Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4493 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הכול הולך .כל האתרים שמבצעים משלוחים לארץ.

עדיפות לסוללה שמישהו ניסה ומחזיקה מעמד יפה .

לא מעניין בסוללות העבות שמצריכות כיסוי אחורי מיוחד.

עדיפות לאחת שתחזיק יותר מהמקורית.

תפציצו.:).

ליטר1 ל 15 מטר ..... :lol:

פורסם

אל תתפתה ל'סיניות' שעולות גרושים.

ממליץ בחום על ANKER, חיפשתי בשבילך באיביי עושה רושם שמשום מה הם די הורידו פעילות שם [באתר שלהם הם לא שולחים מחוץ לארה"ב מהפעם האחרונה שבדקתי] אבל בזמנו קניתי סטוקים, הסוללות האלה חזקות ואיכותיות הרבה יותר מהמקוריות של סמסונג.

כרגע אין באיביי במחיר נורמלי, אל תשכח שאתה צריך לדגם i9100 כי הS2 בארה"ב זה דגמים אחרים, זאת המכירה שהיתה בזמנו [עם תוספת סמלית של דמי משלוח לארץ ולשאר העולם]: http://www.ebay.com/itm/Lot-3-Anker-1900mAh-Battery-for-Samsung-Galaxy-S2-II-i9100-9100G-GT-I9100/221038623754?_trksid=p2046732.m2060&_trkparms=aid%3D111000%26algo%3DREC.CURRENT%26ao%3D1%26asc%3D27%26meid%3D1507770389792660330%26pid%3D100040%26prg%3D1011%26rk%3D2%26rkt%3D4%26sd%3D321115438849%26

כרגע זה לארה"ב בלבד, לא יודע למה הם החליטו לסגור את הברז..

פורסם

Psy הנה אותה סוללה - http://www.ebay.com/itm/NEW-Anker-1900mAh-Li-ion-Battery-For-Samsung-Galaxy-S2-GT-I9100-I9100G-/121282897870?pt=US_Cell_Phone_PDA_Chargers&hash=item1c3d0627ce

 

רק חבל שהמחיר משלוח עולה עליה (הזוי,רק בארה"ב)

 

מעניין שלא הוסיפו עוד כמה זוזים ב Import charges

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

ממליץ מאוד להמנע מקנייה של "סוללות מקוריות של סמסונג" באיביי (אני מדבר ספציפית על סוללה לS2).

בחודשיים האחרונים הזמנתי משני מוכרים שונים עם יותר מ99.5% פידבק חיובי - ההזמנה הראשונה לא הגיעה (ואני כמעט בטוח שאפילו לא נשלחה והכל היה טריק בשביל להשיג פידבק חיובי [שהמוכר בסוף לא קיבל]) וקיבלתי עליה החזר מלא. השניה הגיעה שבוע שעבר, ומדובר בסוללה דפוקה שלא נטענת (למרות שמצויין בכל מקום שהיא מקורית של סמסונג), גם עליה קיבלתי היום החזר כספי (אחרי שהמוכר רצה בהתחלה שאשלח אותה אליו בחזרה :roll:).

 

אם אתה מאוד רוצה/צריך סוללה, ממליץ לך לקנות בארץ ממקום כלשהו שימכור לך בוודאות סוללה מקורית ותקנית (על אף שהמחיר יהיה גבוה יותר בכ20 שקלים), זה מה שאני מתכוון לעשות אחרי הנסיון הרע עם איביי בנושא הזה.

פורסם

אם אתה לא מתכוון ללכת על סוללה איכותית, עדיף שלא תקנה..

חבל על המכנסיים/אוזן/חולצה שלך כשהיא תתפוצץ.

פורסם

אפשר לקנות את הסוללות של ANKER מהבחור שפתח את השרשור הבא (iakovl):

 

http://iandroid.co.il/forum/topic138950.html

 

בחור ישר ואמין מאוד, משלוח מהיר ומחירים הוגנים מאוד. ועל הדרך יש לך אחריות שניתנת למימוש דרכו.

גילוי נאות: כבר קניתי אצלו 2 סוללות שהגיעו תוך 2 ימי עסקים.

 

בהצלחה.

 

עריכה: אני יודע שהשרשור הנ"ל נראה לא עדכני, אבל הוא חי ובועט כרגיל (שבוע שעבר קניתי ממנו סוללה נוספת).

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם (נערך)

http://www.ebay.com/itm/3x-Gold-2450mAh-High-Capacity-Battery-Charger-for-SamSung-Galaxy-S2-II-I9100-/320957363812?pt=US_Cell_Phone_PDA_Batteries&hash=item4aba8cb664

 

קניתי כבר כמה כאלו (לעצמי, למשפחה ולחברים), מבחינת ביצועים די דומה לסוללה מקורית. אולי מעט יותר זמן.

