Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4512 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

+1 לבוקי, נכון לגמרי.

אופיר 2000, תבין דבר מאד פשוט - מי שקובע כמה דלק יצרוך הרכב שלך הוא אתה, כלומר רגל ימין שלך. תלחץ יותר - תבזבז יותר, תשים הילוך 5 ב20 קמ"ש ותלחץ חצי גז בשביל להגיע ל30, לא רק שבזבזת דלק, גם הוספת בלאי למנוע, המטרה היא להיות בהילוך המתאים לתאוצה שאתה מנסה לייצר, רוצה להאיץ חזק? סל"ד גבוה והילוך נמוך יהיו יעילים יותר מסל"ד נמוך והילוך גבוה. הכל עניין של רגש וקשב לרכב. בנוסף - אין טעם להשוות שני רכבים שונים עם מנועים מטכנולוגיה שונה, במיוחד, שכמו שכבר נכתב פה, יונדאי לא ממש ידועים בתור יצרני מנועים טובים. הם עוד לא ברמה של היפנים (הונדה, ניסאן) או האירופאים.

ובינינו, אותי לימדו לא להסתכל על אחרים, אם הרכב לא מספיק חסכוני לך, קנה אחד אחר, יותר חסכוני - אם כן, למי איכפת מהבחור עם המאזדה, תזכיר לו שהרכב שלו הכי גניב בקטגוריה :wink:.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
COMMANDERהדברים שרשמת ברורים לי. ציינתי שמדובר על נסיעה בעיר ולכן ברור שאני מדבר על נסיעה עם האצות והאטות ועמידה בפקקים.

כן, אבל "נסיעה בעיר" זו הגדרה רחבה מאוד. אפשר לנסוע ברחובות רחבים ומהירים יחסית, בתנועה דלה יחסית ולאורך זמן. אפשר לנסוע ברחובות צרים או בתנועה ערה ובנסיעות קצרות. ההבדל בין שני תוואי הנסיעה הללו הוא גדול למדי.

Fkl0sterאז לפי מה שאתה אומר נפח המנוע וסוג הגיר לא משחקים פה תפקיד?

משחקים תפקיד, אבל גם משתנים אחרים כגון סוג המנוע ואופיו משפיעים מאוד: מנוע מתוחכם ו"גמיש" שמכוון לחסכנות עשוי להיות הרבה יותר טוב ממנוע בזבזני יותר, גם אם המנוע הזה קטן יותר בנפחו. גם משקל הרכב ומאפייני המתלה והצמיגים (ולחץ האויר בהם!) משפיעים מאוד. גם התחזוקה של הרכב משנה מאוד וגם כמות המטען והנוסעים.

ALÞћÃ - נכון – אני לא עדין עם המצערת אבל מהתגובות שקראתי באינטרנט מבעלי i10 הצריכה של 1:12 בעיר עם מזגן אופיינית לכולם – אז מה? כולם לא עדינים עם המצערת?

מדידת צריכת דלק היא ממוצעת. שינוי בסגנון הנהיגה ישנה את הצריכה בעשרות אחוזים (אפילו עד 40-50%) - האצה עדינה והדרגתית, התאמת המהירות לתנאים, שמירת רווח, האטה מוקדמת ועדינה - כל אלו יקיטנו את צריכת הדלק מאוד.

Bukiהמדידה בשני הרכבים היא באותם תנאים – נסיעה עירונית עם מזגן עובד.

כאמור לעיל, יש הרבה סוגים של "נהיגה עירונית" והסוג משפיע מאוד על צריכת הדלק.

חבר'ה – דבר ראשון תודה רבה לכולכם. דבר שני – עם כל הרצון הטוב שלכם עדיין לא הבנתי – האם נסיעה בסל"ד נמוך אכן חוסכת דלק? ואם כן עד כמה החיסכון הזה משמעותי?

כן, מהירות מנוע נמוכה (כל עוד היא בתחום היעיל) חוסכת דלק בצורה משמעותית וגם מקטינה לאורך זמן את השחיקה של מערכת ההנעה כולה. עם זאת, עליה למהירות מנוע גבוהה יותר מפקידה לפקידה עשויה להיטיב עם המנוע כיון שהיא מנקה משקעי פיח. מאידך, נסיעה בסל"ד הנמוך מהתחום היעיל, בו המנוע "לא סוחב", היא בעייתית, במיוחד תחת עומס כמו בנסיעה בשיפוע, ואינה חוסכת בדלק.

 

עונה לך?

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

לפותח השרשור,

 

עד שלא השוואת נתונים שהתקבלו מרכבים בתנאים זהים קשה מאוד להתייחס למספרים שנתת.

 

נסיעה בתל אביב תיהיה חסכונית יותר מאשר נסיעה בעיר הררית דוגמת ירושלים\חיפה וכו׳ ובהנחה ומדובר בסגנון נהיגה זהה, מה שמביא אותנו לעניין שסגנון נהיגה מאוד משפיע על צריכת הדלק.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

×
×
  • תוכן חדש...