Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8527 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קנתי את האגזוז שלי לפני שבוע של רמוס כמעט חדש

 

יש לי פיאסטה 97 1.3

 

כשאני מתניע ונוסע ב5 דקות או 7 דקות הרשונות האגזוז בקושי מוציא רשע ולא שומעים אותו כל כך

אך ארחרי נסעיה של איזה 5 דקות מתחיל להיות בס מאוד גבוהה וככה אני מבין שהגזוז התחיל לזמר

השאלה שלי היא למה רק אחרי 5 דקות אני מתחיל לקבל את הבס שהוא אמור לספק

 

אני יודע שבגלל שיש לי 1.3 זה גם משפיע

ונ.ב האגזוז הוא חדש בן חודש

1.6 206

פורסם
קנתי את האגזוז שלי לפני שבוע של רמוס כמעט חדש

 

יש לי פיאסטה 97 1.3

 

כשאני מתניע ונוסע ב5 דקות או 7 דקות הרשונות האגזוז בקושי מוציא רשע ולא שומעים אותו כל כך

אך ארחרי נסעיה של איזה 5 דקות מתחיל להיות בס מאוד גבוהה וככה אני מבין שהגזוז התחיל לזמר

השאלה שלי היא למה רק אחרי 5 דקות אני מתחיל לקבל את הבס שהוא אמור לספק

 

אני יודע שבגלל שיש לי 1.3 זה גם משפיע

ונ.ב האגזוז הוא חדש בן חודש

 

דבר ראשון זה אגזוז FREE FLOW ולא אגזוז לחץ !!!!!!!!!!!!!!!!!! :mad::mad::mad:

 

דבר שני, לפי דעתי אחרי 5 דקות המנוע מגיע לטמפרטורת עבודה ולכן הסאונד משתפר (אבל תקח את התשובה בערבון מוגבל) . . .

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

אגזוז Free Flow הוא אגזוז בו גזי הפליטה נעים בחופשיות ללא יצירת לחץ גבוהה.

 

אגזוז לחץ הוא אגזוז בו גזי הפליטה יוצרים לחץ גבוהה, עד כי נוצר מעין לחץ נגדי הדוחף חלק מהגזים חזרה אל המנוע.

 

היתרון בזרימה החופשית הוא ביכולת טיפוס מהירה לסל"ד גבוה.

היתרון בלחץ הנגדי הוא בחיזוק המומנט של המנוע.

 

דני G.

פורסם
קנתי את האגזוז שלי לפני שבוע של רמוס כמעט חדש

 

יש לי פיאסטה 97 1.3

 

כשאני מתניע ונוסע ב5 דקות או 7 דקות הרשונות האגזוז בקושי מוציא רשע ולא שומעים אותו כל כך

אך ארחרי נסעיה של איזה 5 דקות מתחיל להיות בס מאוד גבוהה וככה אני מבין שהגזוז התחיל לזמר

השאלה שלי היא למה רק אחרי 5 דקות אני מתחיל לקבל את הבס שהוא אמור לספק

 

אני יודע שבגלל שיש לי 1.3 זה גם משפיע

ונ.ב האגזוז הוא חדש בן חודש

 

טוב.קודם כל,טפל בפליטת הרשע!!!! גם לי זה קרה.אתה צריך כומר,שום ומים קדושים.רק ככה תגרש מהאגזוז את הרשע.אם האוטו פולט רשע הוא לא עובר טסט ...

 

מעבר לזה-אני שמח על שהגזוז התחיל לזמר.סוף סוף.גם הסתפר וגם התחיל לשיר... כל הכבוד.

 

ועכשיו ברצינות-בדקות הראשונות המנוע קר.השמן קר.כל מע' הפליטה שלך קרה.בלילה גם הצטברו בה מים כתוצאה מהתעבות.(נפלטים ב5 דקות הראשונות-לא לדאוג).

אחרי שאתה מניע,החיבורים של האגזוז מתרחבים כתוצאה מהחום,המנוע פועל יותר "חלק" והנוזלים נפלטים.התחממות המנוע ומע' הפליטה שלך משפיעה על הצליל (מתכות מתרחבות בחום)-מה שבאמת נותן צליל יותר "באס".

אין מה לדאוג.התופעה נורמאלית לחלוטין.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

תומר תודה רבה לך על ההסבר

 

כן זה גם מה שאני חשבתי רק שאני ללא ממש מבין בזה אבל הבנתי שבגלל שהמנוע קר..

 

זה באמת ככה רק אחרי איזה 6 או 7 דקות מתחיל להיות לי באס חזק מאוד..

גם בסל"ד נמוך

 

חוץ מזה הבנתי שבגלל שהמנוע שלי הוא 1.3 כל באס נוסף שאני מקבל מהמנוע הוא בונוס..

 

מה אמרתה לגבי הטסט למה יום ראשון אני עושה טסט לאוטו.ועוד משהוא האגזוז הזה שהוא של רמוס עובר טסט נכון(לא נגעתי בממיר)

1.6 206

פורסם
טוב.קודם כל,טפל בפליטת הרשע!!!! גם לי זה קרה.אתה צריך כומר,שום ומים קדושים.רק ככה תגרש מהאגזוז את הרשע.אם האוטו פולט רשע הוא לא עובר טסט ...

 

גם לי היו בעיות של קשות של רשע באגזוז, לא עזר הטיפול הרגיל בהסרת רשע מאגזוז, נסעתי לסיבוב צדיקים בצפת :wink:

Cars roll off the assembly line with a body,It's our mission to give it a soul

פורסם
אגזוז Free Flow הוא אגזוז בו גזי הפליטה נעים בחופשיות ללא יצירת לחץ גבוהה.

 

אגזוז לחץ הוא אגזוז בו גזי הפליטה יוצרים לחץ גבוהה, עד כי נוצר מעין לחץ נגדי הדוחף חלק מהגזים חזרה אל המנוע.

 

היתרון בזרימה החופשית הוא ביכולת טיפוס מהירה לסל"ד גבוה.

היתרון בלחץ הנגדי הוא בחיזוק המומנט של המנוע.

דני G.

 

דווקא לחץ נגדי לא מסייע למומנט, כל backpressure הוא דבר רע.

מה שכן מסייע, והסיבה שבגללה אי אפשר לשים צינור ג'ורה חוצה גוש-דן (אל תוך הים)

מתחת לאוטו, הוא הצורך ביצירת ווקום שימשוך את גזי הפליטה של המחזור הבא (ומכאן

מגיע המומנט העדיף בצינור שאינו רחב מדי).

×
×
  • תוכן חדש...