Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך חונים [=מחנים] כאן את הרכב?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4450 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם אני רואה נכון מדובר בחניון בסמוך למלון קראון פלזה (מול קאמן 10, אילת). אבל התמונות בגוגל ותמונות על של גוגל ובזק לא נראות מעודכנות מספיק, כך שדי קשה להסיק מהתמונה מה כוונת המשורר, אם הייתה כזו.

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

נראה לי שבאילת אישרו את המריחואנה,מכיוון שצריך להיות חתיכת סטלן רציני ביותר כדי לייצר חניות שכאלו.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זה נראה כמו חניה לאוטובוסים וגם כדי להבטיח גישה נוחה לברז כיבוי אש.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

למה כולם חושבים שאני ציני? זו חניה לאוטובוסים. מה הבעיה להבין?

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

לא ניראה כמו חנייה לאוטובוס כי:

1. החנייה לא מספיק ארוכה, אוטובוס יותר ארוך מ 2 וחצי משפחתיות.

2. חנייה צרה מידי בשביל אוטובוס.

3. אין מרחב תימרון מספיק, כך שאם ליד האוטובוס יחנו רכבים, מהתמונה ניראה כי הוא לא יוכל לתמרן החוצה (אין מספיק מקום מקדימה).

4. אין היגיון להקצות כל כך הרבה חניות לא נוחות לאוטובוסים. יותר קל היה להקצות חלק מהחניון לאוטובוסים ואת שאר החניון לרכבים פרטיים.

 

ניראה פשוט כמו תיכנון לקוי או לחילופין ניסיון ליצור שטח בטוח בתוך החניון למעבר הולכי רגל מהרכבים לתוך המתחם.

פורסם
זה נראה כמו חניה לאוטובוסים וגם כדי להבטיח גישה נוחה לברז כיבוי אש.

 

נשמע הגיוני, אבל האוטובוס לא יכול לדלג מעל אבני השפה שהונחו שם.

גישה נוחה לברזי הכיבוי זה דבר נכון, למרות שלמיטב ידיעתי החוק מתיר מרחקים קטנים בהרבה.

אפשרות שלישית, שזה פתרון זול ליצור מעבר בטוח להולכי רגל. אבל זה מסומן כחניה, ולא מסומן כמעבר להולכי רגל.

 

ההימור שלי שהייתה כאן בעיה רישויית.

תוכננו X מקומות חניה, שמספרם משפיע בהכרח על דברים אחרים (החל ממספר חדרי השירותים בקניון ועד רוחב המעברים בחניון), ולכן בוטלו חניות כדי להתאים לתקן.

הדבר מאפשר - כאופציה בעתיד - להסיר אבני שפה ולפתוח חניות לכלי רכב נוספים או אוטובוסים.

פורסם

שומאכר זה פשוט לא הגיוני שזו חניה לאוטובוסים ויש לכך 1000 סיבות.

אם זאת הייתה חניה לאוטובוסים ונגיד והאבני שפה שלא אמורים להיות הם הגיוניים, לא היה צריך להיות כל כך הרבה מקומות חניה כאלה אלא רק 4-5, גם לא היו צריכים להחנות שם כלי רכב וגם אם היו חונים שם כלי רכב לא בכמות כזו.

 

slowride אני גם בדעה שלך שהדבר משמש כאופצייה להרחבת מספר מקומות החניה.

Miata ND2

 

פורסם

איך לא חשבתם שאולי זוהי חניה שמורה רק לרכבי ליסינג.

מה איכפת אם משהו במרכב יתגרד או שהרכב יתקע על הפס. עד שנתארגן במלון או נסיים את הקניות - יבואו לחלץ.

נכון שיש אפשרות מסויימת לתימרון באלכסון שאולי תצליח להעביר את הרכב, אבל נהג ממוצע ברכב ליסינג לא ישקיע מחשבה כזו. ולא נראה לי שעירית אילת הקצתה מקום למסלול אתגרי באמצע אזור תיירות. דווקא חבל שלא עושים את זה באזור...

 

זהו לא רציף אוטובוסים. הוא לא ליד שומקום של כניסה או יציאה, יש סיכון בהורדה והעלאת נוסעים בצד הימני של האטובוס וגם הצד המפריד בין הרחבות לא טוב לכך.

ילה גבר בא נראה! מר +1
פורסם

אין מה לשבור את הראש יותר מדי.

כפי שכבר צויין - אני מאמין שהמתחם יעבור התאמה להרחבת חניה, ואם לא, אדון/ית ישראלי/ת עם הפג'רו קינג כבר יתאימו את עצמם למקום. אל דאגה.

פורסם
כדי לאפשר תנועה זורמת לאנשים עם עגלות וגישה נוחה לתא המטען שלהם ללא הפרעה לתנועת הרכבים. :brickwall: רק בעיה אחת - אין אנשים עם עגלות בסביבה. :lol:

 

קלעת בול .

