Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4334 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

חבר קנה שולחן סנוקר יד שניה,השולחן דיי ישן-יוצר בשנת 2005.

הבעיה בו היא שה"לוח" משחק קעור,המרכז של השולחן קצת יותר נמוך ואם מניחים כדורים בצדדים הם מתגלגלים לבד לאמצע.

לקחנו פלס והנחנו על השולחן ואכן רואים שהצדדים ישרים (יש מגע מלא בין השולחן לפלס) אבל כשמניחים את הפלס על אמצע השולחן רואים שיש מגע בין השולחן לפלס בצדדים אבל במרכז יש רווח קטן (פחות מחצי סנטימטר) בין הפלס לשולחן.

 

מה עושים? יש דרך "מקצועית" לטפל בזה? יש דרך לעשות את זה בבית לבד?

אבא של החבר מכונאי והציע להשים ג'ק מתחת לאמצע השולחן שירים את האמצע למעלה,סביר להניח שזה יעבוד אבל זו בוודאי לא הדרך ה"מקצועית" לעניין.

 

שבת שלום ושקטה:wink:

Seat Ibiza 3d 2010 כרגע...

ובעתיד...אלפא אלפא אלפא ואלפא!

פורסם

יש אופציה לעשות את זה לבד בבית? (בהחה שאין לנו ידיים שמאליות)

 

אם לא,כמה עולה שיפוץ כזה?

Seat Ibiza 3d 2010 כרגע...

ובעתיד...אלפא אלפא אלפא ואלפא!

פורסם

תנסה לראות ביוטיוב. איך לשפץ שולחן סנוקר.

 

זה בעיקרון פלטות שיש (1/2/3/4 פלטות ) לפי גודל השולחן ואיכותו.

ויכול להיות שאחת טיפה שקעה

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

לא מצאתי שום דבר רלוונטי בגוגל/יוטיוב,אפשר כיוון יותר ספציפי בבקשה?

נתייעץ עם בעל מקצוע-במידה ואי אפשר לסדר, מה הייתם עושים? מחזירים את זה למוכר בטענה שהוא מכר שולחן תקול או מחליקים את זה? (בכל זאת זה עלה 1000 שקל לחייל...)

Seat Ibiza 3d 2010 כרגע...

ובעתיד...אלפא אלפא אלפא ואלפא!

פורסם

מנצל את השרשור לשאלה אחרת בנושא.

יש בבית שולחן סנוקר שכבר כמה שנים מושבת בעקבות חוסר בזמן ועקב קרע קטן בבד שבן משפחה גרם.

מאיפה ניתן לקנות את הבד הירוק שיש על השולחן סנוקר?

 

מה העלות של זה והאם יש דרך השמה מיוחדת או שפשוט מתיחה של הבד והידוק?

Instagram:

VWPolo6R

פורסם

הבד נקרא לבד ובאנגלית Felt. חפש בדוד גוגל, יתכן שישתלם יותר להזמין מחו"ל.

מה שאצלך על השולחן זה אותו לבד עבה ורך כמו באולמות ביליארד, או שמרגיש דק וזול יותר?

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
חצי סנטימטר זה המון.

נראה שלוח השולחן עשויה מעץ. אפשר לשפץ ולהחליף לשיש.

 

כמה עלול לעלות שיפוץ כזה? הלוח בגודל 7 feet (אני מציין את זה כי זה בטח פקטור שמשפיע על המחיר).

Seat Ibiza 3d 2010 כרגע...

ובעתיד...אלפא אלפא אלפא ואלפא!

×
×
  • תוכן חדש...