Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4417 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום שמי אוהד אני די וותיק בפורום, במיוחד באודיו ומערכות שמע.

למזלי התחלתי להיכנס לתחום רכבי האספנות בזכות הבוס שלי, שקנה פורד מבריק 1972 4100 סמ"ק.

אני מעונין להגיע למפגשים של רכבים אמריקאים, על מנת לקבל ייעוץ בתהליך שיפוץ של הרכב.

 

כל פיסת מידע רלוונטית לרכב הזה תתקבל בברכה.

כרגע הרכב נוסע די טוב אבל דרושה עוד עבודה ובעיקר חלקים.

במיוחד אני מחפש מאריך לפלאג בגלל שבצילינדר מספר 3 יש בעיה והפלאג נרטב משמן מנוע.

אודה לכם מאוד על כל עזרה, ייעוץ והכוונה.

 

וכמובן שנוסיף כמה תמונות של היפיפיה הזאת.

FI000148.JPG

FI171089.JPG

FI171172.JPG

FI171225.JPG

FI171269.JPG

FI176140.jpg

FI176189.jpg

FI183340.JPG

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם (נערך)
שלום שמי אוהד אני די וותיק בפורום, במיוחד באודיו ומערכות שמע.

למזלי התחלתי להיכנס לתחום רכבי האספנות בזכות הבוס שלי, שקנה פורד מבריק 1972 4100 סמ"ק.

אני מעונין להגיע למפגשים של רכבים אמריקאים, על מנת לקבל ייעוץ בתהליך שיפוץ של הרכב.

 

כל פיסת מידע רלוונטית לרכב הזה תתקבל בברכה.

כרגע הרכב נוסע די טוב אבל דרושה עוד עבודה ובעיקר חלקים.

במיוחד אני מחפש מאריך לפלאג בגלל שבצילינדר מספר 3 יש בעיה והפלאג נרטב משמן מנוע.

אודה לכם מאוד על כל עזרה, ייעוץ והכוונה.

 

וכמובן שנוסיף כמה תמונות של היפיפיה הזאת.

 

יש לי המון חלקים לרכב הזה (לפחות היו לא זוכר מה שמרתי)

פירקתי לפחות 3 כאלו לחלקים .

נראה לי יש לי ניקלים במצב טוב , מערכת הצתה אלקטרונית , פנסים , סמלים , ועוד

תתקשר תגיד מה אתה צריך .

0502163022

עריכה אחרונה על ידי dudi oknin

mustang 67 GT, 302 engine t5

×
×
  • תוכן חדש...