Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחלות הילדות של השברולט קרוז


Rotem Shmueli
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3852 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

אני מדבר על הרכב בשנתונים 2009-2010...

מאוד התלהבתי מהרכב מבחינת עיצוב חיצוני\פנימי, נוחות, בטיחות וכו'...

המחירים של רכב משומש בשנים האלו הוא גם די זול יחסית לרכב כזה (35 אלף +-)

 

מישהו יכול לפרט לי מה בדיוק היו הבעיות ברכבים לפני 'התיקונים' של 2011?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תיבת הילוכים בעלת 6 הילוכים שלא השתלבו עם המנוע והמנוע לא היה מספיק חזק.

ב2011 הבעיות חלפו.

זה אמנם נשמע כמו משהו רציני. אך אם כך, איך זה שיש כל כך הרבה אנשים שממשיכים להישאר ברכב הזה ואף לקנות אותו?

יכול להיות שהבעיות האלו מפריעות רק לאנשים שמתפרעים עם הרכב או פשוט פרפקציונסטים?

אני שואל מתמימות לחלוטין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנהלה,

המגיב לפני האחרון, לאמור ammggF16 נראה טרול: הצטרף עתה, ובכל ששת הפרסומים היחידים שלו - אותו קישור למבצע של סיאט לאון.

לטיפולכם,

בן.

עריכה אחרונה על ידי benj

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור בעלים לשעבר של קרוז 2009 1.8, שמע אל תתקרב לדגם 1.6 בזמנו עשיתי נסיעת מבחן ב1.6 והיא הייתה כבדה איטית וגם צריכת הדלק שלה הרבה יותר גבוה מ1.8 כי המנוע מתאמץ הרבה יותר בכדי להניע את הרכב. (השם הרע שנוצר לקרוז נגרם ע״י 1.6 של חברות הליסינג)

 

תחפש את הדגם 1.8, שגם הדגם המפואר בשנתונים האלו (כולל חיישני ווישרים, אורות אוטמטים, קרוז קונטרול, בקרת אקלים ועוד מלא פיצ׳רים מאוד נוחים שעושים את הנסיעה להרבה יותר נעימה...) הוא הרבה יותר זריז על הכביש, צריכת הדלק שלו הרבה יותר טוב מ1.6, הוא הרבה יותר חזק מ1.6 והגיר והמנוע עובדים מעולה.

 

מה שכן, יש לו מחלה אחת בחלק מקרוזים כנראה היה פגם ביצור במערכת ההיגוי, שאחרי בערך 50-60 אלף ק״מ בערך ההגה פשוט נתקע לי וכאשר הבאתי את הרכב למוסך מסתבר שמשהו במערכת הידראולית פשוט נשבר. לציין לטובה את שירות הלקוחות של UMI שהרכב היה אחרי תקופת האחריות והתיקון בוצע בחינם ללא בעיות. שתדע הטיפולים במוסכי UMI יקרים יותר אבל הם מקצועיים מאוד והשירות שלהם מצויין..

 

הייתי עם הרכב כמעט 4 שנים, מאוד נהנתי איתו והיה לי אפילו קצת קשה להיפרד אבל רציתי ועברתי לרכב 4x4...

 

(נשמע קצת שאני מהלל את הרכב וUMI אבל מאוד נהנתי מרכב וUMI אכן טיפלו ברכב בחינם גם אחרי תקופת אחריות מה שכנראה לא קורה פה בארץ עם המון יבואנים שפשוט מתנערים מאחריות מתקלות יצרן...)

עריכה אחרונה על ידי Taimors
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה אמנם נשמע כמו משהו רציני. אך אם כך, איך זה שיש כל כך הרבה אנשים שממשיכים להישאר ברכב הזה ואף לקנות אותו?

יכול להיות שהבעיות האלו מפריעות רק לאנשים שמתפרעים עם הרכב או פשוט פרפקציונסטים?

אני שואל מתמימות לחלוטין.

 

זה לא משהו קריטי , יש אנשים שהרכב בשנתון הזה (09' 10') לא מפריע ואף מספק אותם, הרכב מעולה כמעט מכל הבחינות במיוחד למי שאוהב לשייט ולנסוע רגוע. 30 37 אלף ש''ח לרכב הזה זה באמת תמורה מאד טובה, אני מתכנן להביא אחת כזאת בעזרת השם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום
תיבת הילוכים בעלת 6 הילוכים שלא השתלבו עם המנוע והמנוע לא היה מספיק חזק.

ב2011 הבעיות חלפו.

קודם כל, מה שאתה מתאר זו לא בעיה טכנית אלא פשוט ביצועים חלשים מאוד של התיבה ושל המנוע.

דבר שני, שום דבר לא השתנה, גם ב-11׳ וגם ה-1.8 של 14׳ הן אותן עגלות עם עוד כמה כ״ס בברושור.

בדגם השני (11׳-13׳) היה כשל לא ידוע בגיר ששמעתי עליו מעוד מקורות.

חוץ מזה קצת קילופי פלסטיקים. 3 קרוזים, כ-230 אלף ק״מ במצטבר - למעט אותו גיר, לא היתה שום תקלה.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יצא לי לנהוג הרבה על הרכב הזה (ליסינג 1.6) וללא ספק זה הרכב הכי מעעפן שנהגתי עליו אי-פעם (מצטער לבאס אותך)

- הוא אולי נראה יפה חיצונית (עניין של טעם) אבל בפנים הוא נראה מאוד מצועצע וגם כל הדשבורד בולט לתוך הרכב ונותן תחושת צפיפות,השימשה האחורית נמוכה יותר, לי היו כאבי גב אחרי נסיעות ארוכות.

- הרכב עגלה, עגלה.......ההילוכים באמת העלו לי את הסעיף בנסיעות, הרכב מאיץ לאט וההילוך האחרון (עבור שיוט במהירות גבוהה)לא היה נכנס.

- תקלות - אחת לחודש/חדשיים מזמינים גרר כי הרכב הושבת, לפתע מפסיק להגיב (בדר"כ בעיות מחשב).

היו לנו בחברה 3 קרוזים וכולם עשו בעיות, לא פלא ההמחיר שלהם בקרקעית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב שאני נוהג עליו כרגע הוא זוסוקי אלטו, אז 'לא סוחב בעליות' דווקא יגרום לי להתאקלם יותר מהר לרכב חח

 

אלה שמדברים על כל התקלות,

אם אני קונה מפה: www.chevrolet.co.il/certified/

על כל מה שכלול בעניין, זה לא אומר שאני קונה רכב בראש שקט יותר מאשר מה שאתה אומר חברות ליסינג וכל זה?

 

אגב, המחיר של ה1.8 הרבה יותר יקר משמעותית מהמחיר של ה-1.6 זה באמת כזה רציני?

עריכה אחרונה על ידי Rotem Shmueli
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...