Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4482 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המצבר ברכבי מת ואני מעוניין במצבר VARTA 60Ah.

משיטוט פה בפורום הגעתי למסקנה שאחד המקומות הממולצים ביותר לרכישת מצבר הוא אצל "איציק מצברים".

אולם באינטרנט ישנם 2 אתרים כמעט זהים בשמות הדומיין שלהם הטוענים לשם "איציק מצברים":

 

הראשון

 

השני

 

מי מהם ה"איציק" האמיתי??

 

 

ובאותו עניין, מה ההבדל בין הוורטה הכחולים לשחורים?

 

 

תודה מראש.

פורסם

לי יש נסיון טוב עם הבחור בפיקא 18

כמו כן הבחור בתמונה באתר הביא לי שירות בבית הלקוח.

 

כמדמוני ההבדל במותג הינו רק האחריות ובפנים זה אותו המצבר, כנל לגבי powerup וכו

אני אוהב אותך.

סע לאט, סע לאט.

פורסם

תודה.

 

מה צריכה להיות העלות, פחות או יותר, למצבר וורטה 60Ah ו 45Ah?

 

בספר הרכב שלי (אלנטרה 05') כתוב שאפשר לשים את שנייהם. האם 60Ah עדיף על 45?

פורסם

אמור להיות אותו אחד.

בהתחלה הם היו בפיק"א אחר כך פתחו עוד סניף בפלוטיצקי.

 

אפילו שפעם אחרונה שהחלפתי מצבר קיבלתי הצעה זולה יותר בפלוטיצקי מאשר בפיק"א (הפרש קטן יחסית - 50 ש"ח)

פורסם
אמור להיות אותו אחד.

בהתחלה הם היו בפיק"א אחר כך פתחו עוד סניף בפלוטיצקי.

 

אפילו שפעם אחרונה שהחלפתי מצבר קיבלתי הצעה זולה יותר בפלוטיצקי מאשר בפיק"א (הפרש קטן יחסית - 50 ש"ח)

 

לא נראה לי סביר שזה אותו אחד משתי סיבות:

א. שני סניפים בראשון לציון במרחק של כ- 200 מטר זה לא נשמע כ"ח חכם...

ב. ברחוב פלוטיצקי הציעו לי וורטה 60 ב 400 ש"ח (אם אני מגיע אליהם) וברוחב פיק"א 18 הציעו 580 ש"ח

 

ההפרש במחירים הגיוני?

פורסם

ההפרש בין המחירים נובע מסיבה אחת אתה תקבל בזול יותר מותג מדבקה של וורטה, סטארט אפ-אנרג'ייזר ובמחיר היקר יותר וורטא עם אחריות ארוכה יותר כמדומני 18 חודשים.

התענוג שמוביל אותך

פורסם

המצבר הזול יותר:420 שח ל-56a או ל60a : מה שתיבחר ,מצוי בפירסום של השני.אם הם באים עד אליך עם ה-start up שהוא varta בזול אז מה חשוב מיהו ה"איציק"...

פורסם

מתברר שזה אבא ובן שעובדים אחד עם השני. (אם כי לא ברור לי למה צריך 2 אתרים באינטרנט ושני בסניפים במרחק של 200-300 מטר...)

הייתה לי טעות בהבנה והציעו לי 400 של וולטה ולא על וורטה. על וורטה ביקשו 600.

 

בכל מקרה קניתי בסוף של PowerUp, שזה זהה לחלוטין לוורטה עם אותה תקופת אחריות במחיר של 490 ש"ח.

פורסם
כתוב startup עולה 420 באתר.למה שולם 490?

 

StartUp עולה , 420, 12 חודשי אחריות.

PowerUp עולה 490, 20 חודשי אחריות.

פורסם

,איפה המצבר הבא? -newnameUP=שם כלשהו לשידרוג המכירה , עם 36 )?(חודשי אחראיות -הרי אין שום הבדל ממשי בין ה-start לpower ! , והעיקר התוספת up...שיהייה...

פורסם (נערך)
,איפה המצבר הבא? -newnameUP=שם כלשהו לשידרוג המכירה , עם 36 )?(חודשי אחראיות -הרי אין שום הבדל ממשי בין ה-start לpower ! , והעיקר התוספת up...שיהייה...

 

ואם כן? מה איכפת לך.

להפך, אם מציעים לך את אותו המצבר בעל השם הטוב בעולם בפחות כסף רק שעל המדבקה שעליו יש שם אחר - זה אמור לשמח אותך.

 

גם אני באמת לא מבין מה ההבדל בין ה- PowerUp לבין הוורטה הרגיל, אבל מה איכפת לי אם שילמתי 120 שקל פחות וקיבלתי את אותו הדבר?...

 

 

ומעיניין לעיניין באותו עיניין:

במהלך החלפת המצבר ניקו לי את המגעים ע"י ספריי מסויים ולאחר מכן שפכו עליהם מים רותחים מקומקום - והם התנקו לגמרי.

החשש שלי הוא שהמים ששפכו עליהם ייגרמו להם לעלות חלודה.

האם מותר לרסס על המגעים ספרי אנטי-חלודה כלשהו?

עריכה אחרונה על ידי Sh&Y
פורסם

הקטבים עשוים עופרת ולא מחלידים , אין צורך בספרי שמן המים הרותחים היו לנקות את הקטבים , אפשר למרוח מעט וזלין על הקטבים למניעת היוצרות האבקה או לרסס ספרי מיועד לכך (למשל של וירט)

×
×
  • תוכן חדש...