Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חיבור מצלמת רוורס והאמפר שהיא צורכת


Nissan Skyline GTR
שימו לב! השרשור הזה בן 3790 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום,

הפיוז המשמש לתאורת הרוורס אצלי הוא 15 אמפר.

כשאני מחבר מצלמה לאותו חוט (פלוס אחרי שילוב לרוורס) שיוצא מבית מנורת הרוורס,

רציתי לדעת אם יש איזושהי סיבה שאגיע ל-15 אמפר ואשרוף אותו?

 

1. כמה אמורה לצרוך מצלמת רוורס רגילה (רק מצלמה, ללא נורות אינפרה אדום או תוספות למיניהן) ?

2. כמה צורכת תאורת רוורס (נורה אחת של 5W) ?

 

על הדרך, אם בעתיד אחבר גם חיישני רוורס לאותו חוט, כמה חיישני הרוורס צורכים?

אין לי מידע על צריכת החשמל של המוצרים שאחבר אבל אשמח לאיזשהו אומדן.

תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הי

מצלמה צורכה בערך 150-200 מילי אמפר, חיישני רוורס בערך אותו הדבר.

אם יש לך את ההספק תחלק במתח תקבל את הזרם שהנורה צורכת בערך 0.42 אמפר.

בכל מקרה תשתמש בחוטים איכותיים להימנע ממפלי מתח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חוט 2.5 מ"מ של התקנות אודיו ורמקולים יהיה מספיק נכון?

חוט כמו בתמונה:

 

 

2.5mm.jpg

אני שם בית פיוז עם פיוז של 10 אמפר על הקו חיובי.

 

נראה תקין?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מוליכי חשמל שמתאימים לרמקולים לא מומלצים לחיווט רכיבי חשמל.

תרכוש מוליכי חשמל מצופים PVC בעלי שטח חתך של כ-1 ממ"ר (אין צורך בחוטים עבים יותר אשר יסבכו לך את ההתקנה).

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הציפוי שלו עבה יותר מהציפוי של חוטי חשמל לשימוש ביתי אפילו.

אני מחבר אותו רק למצלמת רוורס, דרך החוטים של תאורת הרוורס.

משמע שהחוט יהיה "חי" רק בזמן שתאורת הרוורס דולקת וזה יהיה רק מספר שניות בכל יום.

מאיזה סיבה החוט הזה לא מתאים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין בעיה מהותית להשלתמש בחיווט הזה הוא יעבוד ולא צריכה להיות בעיה , פרט לזה שהחוט שבתמונה יש לו ציפוי ולכן קשה מאוד להלחים אותו..

לגבי הפיוז אין שום סיבה לשים 10 אמפר , בטח כשהצרכן הוא 0.1 אמפר, שים פיוז של 1 אמפר או 2, עדיף מזכוכוית (fast blow).

לגבי העובי אני מסכים אין שום סיבה להשתמש ב2.5 מ"מ 0.75 או 1 מ"מ יעשה את העבודה מצויין,

קח בחשבון שהמצלמה מחוברת לחוטים של בערך 0.3 מ"מ.

עריכה אחרונה על ידי poratnir
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקי, כבר חששתי שיש סכנה אחרת בחיבור החוטים הללו.

 

כבר ביצעתי את ההלחמה של חוטי המצלמה (או יותר נכון משדר אלחוטי)

ציפיתי את כל החיבור בבדיל ועטפתי באיזולירבנד.

אפילו שמתי אזיקונים קטנטנים בצדדים כדי למנוע מצב שדבק האיזולירבנד ימס מעט בחום הנוראי שלנו ובטעות החוטים יגעו.

 

 

תודה רבה על המענה המהיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מריץ חוטים לחזית.

אני מתקין מצלמה אחורית כשמתחברת למשדר אלחוטי, את המשדר אני מחבר לחוטים של תאורת הרוורס (מהפנס עצמו)

הוא משדר לרסיבר (מקלט) שיהיה בתא הנוסעים (באזור קורת השמשה או בחלק התחתון שלה ליד תיבת הפיוזים) ומחובר למראה-מסך.

את החשמל לרסיבר אני לוקח מתיבת הפיוזים, מתוך הפיוז של הרוורס.

אני מקווה שאני מובן כי יכול להיות שאני לא מדבר במונחים המקצועיים המוכרים לכם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משמעות החיווט שבו תשתמש היא שולית ביותר. הזרם נמוך מאד והחוט קצר. לא מפלי מתחים ולא חשש לעומס יתר.

מעניין אותי אם בדקת את עניין המשדר-מקלט הזה מכיון שלרוב המערכות הזולות האלה נותנות תמורה נמוכה מאד וסביר להניח שאפילו בטווח ה3 מ' האלה בתוך האוטו תקבל תמונה בינונית ומטה.

בכל מקרה, כפי שתיארת, החיבורים אמורים להיות בסדר כל עוד תעשה אותם בצורה טובה ואיכותית שלא תגרום לקצרים ו/או נתקים במערכת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמובן, חיברתי פלוס ומינוס לסוללה של מברגה נטענת ובדקתי בבית את הציוד לפני שאני מתכוון להתקין אותו ברכב.

נקווה שכשאתקין את הציוד, הפח ברכב יפריע כמה שפחות.

אני לא רוצה להעביר כבל RCA למרות שיש לי כבל ממש טוב של 5-6 מטר,

כי ברצפה אני לא מתכוון להשאיר חוטים ובקורות שלאורך הצד יש כרית אוויר שאני מעדיף לא להפריע לה אם היא (חלילה וחס) תצטרך להיפתח.

פתרון אחר יצריך ממני המון עבודה ופירוק של פלסטיקה.

אני צריך רק למצוא איזה יום טוב שאהיה פנוי בו ושלא אתבשל בשמש או לחילופין שלא אמות מקור.

כבר אי אפשר לדעת מה קורה עם מזג האויר.

 

תודה רבה לכולם על חוות הדעת, עזר לי מאוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נתקלתי במשהו מעצבן, הפיוז שאחראי על תאורת הרוורס נותן גם למראות החשמליות.

עובר בו זרם כבר מסיבוב הסוויץ.

כנראה תיבת ההילוכים שולטת על מפסק ששולח פלוס לכבלי תאורת הרוורס.

איך אני לוקח פלוס למסך מראה שמקדימה אבל רק כשהרכב נמצא ברוורס ולא הפתרון של משיכת חוטים מאחורה לקדימה?

יש רעיון?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3790 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...