השטח הזה מיועד לאנשים עם עגלות קנייה שיוצאים מהסופר\ים , בכדי שיוכלו לגשת לרכביהם מהשטח הסגור הזה שזה יותר בטיחותי ובלי להפריעה לאף אחד , ולא לגשת לרכביהם מהכביש שבין החניות איפה שכולם תמיד נוסעים ומחפשים חנייה או יוצאים מהחנייה , ששם זה פחות בטיחותי להסתובב עם עגלות וגם מפריעה למעבר תקין של רכבים .

 

את האמת אני עוד לא ראיתי פתרונות כאלו במו עייני

בעבר - Daihatsu Sharade (White) Classic 1997 1.5i MT - עדיין במשפחה

בעבר - Mitsubishi Lancer (White) X 2008 1.8 GTS CVT

בעבר - VW Jetta (White) MK6 2013 1.2TSI DSG7

כרגע (סוף סוף) - Seat Leon FR (not White anymore)) 2016 1.8TSI DSG7

פורסם
קלעת בול .

השטח הזה מיועד לאנשים עם עגלות קנייה שיוצאים מהסופר\ים , בכדי שיוכלו לגשת לרכביהם מהשטח הסגור הזה שזה יותר בטיחותי ובלי להפריעה לאף אחד , ולא לגשת לרכביהם מהכביש שבין החניות איפה שכולם תמיד נוסעים ומחפשים חנייה או יוצאים מהחנייה , ששם זה פחות בטיחותי להסתובב עם עגלות וגם מפריעה למעבר תקין של רכבים .

 

את האמת אני עוד לא ראיתי פתרונות כאלו במו עייני

ואתה לא חושב שהשטח גדול יותר מדי לעגלה או לפג'רו קינג? מי מקצה כזה שטח גדול בכל שורת חניות (גם בשורה מצד שמאל יש אותו דבר) בשביל מרווח הטענה, חצי מזה יהיה גדול ומספיק בהחלט, ממש מוזר אם זה נכון מה שאתה אומר.

Miata ND2

 

פורסם
ואתה לא חושב שהשטח גדול יותר מדי לעגלה או לפג'רו קינג? מי מקצה כזה שטח גדול בכל שורת חניות (גם בשורה מצד שמאל יש אותו דבר) בשביל מרווח הטענה, חצי מזה יהיה גדול ומספיק בהחלט, ממש מוזר אם זה נכון מה שאתה אומר.

 

כי פשוט אני לא רואה שום סיבה יותר הגיונית לבנות חנייה שכזאת , לא אם זה לאוטובוסים כמו שכבר ציינו , או לרכבי ליסינג (בכלל מגוחך) , או להרחבת החנייה העתידית שגם זה ניראה לי בספק .

אז הרעיון הכי היגיוני שמתקבל בחנייה שכזאת שזהו שטח גישה והטענה נוח ובטיחותי יותר לרכביהם של האנשים שחונים שם .

בעבר - Daihatsu Sharade (White) Classic 1997 1.5i MT - עדיין במשפחה

בעבר - Mitsubishi Lancer (White) X 2008 1.8 GTS CVT

בעבר - VW Jetta (White) MK6 2013 1.2TSI DSG7

כרגע (סוף סוף) - Seat Leon FR (not White anymore)) 2016 1.8TSI DSG7

פורסם
כי פשוט אני לא רואה שום סיבה יותר הגיונית לבנות חנייה שכזאת , לא אם זה לאוטובוסים כמו שכבר ציינו , או לרכבי ליסינג (בכלל מגוחך) , או להרחבת החנייה העתידית שגם זה ניראה לי בספק .

אז הרעיון הכי היגיוני שמתקבל בחנייה שכזאת שזהו שטח גישה והטענה נוח ובטיחותי יותר לרכביהם של האנשים שחונים שם .

 

 

יש פתרון הרבה יותר בטיחותי לזה- זה נקרא מדרכה- בד"כ בחניון מסודר היא קיימת בין שני מקומות לאורך. המהדרין גם מוסיפים עצים ופחים על המדרכות.

 

 

אני לא מאמין שזה הפתרון ההגיוני שמישהו חשב עליו כשרצה ליצור שטח הפרדה להולכי רגל. עגלות גוזלות את אותו המקום כמו רכבים? אני לא בטוח שהדבר הזה בכלל יאושר מבחינה בטיחותית.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם

אין שם שום סופר או כל מקום אחר שיש לו עגלות קניה. זו חניה של מרכז קניות קטן, עם 3 מסעדות, גישה לטיילת של מלון המלך שלמה, וזהו בערך.

 

זו גם לא חניית אוטובוסים, למרות שהרעיון נחמד. עזבו רגע את החניות עצמן, הכניסה והיציאה מהמגרש קשות עד בלתי אפשריות לאוטובוסים.

 

בוודאות, החניות תוכננו כחניות כפולות. שני רכבים פרטיים, אחד אחרי השני, יציאה מכיוון אחד. מסיבות רישוי אסור לבנות חניות כאלה בשטחי מסחר, ולכן נאלצו לחסום את החניות. חלם זה כאן. יש היום תוכניות לשיפוץ, כך שיהיו שלוש שורות נפרדות במקום 4 צמודות.

 

הכותב אילתי, והכל מבוסס וודאי. אבל אהבתי את הדמיון וההנפצוץ.


×
×
  • תוכן חדש...