(מדובר על חלופיות זולות יחסית, המחיר לשלישיית בטריות כולל מטען ומשלוח = 70 ש"ח).

 

ודרך אגב, לגבי ההתפוצצות, דווקא הסוללה המקורית מתנפחת בינתיים ואלו לא (באותו פרק זמן של רכישה ושימוש).

 

גם הסוללה המקורית שקיבלתי עם הפלאפון וגם מקורית נוספת שקניתי ב"פלאפון" מתחילות לזייף ולהתנפח בתוך חצי שנה עד שנה (הנוספת אצלי קרוב לשנה).

לעומתן הבטריות החלופיות האלו עדיין שטוחות ומתפקדות טוב בינתיים (קרוב לשנה).

עריכה אחרונה על ידי lior218
תוספת מידע
:-D

פורסם

עוד סוללה טובה מאד עם קיבולת יותר מהמקורית - כ 52 שקל

http://www.ebay.com/itm/Samsung-Galaxy-S-II-S2-I9100-Andida-2000mAh-Slim-Extended-Battery-/121209794742?pt=US_Cell_Phone_PDA_Batteries&hash=item1c38aab0b6

עדיין משרתת את גיסתי נאמנה - ונהנתי איתה מאד עם ה S2 בזמן שהייה אצלי.

ANKER, ANDIDA חברות מעולות והסוללות שלהם איכותיות ושוות את המחיר

קובי

:-)

פורסם

אחרי שקניתי לגלקסי 2 שלי את כל מה שקיים ב EBAY פחות או יותר, הסתבר שהסוללה המקורית היא הכי טובה.

הוחלפה לי במסגרת הסכם שירות מול מקום העבודה שלי ומאז המכשיר מחזיק פי כמה וכמה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
אפשר לקנות את הסוללות של ANKER מהבחור שפתח את השרשור הבא (iakovl):

 

http://iandroid.co.il/forum/topic138950.html

 

בחור ישר ואמין מאוד, משלוח מהיר ומחירים הוגנים מאוד. ועל הדרך יש לך אחריות שניתנת למימוש דרכו.

גילוי נאות: כבר קניתי אצלו 2 סוללות שהגיעו תוך 2 ימי עסקים.

 

בהצלחה.

 

עריכה: אני יודע שהשרשור הנ"ל נראה לא עדכני, אבל הוא חי ובועט כרגיל (שבוע שעבר קניתי ממנו סוללה נוספת).

תודה ,חבל שכבר קניתי ורק אחר כך שמתי לב .

ליטר1 ל 15 מטר ..... :lol:

פורסם
עוד סוללה טובה מאד עם קיבולת יותר מהמקורית - כ 52 שקל

http://www.ebay.com/itm/Samsung-Galaxy-S-II-S2-I9100-Andida-2000mAh-Slim-Extended-Battery-/121209794742?pt=US_Cell_Phone_PDA_Batteries&hash=item1c38aab0b6

עדיין משרתת את גיסתי נאמנה - ונהנתי איתה מאד עם ה S2 בזמן שהייה אצלי.

ANKER, ANDIDA חברות מעולות והסוללות שלהם איכותיות ושוות את המחיר

.

כן.הבעיה היא שהסוללה עולה 52 שקל והמשלוח (תחזיק חזק) עוד 95.

ליטר1 ל 15 מטר ..... :lol:

פורסם
http://www.ebay.com/itm/3x-Gold-2450mAh-High-Capacity-Battery-Charger-for-SamSung-Galaxy-S2-II-I9100-/320957363812?pt=US_Cell_Phone_PDA_Batteries&hash=item4aba8cb664

 

קניתי כבר כמה כאלו (לעצמי, למשפחה ולחברים), מבחינת ביצועים די דומה לסוללה מקורית. אולי מעט יותר זמן.

(מדובר על חלופיות זולות יחסית, המחיר לשלישיית בטריות כולל מטען ומשלוח = 70 ש"ח).

 

 

ודרך אגב, לגבי ההתפוצצות, דווקא הסוללה המקורית מתנפחת בינתיים ואלו לא (באותו פרק זמן של רכישה ושימוש).

 

גם הסוללה המקורית שקיבלתי עם הפלאפון וגם מקורית נוספת שקניתי ב"פלאפון" מתחילות לזייף ולהתנפח בתוך חצי שנה עד שנה (הנוספת אצלי קרוב לשנה).

לעומתן הבטריות החלופיות האלו עדיין שטוחות ומתפקדות טוב בינתיים (קרוב לשנה).

 

היו לי כאלו לגלקסי 1 (השם יקום דמו :)) .סוללות סבירות .רציתי משהו טוב יותר הפעם.

ליטר1 ל 15 מטר ..... :lol:

×
×
  • תוכן חדש...