אחד כבר לא ירצה אותה ויעדיפו לקנות מכונית בעצמם.

 

זה לא נכון, היה על זה דיון ארוך ברכב כללי.

 

בגירסה מקוצרת כשעסקת ליסינג מתייקרת היא עדיין משתלמת לחלק מהאנשים, לאיזה חלק? לאלה שנוסעים הכי הרבה.

ואז הלמ"ס מפרסם שרכב פרטי עושה בממוצע X ק"מ וליסינג עושה 2X ק"מ בשנה ואז קופצים כל המתלהמים למיניהם ואומרים שצריך למסות עוד יותר את הליסינג בלי להבין שזה מעגל שהם ממשיכים לגלגל.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

לחלק מהאנשים, אבל אלה שעד עכשיו היו על הגבול וכתוצאה מההתייקרות בעקבות העלאת השכר זה כבר לא משתלם להם ויפסיקו - פחות הכנסות לחברת ליסינג.

מה הקשר למיסוי הליסינג?

לא בטוח כי אחזקת הרכב הפרטי תתיקר בהתאם. לא רק חברות הליסינג משלמות למוסכים ולאחזקה.

חברות הליסינג משלמות גם לעובדים בנוסף. אבל מה שאתה אומר נכון, העלאה של שכר המינימום תעלה גם את מחיר שעת עבודה במוסך.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה חושב שההוצאה הכי גדולה בחברת ליסינג זה המשכורת החודשית למי שמרוויח היום מתחת ל-5300 שקל?

 

ההוצאות הכי גדולות זה רכישת רכבים, טיפולים ותיקונים, הוצאות ביטוח (חובה), תביעות ביטוח (מקיף, שהן מבטחות את עצמן), אולי אפילו מגרשים וסניפים כאלה ואחרים.

 

אני חושב שבמקרה הזה השכר של העובדים שמשנעים את הרכבים זניח בעלות הליסינג.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

מה זה משנה מה ההוצאה הכי גדולה?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...