Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4291 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
את האמת, יש בזה משהו עם המחירים של היד הפרטית (שכבר אין להם ערך). אבדוק אז את הקטע מהליסינג... אתה אומר אפשר לגשת גם למגרשים של חברות ליסינג ולקנות מהם רכבים במחיר של 36?

 

לגבי הדלק, בהנחה שאני נוהג 1250 ק"מ בחודש, והמחירים הם לפי המפורסם באינטרנט (לא יצרן, אלא אתרים של צריכת דלק):

מאזדה, לפי 0.7 ש"ח לק"מ - 875 בחודש.

טיוטה, לפי 0.6 ש"ח לק"מ - 750 ש"ח.

ההפרש הוא 125 ש"ח, כפול 12 חודשים = 1500 ש"ח בשנה.

נניח והוא יהיה אצלי שנתיים וחצי, אז זה יהיה 3750 ש"ח שאני אוציא יותר על הדלק...

 

זה הבדל משמעותי לא? אלא אם כן, שווה לי "להשקיע" את ה-3750 האלה ולקחת רכב שנתון גבוה יותר?

 

במקרה הספציפי שלך , רכב זה לא רק דלק . צריך גם לחשוב על איכות הנסיעה . אם אתה רוצה לחסוך בדלק ולחטוף בחילה מהעברת הילוכים בגיר הרובוטי - לך על הגיר הרובוטי .

אני מעדיף רכב עם סחירות גבוהה , (וכן ה

RUNX יותר סחיר מהגיר הרובוטי .)

פורסם

מאזדה, לפי 0.7 ש"ח לק"מ - 875 בחודש.

טיוטה, לפי 0.6 ש"ח לק"מ - 750 ש"ח.

ההפרש הוא 125 ש"ח, כפול 12 חודשים = 1500 ש"ח בשנה.

נניח והוא יהיה אצלי שנתיים וחצי, אז זה יהיה 3750 ש"ח שאני אוציא יותר על הדלק...

 

זה הבדל משמעותי לא? אלא אם כן, שווה לי "להשקיע" את ה-3750 האלה ולקחת רכב שנתון גבוה יותר?

 

כאן השוות את הקורולה הרובוטית או ה RUNX?

אם דיברת עם ה RUNX שנת 2005 קח בחשבון שמספיק שיתקלקלו לך כמה חיישנים+בולמים+גומיות או צינורות וכל מה שחסכת- יתבזבז במוסך.

פורסם
כאן השוות את הקורולה הרובוטית או ה RUNX?

אם דיברת עם ה RUNX שנת 2005 קח בחשבון שמספיק שיתקלקלו לך כמה חיישנים+בולמים+גומיות או צינורות וכל מה שחסכת- יתבזבז במוסך.

 

השוויתי את ה-RUNX. הרובוטית חוסכת אפילו פחות...

ואתה צודק, לגבי הבלאי שיתקזז עם הדלק. לא חשבתי על זה.

 

אז מאזדה 3 2008 הן טובות? ראיתי כמה במחירון של 30+...

ויש לכם צפי מחיר בעוד שנתיים וחצי? כמה הרכב יהיה שווה פחות או יותר?

נניח וכשארצה למכור אותו הוא יהיה יד שלישית, בן 8 וחצי שנים, עם 180 אלף ק"מ... כמה הוא יהיה שווה?

פורסם

קשה יהיה לדעת, כל חודש עולות לכביש מעל 20 אלף מכוניות חדשות ומספר המכוניות שיורדות מהכביש עקב תאונות/גניבות/גריטה נמוך בהרבה, מה שאומר ששוק הרכב מתפוצץ וככל שההיצע עולה הביקוש יורד וככה גם המחירים.

תחפש בסבלנות, לאט לאט ואני מאמין שתמצא מציאה עם יד וק"מ נמוכים מה שיכול להשפיע על מחיר המכירה בעתיד.

חוצמיזה, תהנה מהאוטו זה הכי חשוב :).

פורסם
קשה יהיה לדעת, כל חודש עולות לכביש מעל 20 אלף מכוניות חדשות ומספר המכוניות שיורדות מהכביש עקב תאונות/גניבות/גריטה נמוך בהרבה, מה שאומר ששוק הרכב מתפוצץ וככל שההיצע עולה הביקוש יורד וככה גם המחירים.

תחפש בסבלנות, לאט לאט ואני מאמין שתמצא מציאה עם יד וק"מ נמוכים מה שיכול להשפיע על מחיר המכירה בעתיד.

חוצמיזה, תהנה מהאוטו זה הכי חשוב :).

 

אשמח אם תוכל לעזור לי בהודעה הזו...

פורסם

1. קשה לדעה מה יהיה המחיר של דגם מסויים בעוד שנה שנתיים - הערכתי היא שמחירים ישימכו לצנוח עקב הוזלתן (היחסית) המתמשכת של מכוניות חדשות.

2. לגבי ה-RUNX הספיציפית - לרכב שנסע הרבה נסיעות קצרות בעיר יש בלאי גבוה יחסית (כלומר זה לא יתרון - אלא חסרון)

3. אשתי נוסעת בקורולה מאותה שנה עם קילומטראז' כפול - המכונית נכנסת לטיפולים בלבד - עד כה 0 תקלות.

4. את המאזדה 3 פסלתי על סעיף נוחות - הישיבה נמוכה מאד והיא גורמת לי לכאבי גב.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

1. לרנקס יש תא מטען קטן.

2. הבדל צריכת הדלק בין הרנקס/קורולה למאזדה 3 או כל משפחתית 1.6 אחרת הוא לא עד כדי כך משמעותי, וכמו שראית לטווח הארוך ההבדלים לא גדולים ויכולים להתקזז בעלות של תיקון אחד, מחיר ביטוח וכו'.

3. רנקס פחות בטוחה ממאזדה 3 או כל משפחתית אחרת שתקנה באותו מחיר.

4. מבחינת אמינות, לומר שקורולה תהיה עדיפה מלאנסר, במיוחד כשמדובר במכוניות משומשות זאת פשוט שטות גמורה לומר כי אי אפשר לדעת.

5. רנקס שומרת מחיר בטירוף, במקרה הזה זה ממש משחק לרעתך כי תקנה מכונית זקנה.

6. בתקציב שיש לך עדיף לקנות יונדאי I30, מיצובישי לאנסר 1.5, סוזוקי SX4, מאזדה 3, ניסאן טידה מודל 2008-9. גם יתאימו יותר לצריכך (תא מטען) וגם יהיו חדשות יותר ולכן בטוחות יותר וכנראה גם אמינות יותר.

×
×
  • תוכן חדש...