Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4417 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

אני לקראת קנייה של רכב בעל 5 דלתות(אלפא ג'ולייטה).

וסוגיה שמאוד מטרידה אותי היא כיצד לשאת את אופניי.

 

הייתי מעוניין לדעת:

1 . האם מנשא אופניים לדלת אחורית, עלול לעוות את הדלת\לשבור את השמשה האחורית\לפגוע בספויילר העליון?

2. האם יש לכם המלצה(מניסיון) למנשא שיכול להתאים.

 

אגב, לא ניתן להתקין על הגג מסילות.

 

תודה

אסי

תורה לשוטים,

אהבה למדוכאים וחולי שפעת...

פורסם

יש לי סיטרואן סי החדשה גם כן עם 5 דלתות וספויילר מקורי בגג.

אני משתמש במנשא הצהוב. שים לב שיש שני סוגים אחד סיני ואחד איטלקי.

האיטלקי הכי טוב.

קל לזהות לפי סוג הגומיות שמחזיקות את האופנים ,

באיטלקי החורים ארוכים וצרים בסיני הם עגולים.

הגומיות הם בעצם פלסטיק קשיח.

ניתן להשעין את החלק התחתון על הסודי מתחת לשמש אבל לקפל מגבת גדולה שבעצם תחלק את מהמשקל ולא תפגע בפח

את נחלק העליון לשים על השמשה מתחת לספויילר.

בהצלחה

אם יש מגב אחורי תזהר מלהפעיל בטעות או בהפעלה אוטומטית בזמן רוורס

פורסם

זוג אחד בלבד?

לדעתי כל מנשא אחורי יעבוד. אולי כדאי לך להשקיע חד פעמי בסאריס. הרבה יותר מאסיבי ו איכותי מה צהובים הסטנדרטיים.

BMW 120i*Ford Focus III 2000cc

MINI 998cc*MINI 998 cc*Ford Focus I 1600cc

×
×
  • תוכן חדש...